Heroes of the Storm

PC vagy konzolos játékok témaköre.
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

ViharTáncos írta: 2017.04.19. 11:17Genji érdekes de engem még egy DPS már nem dob fel. (irgalmatlan nagy túlsúlyban vannak) Szeretnék több tankot és supportot látni.
Igazából én még egy "specialist" típusú hőst látnék szívesen, mert akkor az OW világából is meglenne mind a négy hőstípus és a napi questek mellé is felvehetnének egy "nyomj le X számú meccset egy OW hőssel" küldetést. :D (Úgyis jön a 2.0, hátha majd most... :D) "Specialist" lehetne mondjuk valamelyik érdekesebb skillű defense OW hős, pl. Mei, vagy Torbjörn. (Utóbbi mondjuk a turretjeivel eléggé ilyen Probius, meg Gazlowe 2 lenne, szal inkább valaki mást... ^^" XD)
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Titkos írta: 2017.04.19. 16:18
Igazából én még egy "specialist" típusú hőst látnék szívesen, mert akkor az OW világából is meglenne mind a négy hőstípus és a napi questek mellé is felvehetnének egy "nyomj le X számú meccset egy OW hőssel" küldetést. :D (Úgyis jön a 2.0, hátha majd most... :D) "Specialist" lehetne mondjuk valamelyik érdekesebb skillű defense OW hős, pl. Mei, vagy Torbjörn. (Utóbbi mondjuk a turretjeivel eléggé ilyen Probius, meg Gazlowe 2 lenne, szal inkább valaki mást... ^^" XD)
Akkor kizárólag Eichenwald erdejének hőse jöhet szoba. Kinek hőstetteit messze dalolja a fenyves vadvilága.
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

ViharTáncos írta: 2017.04.19. 17:20 Akkor kizárólag Eichenwald erdejének hőse jöhet szoba. Kinek hőstetteit messze dalolja a fenyves vadvilága.
:thumb: Amúgy én ennek örülnék, mint majom a farkának. :D És még játékmenet szempontjából sem hülyeség: átalakul sentryvé valahol, aztán ahogy Li-Ming lézersugaránál, úgy nála is a kurzorral tudnád irányítani, hogy merre szórja az áldást. :D
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Titkos írta: 2017.04.19. 17:27
:thumb: Amúgy én ennek örülnék, mint majom a farkának. :D És még játékmenet szempontjából sem hülyeség: átalakul sentryvé valahol, aztán ahogy Li-Ming lézersugaránál, úgy nála is a kurzorral tudnád irányítani, hogy merre szórja az áldást. :D
Sajnos sose fog bekerülni a HotSba mivel a skillkitje szinte teljesen megegyezik Hammerével. ^^ Emiatt nincs se Kel thuzad vagy Stukov. Spec közül talán Junkrat vagy Symmetria kerülhet szoba akikhez még talán nincs hasonló. (Torb sztm szintén nem lesz ahogy Mercy sem)
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

A mostani patch hihetetlenül bőkezű 3 legendaryt is sikerült húzni egy rakás epic egyetemben a boxokbol. Úgy látom az emberek kedvét is meghozta hogy aktívabban legyenek jelen a HotS ban.
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

ViharTáncos írta: 2017.04.26. 10:11 Btw, valaki tudja, hogy a megszerzett bannereket, spray-eket, emojikat, stb. melyik gombbal tudom a játék közben aktiválni? XD Az announcerek milyenek, azt csak kiválasztom és utána az a karakter kommentálgat mindent a meccs során?
Na, közben amikre rájöttem: T-vel sprézel, X-el felhozol egy menüt, ott tudsz tauntolni, táncolni, emote-olni, stb. Az emoji valahogy úgy működik, hogy a karakterhez kötődik, pl. én megvettem a Lost Vikings-est, utána amikor kiválasztottam őket és partyban chateltem a többiekkel, amíg a meccsre vártunk, automatikusan a mosolygós szmájli helyett egy viking fejet rakott be, meg ilyesmi. XD De biztos van valami menü, amiből az összes meglévőt kiválaszthatod, mert az egyik fazon pl. Chanes-napszemüveges emotikonnal nyomult, pedig nem azzal a karival indult játékba. XD Ja, a banner: ez mintha automatikus lenne, ha elfoglalsz egy tábort, szétversz egy ellenséges keepet, stb., akkor a játék leszúrja a helyére. Még nem jöttem rá, pontosan mi aktiválja, gondolom, ha tök egyedül csinálod. Az announcer meg úgy működik, ahogy sejtettem: beállítod az adott karihoz és onnantól az a szereplő kommentálja végig a meccset. :)

Újabb kérdés: Ne már, kiszedték a játékból a meccs kezdetén lévő karakter interakciókat? T___________T Egy csomót játszottam szerda óta, de egyszer sem hallottam, hogy lenne ilyen, pedig imádtam őket, hatalmas plusz pont volt és az OW-ben is van, szóval ha már annyira "Overwatchosították" most a HotS-ot, akkor nem értem, ezt miért kellett kiszedni? :? Még titkon reménykedek, hogy ez valami bug, amit véletlenül néztek be, de az a baj, hogy érzem, hogy nem. :( Gondolom kezdett túl nagy meló lenni, hogy a havonta kijövő új hősöknek mindnek írjanak új dumákat, plusz a már meglévő összesnek meg "beszólásokat". De akkor is... :(

Edit: Még két dolog, ami feltűnt így kétnapi játék után:

1. A meccsek valahogy rövidebbek lettek kicsivel. 2.0 előtt ritka volt az a mérkőzés, ami 20 perc alatt végződött, most meg az a ritka, amelyik 15 perc fölé megy.

2. A térképek kb. fele elérhetetlen, legalábbis quick matchben két napi játék során mindig ugyanazokat kaptam.

Ami van: Braxis Holdout, Cursed Hollow, Hanamura, Infernal Shrines, Sky Temple, Towers of Doom

Ami nincs: Battlefield of Eternity, Blackheart's Bay, Dragon Shire, Garden of Terror, Haunted Mines, Tomb of the Spider Queen, Warhead Junction

Nem tudom, ez is miért van.
Kép
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Random: amúgy nem tudjátok, hogy játékosok szempontjából a HotS mennyire sikeres a többi Blizzard játékhoz képest? Azért kérdezem, mert már nem először futok bele olyan fórumpostba, ahol szinte végig az anyázás megy a játékról. Hogy unalmas, repetitív, gagyi, stb. Sőt, szerintük még ez a mostani cross-promóciós hónap is azért van és azért ennyire OW-hez kötődő, hogy a baromi sikeres OW-től hátha sikerül "lenyúlnia" pár játékost a HotS-nak. Én meg nem értem, mert pl. ha pont az OW-vel összevetem, rohadtul nem érzem, hogy akkora minőségbeli szakadék lenne a kettő között, csak az egyik egy FPS-öldöklés, a másik meg felülnézetes. XD (Sőt, egyik ismerősöm úgy fogalmazott, hogy érdekes, hogy őt sem fogta meg, pedig alapból komplexebb a felépítése, mint az OW-nek, amit meg imád. XD) Na mindegy, igazából nem szokott érdekelni, hogy 1-1 mennyire "menő", ha amúgy elegen játsszák ahhoz, hogy ne kelljen fél órákat várni, amíg összeállít a program két csapatot (és szerencsére a HotS még messze nem tart itt), csak tényleg érdekelne, hogy ti hogy tudjátok, ez tényleg valami "mostoha" MOBA, ami elvegetál a LoL és DOTA árnyékában és a Blizz is úgy tekint rá, mint valami kis "mellékes" cuccra, amit néha megfejnek, ha kell még egy kis pénz az WoW/OW/HS mellett nekik, vagy pedig ezek szimplán random haterek? Mert nem tudom, én fél éve játszom ezzel és egyáltalán nem érzem úgy, hogy a Blizz ne venné komolyan, eleve ez idő alatt szinte minden hónapban volt valami kis event, extra quest, hasonló, most meg ugye átesett az egész játék egy nagy ráncfelvarráson, szal nem tudom, egy "mellőzött" játékba szerintem nem fektetne ennyi energiát a cég. Amúgy én amikor először próbáltam, még rendesen meg is lepődtem, hogy ahhoz képest, hogy mennyire jó, milyen kevesektől hallani felőle, vagy ha hallani is, az valami negatív fröcsögés, mert én teljesen elájultam az egésztől, még úgy is, hogy tudtam, hogy nem a Blizz találta fel a MOBA műfaját. Oké, nem valami serious business, de ami lenni akar (fun, poénos, crossoveres fighting game), azt a szerepet szvsz teljesen betölti.

Edit: Ja, azt meg külön bírom, amikor hibának róják fel, hogy a játék lassabb folyású, mint teszem azt az OW. LOL, arra gondoltak, hogy esetleg ez szándékosan ilyen? Nem minden játékos egy hiperaktív Pistike, aki 5-10 perces meccsnél hosszabb idő után már elfárad, meg fél percnél tovább nem bír várni egy csapat-összeállításra. Ugye a HotS-ban 20 perc körül van egy átlag meccs, de bevallom, minél hosszabb, én annál jobban élvezem, sőt, jellemzően az összes meccsre igaz, hogy olyan, mint egy jó shounen anime: lightosan kezdődik, random kis minionokat öldösünk, aztán úgy 10 perc után jön az első "boss" (amikor már minimum lvl 10 mindenki és megkapjuk az első heroic talentünket, ezáltal durvul a fight), majd úgy 15-20 között a végjáték már igazi durva "Dragonball fight" feelinget ad. XD A legjobb meccsek azok, amikor már így 20 perc fölé tolódik a játékidő, mert annyira kiegyenlítettek az erőviszonyok, hogy nem bírunk egymással. Az valami rohadt awesome, amikor már minden romokban, szétvertük az összes épületet, már a core is döglődik, a minionok is már katapultokkal támadják az ellenség bázisát, ti meg hatszázadjára is egymásnak estek, véresen, szétverve, de kitartóan, "SSJ" módban... XDDDD Na ilyet pl. OW-ben az életben nem érzek, mert eleve az a játék nem is erre van felépítve. (Jó, abbahagytam a fanboykodást. XD)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Titkos 2017.05.05. 21:56-kor.
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Internet rendkivül toxikus terep lett az utobbi 2 évben a MOBA műfaj termékeiről alkotot forumok pedig egy Fallout nukleáris szenny temető még ehhez képest is. Nem kell komolyan venni ezeket a magányos megkeseredett embereket. Ami tény a Smite több de Dota nál kevesebb játékosa van a HotS nak. A játékos bázis nővelése érdekében jelent meg a 2.0 ami tudtommal elég szépen megdobta a játszott meccsek számát. Még nem tudni mennyire lesz tartós de annyi bizonyos hogy a játék maga nem veszteséges különben már nem lenne online szerver. Becslések szerint 1,5-2 millió játékos bázissal rendelkezik ami a 2 nagyhoz viszonyitva kevés.

Ettől függetlenül szeretjük és ez a lényeg. Az hogy más mit gondol meg nem a mi dolgunk. ^^
Avatar
annarancs
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 664
Csatlakozott: 2016.09.03. 00:45
Nem:
Tartózkodási hely: a danmei pokolban

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: annarancs »

Nyilván elegen játsszák a HotS-ot ahhoz, hogy a Blizznek megérje fenntartani és fejleszteni, azonban az sem véletlen, hogy folyamatosan crossover eventeket nyomnak (az új Nexus Challenge 2.0 is azért megy, mert ezzel akarják az OW játékosait elcsábítani/visszacsalogatni).

2.0 Launch Notes:
Reduced Battleground Pool
The pool of Battlegrounds available in matchmaking game modes has been reduced until the week of May 15, 2017.
The following 6 Battlegrounds are currently available via matchmaking:
Hanamura
Braxis Holdout
Cursed Hollow
Infernal Shrines
Sky Temple
Towers of Doom
This has been done in order to help players find games on the newest Battleground, Hanamura, more often. Additionally, this should help newer players acclimate to Heroes of the Storm more easily, without forcing them to learn all 13 Battlegrounds at once.
After May 15, the Battleground pool will be updated, but will remain reduced for several more weeks.
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Hell, it's about summertime! :lol: (Titkosnak szóltak előre, hogy ne költögesse el a shardokat egyéb skinekre, mert jön majd a beach skin Tracernek. Titkos hülye volt és nem hallgatott rájuk, úgyhogy most szív. :( )
Kép
Avatar
annarancs
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 664
Csatlakozott: 2016.09.03. 00:45
Nem:
Tartózkodási hely: a danmei pokolban

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: annarancs »

Végre nem csak a nyugati országok lakói vehetnek részt egy nyereményjátékban: Sun’s Out, Guns Out sweepstakes. :o :D
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Kép
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Kép
Avatar
annarancs
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 664
Csatlakozott: 2016.09.03. 00:45
Nem:
Tartózkodási hely: a danmei pokolban

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: annarancs »

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Az a jó abban, amikor univerzumok találkoznak, hogy akár mindenki kedvenc MILF-sárkányát is felkérheted rá, hogy legyen a személyi edződ. :lol:
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Titkos írta: 2017.11.05. 21:43 Az a jó abban, amikor univerzumok találkoznak, hogy akár mindenki kedvenc MILF-sárkányát is felkérheted rá, hogy legyen a személyi edződ. :lol:
Én nem ismerem csak az jött le az első 3 hsz.ből hogy extra T H I C C :DDDD
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Na, múlt héten ugye átesett a játék egy kisebb ráncfelvarráson, ami a következőket tartalmazta:

-stealth egyszerűbben kiszúrhatóvá tétele, ennek folyamányaként a stealth hősök átalakítása (erről nem tudok nyilatkozni, nem játszottam még stealth hőssel a változtatás óta)

-ammo kiszedése a keepek és fortok eszköztárából, tehát most már korlátlan számban lődöznek a tornyok, illetve a regen globe-okat is bármelyik csapat fel tudja venni, nincs "kiosztva" többé, hogy melyik szívecske kié (ezek meg szerencsére annyira nem érződtek a játékmeneten, hogy ha Blizz nem szól ezekért külön, lehet alig vettem volna észre XD)

-újfajta matchmaking rendszer, most már nem csak a win/lose arányt nézi a játék elvileg, hanem az egyéni performanszodat is a meccs során és elvileg ezt is figyelembe veszi, amikor összeállítja a csapatot

Én most ez utóbbiról szeretnék nyilatkozni, ugyanis az elmúlt egy hét során volt időm tesztelni a cuccot és szerintem itt valamit erősen elbaszhattak Blizzék. Ugyanis azt vettem észre, hogy aránytalanul OP egyik vagy másik csapat. És most senki ne jöjjön azzal, mint anno Vree a HS esetében, hogy "á, a játékkal semmi gond, csak te vagy béna benne!", mert egyrészt azért kb. egy évnyi szinte folyamatos játék után ki tudom szúrni, ha hirtelen megváltozik benne valami, másrészt nem azt mondtam, hogy sosem nyerünk, hanem hogy aránytalanul, szinte igazságtalanul erős egyik vagy másik fél. Ergo vagy mi verjük szarrá az ellent kb. 13 perc alatt, vagy fordítva. Ezt meg én egyik verzióban sem élvezem, mert ha mi vagyunk jóval erősebbek, akkor unalmas és szánalmas nézni, ahogy az ellenfél csapatából 1-1 teamfight során úgy robbannak fel sorban az ellenfelek, mint a tűzijáték rakáték, ha pedig ők törlik fel velünk a betont, akkor azt frusztráló látni, hogy akárhogy teszi oda magát mindenki maximálisan, egyszerűen nem tudunk nyerni, mert olyan, mintha előre el lenne döntve, hogy "márpedig X csapat győzni fog, Y meg szopni". Szóval nem is arról van szó, amikor látványosan játszunk bénán és azért veszítünk, mert sokszor olyankor még nyugtázom is, hogy "hát igen, megérdemeltük, ott csesztük el, ahol csak lehetett", hanem mindenki hozza a maxot, épp csak az ellenfél csapata meg diamond-szinten adja, ezért ha a fejünk tetejére állunk, sem tudjuk leverni. Ez meg így szvsz gázabb, mint a korábbi matchmaking. Mert igen, a korábbi rohadtul random volt, szinte teljes véletlenségből hajigálta össze az ötfős csapat embereit, viszont pont emiatt a randomság miatt fordulhatott az elő, hogy gyakran óriási fordításokat lehetett csinálni, akár a meccs vége felé is, vagy ha te mondjuk megkaptad csapattársnak "Gyogyós Pistikét", akkor legalább reménykedhettél benne, hogy hátha az ellenfél is kikapott egy hasonló gyp-st és akkor kiegyenlítődik a csapatok ereje. XD Illetve az utóbbi miatt volt, hogy nemritkán elhúzódott 1-1 meccs 20-25 percesre is, de ha nagyon egyenlőek voltak az erőviszonyok, akkor nem voltak ritkák a fél órás partyk sem. Ez meg azért is jó, mert hosszabb meccs = plusz XP. Volt, hogy egy elvesztett, de 30-32 perces meccsért annyi XP-t kaptam, mint 2-3 megnyertért, amiknek viszont 10-13 perc alatt végük lett. (Meg ugye korábban írtam itt is, hogy milyen feelinges "Dragonball pillanat" tud lenni, amikor már minden épület szép van verve, a harmincadik percnél jártok, harmadjára hozza el valaki a bosst, vagy ötödjére rusholnak a zergek Braxison, stb-stb... :D) Na, most sajnos ezt is elfelejthetem, mivel attól, hogy az új matchmaking kis túlzással "profi ranked játékosok vs a kisegítő iskolások" stílusban válogatja össze a csapatokat, ezért az erősebb kíméletlenül el fogja söpörni a gyengébbet. Most már ott tartunk, hogy ritka, ha egyáltalán 15 percig elhúzódik egy meccs, de az igazán kíméletlenek úgy 6-8 perc alatt képesek szétverni a core-t. (Ez ugye olyan rövid idő, mint egy átlag meccs legkönnyebb AI fokozaton, szóval ez "picit" durva...) Mondjuk ez mind quick match, nem tudom, hogy ranked-en mi a helyzet, de szerintem ezzel részben pont a játék élvezetét, a "bármikor fordulhat az állás és jó sokáig elhúzódhat a harc"-feelinget nyírták ki, és megint nem tudok nem arra gondolni, hogy a hülye Casual Pistikék miatt kellett ez is, mert "de anya, az OW-ben max hat perc egy meccs, itt mééé olyan hosszúúúú???" -____- Értitek, ki a fene akarja megerőltetni magát, ha már úgy az első öt perc után látja, hogy melyik oldal javára van "lezsírozva" a meccs? Amúgy meg ez a legrosszabb: hogy szinte elrontani sem lehet. Volt, hogy csak azért tartott 20 percig egy menet, mert bár érezhetően mi voltunk az erősebbek, de tököltünk, szarakodtunk a campek elfoglalásával, stb-stb. Na most a korábbi HotS-ban ez lett volna az ellenfél esélye, hogy fordítson az álláson és ő kerekedjen felül, ha már tényleg bénázunk, de itt nem, még így is minden teamfightban jobbra-balra tudtuk ölni őket és már én éreztem magamat hülyén, mert ez így nem dicsőség, ez csak gáz... :/

Szóval kíváncsi lennék, hogy ha játszott valaki QM-ben mostanság az elmúlt egy hét alatt, akkor mire jutott, csak én képzelem be ezt az egészet (bár kétlem...), vagy tényleg ilyen eltoszott módon csinálták meg Blizzék az új matchmaking rendszert? Saját példa egy fél órával korábban játszott meccsemről. Mi a jó élet ez? Az ellenfél három egész szinttel van fölöttünk (emlékszem, anno már két szint különbségnél húztuk a szánkat, mert az mindig annak volt a jele, hogy valamit nagyon rosszul csinálunk, illetve olyankor már nehéz az ellenfelet utolérni...), mindez a 12-13 perc környékén (lassan a 20-as talentokat nyugodtan kiveheti Blizz a játékból, olyan szinten rövidek a meccsek, hogy senki nem jut el odáig... látjátok, még az ellenfél is csak lvl 16-os volt és már nyertek is), de ami a legbeszédesebb, az a kill arány (7-23, nem is valami 18-23, vagy ilyesmi, szal érzitek...), meg az, hogy míg nekik 28-on áll a core-juk, addig mi már 7-nél járunk. Szóval semmi nem működött: az objective-nél nem tudtunk tornyot foglalni, a teamfightokban nem tudtunk ölni, stb-stb. És mondom, ez nem valami kivételes eset, hanem a meccsek 90%-a ilyen volt az elmúlt héten/napokban. Szóval nem tudom, kinek jó ez a "előre le van zsírozva, hogy a bokszoló megfekszik a hatodik körben és a maffia embere nyeri a mérkőzést" stílus, de én kérném vissza a szórakoztató, fun, nem esélytelen, skill-alapú játékomat. :?
Kép
Avatar
Foma
Gyakorlott
Gyakorlott
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2017.11.04. 20:58
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Foma »

Titkos:
Most, hogy őszinte legyek, nem lepődöm meg. Sajnos bármelyik MMO játéknál történik meg, hogy hozzányúlnak az MM-hez, az általában első körben inkább csak elszaródik. Egyrészt meg kell szokni, másrészt finomhangolni fogják az elkövetkező fél-egy évben. Blizz erre legalább figyel, nem úgy, mint a Wargaming. :)
Kép
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Az új Gundam Blizzard anime baromi jól néz ki. :D
Kép
Avatar
annarancs
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 664
Csatlakozott: 2016.09.03. 00:45
Nem:
Tartózkodási hely: a danmei pokolban

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: annarancs »

In-game először nem ismertem fel a mecha skines Rehgart Ghost Wolf formban. :'D
Avatar
annarancs
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 664
Csatlakozott: 2016.09.03. 00:45
Nem:
Tartózkodási hely: a danmei pokolban

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: annarancs »

Mindig minimum kellemesek a Carbot animációjai, de ezen most különösen sokat nevettem. :D
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Ha már a másik topicban megvolt a kabe-don, akkor gondoltam szólok, hogy jön egy új anime is, Loli of the Storm címen. :lol:
Kép
Avatar
annarancs
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 664
Csatlakozott: 2016.09.03. 00:45
Nem:
Tartózkodási hely: a danmei pokolban

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: annarancs »

Loli+csápok, mégis mi baj származhat belőle? :'D
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Az az... :lol: Bár engem ez az örvénylő, fogas izé inkább emlékeztet arra, mintha Venomot keresztezték volna a Narutós Gaara automata homok-védelmével. XD
Kép
Avatar
Rui-chan
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1644
Csatlakozott: 2009.06.08. 13:10
Nem:
Kapcsolat:

Re: Heroes of the Storm

Hozzászólás Szerző: Rui-chan »

Plusz vegyük még hozzá Raven árnyék képességeit is. :D Vagy inkább Tokoyami képességét vették alapul a Boku no Hero Academia-ból. XD
Kép
Válasz küldése