Overwatch

PC vagy konzolos játékok témaköre.
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 4944
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos » 2017.03.15. 19:39

ViharTáncos írta:
2017.03.15. 09:18
Sztm nyugodtan csinálhatunk egy OW topicot ( AA létrehoztam mind2 de lusta népség csak akkor ír ha panaszkodni akar éppen)
Én ilyen játékokban ritkán húzom fel magam úgy igazán 1-1 overpowered hősön, mert nem az van, mint a Hearthstone-ban, hogy valódi pénzért extra tápokat kapsz, hanem tényleg csak a szerencsés csapatelosztáson, meg a tényleges skillen múlik a dolog. Van persze 1-2 olyan kari, akinél szoktam azért anyázni (pl. mostanában D.va-t és Symmetra-t éreztem túltápoltnak), de azért ez sem az a szint, hogy fórumon ranteljek miatta, másrészt meg egyszerű: én is választhatom azt a hőst és akkor meg én leszek op. :lol: Apropó, nem tudod, hogy Meit nyár óta nerfelték? Mert akkoriban mást sem hallottam, mint hogy micsoda egy rohadék, túltápolt, irreálisan erős és szemét karakter, ehhez képest én semmit nem érzek ebből, sem akkor, ha én vagyok vele, sem akkor, ha az ellenfél. Oké, persze, a jégfallal tud trükközni, illetve közelharcban hamar megfagyaszt, de kb. ennyi. Szal pl. amiket még Szirmai mutatott vele a nyáron a Gameday-es videójában, hogy Hanzo, meg Widowmaker-módra a jégcsapjaival a pálya másik feléről szedegette le az embereket, azt én sosem tapasztaltam. Szóval most nerfelték azóta, vagy eleve sosem volt azért annyira brutális, csak a játékosok reagálták túl? (Mondom, egy D.va sokkal durvább szerintem, akinek a mechája miatt kvázi "két élete" van, vagy Symmetra, aki a legsunyibb helyekre pakolja a kis turretjeit, aztán az első halál garantált, mert olyan erősen tüzelnek, hogy mire rájössz, honnan jön a lézer, már késő. XD) Illetve amit még nem értettem, hogy sokan McCree-t szeretik fikázni, pedig szerintem az "IT'S HIIIIIGH NOOOOON!" (XD) ultiján kívül egyáltalán nem olyan veszélyes, ráadásul ehhez is szerencse kell, hogy igazán durva legyen. (Értsd: kell vagy egyszerre 3-4 előtte ugráló ellenfél és csak akkor tud teljes csapat-kiirtást csinálni vele.) Én amúgy Bastion-el szoktam talán a legdurvábban alázni, na nála tényleg értem a néha-néha előjövő oltogatást, mert ha jó helyre pakolja le az ember sentry módban, akkor elég nehéz kinyírni, ráadásul december óta még plusz pajzsot is kapott, illetve mintha a gyógyítása is könnyebb lenne, mióta átrakták a sima jobb-egérgombra.
ViharTáncos írta:
2017.03.15. 09:18
DoomFist : Egy igaz Bigshot az OW világában trailerek poszeterek utalásos egész sora kötödik hozzá ahogy ismerem Jeff csapatát szépen fogják még húzni az idegeinket vele mert tudják hogy magasak az elvárások vele kapcsolatban. Doomfistnek nem simán jónak kell lennie ha nem über királynak ha élni akarnak az eddigi köré felhuzott légkörrel.
Amúgy ami érdekes még vele kapcsolatban, hogy vagy Jeff, vagy Metzen mondta még korábban, hogy őt olyasmi hősnek szánják a sztori szerint, mint pl. a DC Comics-os Flash, vagyis hogy a Doomfist hősidentitást több ember is használta már az idők során. Mondjuk ő elvileg villain lenne (a cinematicban is mondta a kissrác, hogy Winston harcolt ellene korábban, aki meg ugye "jófiú" XD), de érdekes lenne, ha úgy oldanák meg, hogy volt már hős és villain is, mert mondjuk a korábbi "gazdái" mindig más és más dologra használták a kesztyűt. :) Van is a játékban valami "Doomfist - a hero, a rebel, a villain?", vagy valami hasonló feliratú poszter, szóval mintha ellentmondásos lenne a megítélése a társadalomban is. XDDD
KépKép

Avatar
Balus
Haladó
Haladó
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: 221B Baker Street

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus » 2017.03.16. 21:58

Titkos írta:
2017.03.15. 19:39
Illetve amit még nem értettem, hogy sokan McCree-t szeretik fikázni, pedig szerintem az "IT'S HIIIIIGH NOOOOON!" (XD) ultiján kívül egyáltalán nem olyan veszélyes, ráadásul ehhez is szerencse kell, hogy igazán durva legyen. (Értsd: kell vagy egyszerre 3-4 előtte ugráló ellenfél és csak akkor tud teljes csapat-kiirtást csinálni vele.)
McCree-nek nem annyira az ultija idegesítő szerintem (ha időben meghallod és találsz fedezéket, akkor nem érhet baj), sokkal inkább a "Fan the Hammer". Ez a Flashbang + bal egérgomb kombója, amikor mire magadhoz térnél a kábulatból, már az egész tárát beléd ürítette.

Meit én régen nagyon irritálónak találtam, de aztán rájöttem, hogy az egyes hősök mozgást adó képességeit (Junkrat tapadóbombája, Tracer blink-je, Genji dash-e stb.) arra is használható, hogy kikerülj a fegyverének a hatósugarából (ugyanez igaz az ultijára is), Így már rögtön nem okoz fejfájást.

Symmetrával meg valószínűleg a Blizzard sem tudja, hogy mi a fenét kéne csinálni. Mielőtt újratervezték volna a képességeit, mindenki azért panaszkodott, hogy milyen gyenge, és hogy semmi értelme őt választani (kb. mint most Sombra), most meg mindenki azért sír, mert túl erős lett. Mondjuk elismerem, hogy az tényleg elég röhejes, amikor egy ügyesebb Symmetra-játékos, ha sikerül a fegyverével összpontosítania a célpontjára és közben bunnyhoppol körbe-körbe, akkor akár egy Roadhogot is ki tud csinálni 5 másodperc alatt. :D
Titkos írta:
2017.03.15. 19:39
Amúgy ami érdekes még vele kapcsolatban, hogy vagy Jeff, vagy Metzen mondta még korábban, hogy őt olyasmi hősnek szánják a sztori szerint, mint pl. a DC Comics-os Flash, vagyis hogy a Doomfist hősidentitást több ember is használta már az idők során. Mondjuk ő elvileg villain lenne (a cinematicban is mondta a kissrác, hogy Winston harcolt ellene korábban, aki meg ugye "jófiú" XD), de érdekes lenne, ha úgy oldanák meg, hogy volt már hős és villain is, mert mondjuk a korábbi "gazdái" mindig más és más dologra használták a kesztyűt. :) Van is a játékban valami "Doomfist - a hero, a rebel, a villain?", vagy valami hasonló feliratú poszter, szóval mintha ellentmondásos lenne a megítélése a társadalomban is. XDDD
Az említett poszteren az áll, hogy "The Savior, The Scourge, The Successor". Ebben szerintem simán benne lehet mind a két lehetőség is, hogy "az utód" Doomfist lehet akár jófiú, vagy rossz is.

Amúgy yay, Overwatch-topik! :D
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/MAL/MML

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2017.03.17. 06:02

Most hogy szépen létrázom fölfelé silverből a goldon át szép lassan a 2500 SR felé egész megváltozott a véleményem a karakterekről. Pl. Mcree egy trash karakter röhejesen gyorsan meghal ráadásul a flashbangja is pinpoint alapú tehát nem gránát. (Sokszor dobta el tőlem 2 méterre a vállam mellett és löttem pofán mosolyogva gyakorlatilag 76 gyengébb változota pont ilyen Hanzo is csak ott Widowmaker veri oda magasan)

Symmetria erős de csak bizonyos helyzetekben és team kompokkalmagas valoszinű majd megkapja a neki kijáró nerfet elöbb utobb.
D.va sajnos nagyon törékeny lett miota elvették a páncélját de még igy is az egyik legjobb tank Reinhard és Zarya után és nem mellesleg remek flanker.

Ana nerfnek viszont örülök egy jó Ana egy Reinnel le tudja tarolni az egész ellenséges csapatot ami elég gáz mert marha nehéz counterelni.

Orisa biztos sokat fogom használni a skill kitt je nagyon kézre áll nekem (*tank main player* ^^)

Ja igen két ismerösöm elkezdett streamelni YT-on az OW is belekezdtek. (rettenetesen kezdők ^^)

Ha tetszett dobjatok nekik egy upvotot.

https://www.youtube.com/watch?v=zQwSAKwP0gc
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2017.03.18. 10:51

Btw szegény Lucio irgalmatlan nagy Nerfet kapot gyarkolatilag 1/3 csökken a healing rangje ezen a pár kis buff nem sokat segit hogy gyakorlatilag megszünik aoe healernek lenni.

https://www.youtube.com/watch?v=FaAFYcu4Auo

Orisa kedden jön, ti mennyire várjátok?
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
Balus
Haladó
Haladó
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: 221B Baker Street

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus » 2017.03.18. 13:39

ViharTáncos írta:
2017.03.18. 10:51
Btw szegény Lucio irgalmatlan nagy Nerfet kapot gyarkolatilag 1/3 csökken a healing rangje ezen a pár kis buff nem sokat segit hogy gyakorlatilag megszünik aoe healernek lenni.

https://www.youtube.com/watch?v=FaAFYcu4Auo

Orisa kedden jön, ti mennyire várjátok?
Basszus... Lúcio az egyik mainem, szóval ez most elég kellemetlenül érint. Eddig is jól kellett helyezkednem, hogy minél több csapattagot tudjak gyógyítani, de így most még jobban kell teperni. A healing rate 50%-os növelése tényleg nem sokat változtat a tényen, hogy Lúcióval többet nem lehet effektíven területre hatóan healelni. A végén még visszaváltok Mercyre, mert ha jól tudom, őt most buffolni fogják valamilyen formában.

Orisára kíváncsi vagyok, hogy miben tud újat mutatni az eddigi tankokhoz képest. A videók alapján ilyen D.Va+Reinhardt+Zarya keveréknek tűnik, szóval gameplay szempontjából biztosan érdekes lesz.
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/MAL/MML

Avatar
Péter
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 759
Csatlakozott: 2010.07.17. 14:29
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Péter » 2017.03.19. 10:40

Egész jó játék lett, pláne ahhoz képest, hogy a Blizz előtte még nem igazán próbálkozott hasonlóval. Ügyesen megoldották a balanszot (bár a mostani buffok, nerfök azért hagynak maguk után kívánnivalót) a karakterek is jól fel lettek építve, egyedi stílussal, képességekkel. Illetve ami a leginkább tetszett, hogy a Blizz sikeresen megoldotta azt, hogy a játékban a csapattagok, ne (vagy inkább jóval kevésbé) versenyezzenek egymással. Például azzal, hogy ha közösen öltök meg egy ellenfelet, akkor a kivett résznek megfelelően, mindenkit jutalmaz, nem csak azt, akié lett végül a kill. Így senki sem görcsöl rá a gyakás számlálóra. Mégis, valahogy a játék engem nehezen tud 1 óránál tovább benn tartani, mert egyszerűen ráunok. Valahogy nincs meg benne az a "húzóerő" hogy "na még egy kört", "na még egy szintet meglépek".

Persze sanszosan, az is belejátszik ebbe, hogy én "'fénykoromban" rengeteget toltam Quakel, UT-val, Half-Lifeal, CS-vel, MOHAA-val, RtCW-vel, Battlefieldel, meg mindenfélével. Szóval így érthető módon, engem már jóval nehezebb egy multi FPS játéknak megfogni, mint bármi másnak. Plusz nekem emellett ott a WoT, ami ugyan tény, hogy sokkal idegpróbálóbb, mint az OW (már csak azért is, mert magasabb szintet, mondhatni büntet a rossz teljesítményért), de egyben ott (pont ezért) nagyobb a sikerélmény is.
Kép

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2017.03.20. 12:51

Péter írta:
2017.03.19. 10:40
Persze sanszosan, az is belejátszik ebbe, hogy én "'fénykoromban" rengeteget toltam Quakel, UT-val, Half-Lifeal, CS-vel, MOHAA-val, RtCW-vel, Battlefieldel, meg mindenfélével. Szóval így érthető módon, engem már jóval nehezebb egy multi FPS játéknak megfogni, mint bármi másnak. Plusz nekem emellett ott a WoT, ami ugyan tény, hogy sokkal idegpróbálóbb, mint az OW (már csak azért is, mert magasabb szintet, mondhatni büntet a rossz teljesítményért), de egyben ott (pont ezért) nagyobb a sikerélmény is.
Érd el competetiveben a platinum szintet és probálj meg olyan karaktert választani amit a csapattagok nem szeretnek. Gyakorlatilag 30 sec alatt keresztre feszités lesz belőle. ^^ Jó mondjuk a ranked mindenhol feszkós gyakorlatilag minden multis játékban van egy két ideg bajos aki ráugrik a másik torkára mert nem tud vesziteni méltosággal.

De ugyanakkor a fun factor amolyan casual szinten megy csak az OW ban is egyszerűség ide vagy oda borzasztó kegyetlen darálás van már veteránoknál, bevittem az öcsémet aki friss hús és 2 lépés nem tudott úgy meg tenni hogy ne halt volna meg instant. Mondta is hogy nem hajlandó velem játszani mert csak szörnyekkel rakja össze a rossz sors. :(

Ja igen hoztam agymenést is. :)

https://www.youtube.com/watch?v=hAAxJ2OEG_0
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
Balus
Haladó
Haladó
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: 221B Baker Street

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus » 2017.03.20. 18:49

ViharTáncos írta:
2017.03.20. 12:51
Ja igen hoztam agymenést is. :)

https://www.youtube.com/watch?v=hAAxJ2OEG_0
Ha már Overwatch és mémek, nálam ez (plusz a hasonló videók) a favorit. :D

https://www.youtube.com/watch?v=RMDItOwN_SU
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/MAL/MML

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 4944
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos » 2017.03.20. 19:42

ViharTáncos írta:
2017.03.18. 10:51
Orisa kedden jön, ti mennyire várjátok?
Nem annyira, mint amennyire Probiust vártam a HotS-ban ( :lol: ), de kíváncsi leszek rá. :) Ma kiderül. :D
Péter írta:
2017.03.19. 10:40
Illetve ami a leginkább tetszett, hogy a Blizz sikeresen megoldotta azt, hogy a játékban a csapattagok, ne (vagy inkább jóval kevésbé) versenyezzenek egymással. Például azzal, hogy ha közösen öltök meg egy ellenfelet, akkor a kivett résznek megfelelően, mindenkit jutalmaz, nem csak azt, akié lett végül a kill. Így senki sem görcsöl rá a gyakás számlálóra.
Jaja, ez a HotS-ban is kb. így megy, poénkodtak is vele a Honest Trailersben, hogy "Ah, communism. :3", mert ugye teljesítménytől függetlenül egyformán részesül mindenki a megszerzett javakban... :lol: Na, de viccen kívül: szerintem is jobb ez így, mintha még amiatt is menne az anyázda, hogy X ellopta Y elől a killt. ^^"
Péter írta:
2017.03.19. 10:40
Mégis, valahogy a játék engem nehezen tud 1 óránál tovább benn tartani, mert egyszerűen ráunok. Valahogy nincs meg benne az a "húzóerő" hogy "na még egy kört", "na még egy szintet meglépek".
Ezzel kb. én is így vagyok, de valszeg azért, amit Balusnak is írtam még a másik topicban: nincs elég rendszeres jutalom. Ugye alapból csak akkor kapsz loot boxot, ha szintet lépsz, egy szintért meg azért minium egy fél napot át kéne játszanod egyhuzamban. Na, azóta felfedeztem (én zseni... XDDD), hogy Arcade módban minden harmadik győzelem után jár egy ajándék lootbox, plusz közben ugye XP-t is kapsz, így talán mire a heti 9 győzelmet megcsinálod, esetleg a szintlépés miatt egy negyedik lootbox is összejön. Viszont ebből sem az lett, hogy többet játszanék, hanem kb. felmegyek kedden, kiválasztom Arcade-ben azt a 3v3-as módot (mert ott a leggyorsabb egy kör), aztán mihelyt megvan a 9 győzelem, nyitom a dobozokat és jelentkezek is ki. (Esetleg még játszom pár quickplay-t, ha közel van a következő szint. XD) Szal nincs az, mint HotS-nál, hogy a daily questek miatt naponta játszik az ember pár kört, vagy hogy akár azok nélkül is belép picit szintezni 1-1 karit, vagy ilyesmi.

Ja, még pár dolog:

1. Valahogy HotS-ban jobban sikerült azt megoldaniuk, hogy 1-1 karival szinte teljesen más legyen a játékélmény. Pl. volt most ez a Cho'gall event és baromi nagy fun volt egy olyan karival játszani, akit egyszerre két játékos irányít, kb. hasonló érzés, mint amikor először kezdtem HotS-ozni. OW-ben persze valamilyen szinten megvan ugyanez, mert eléggé különbözőek ott is a karakterek, de valahogy nem annyira.

2. Amíg Blizz nem hajlandó credits-et adó daily questeket vinni a játékba, legalább azt beállíthatnák, hogy az achievementeket Arcade módban is el lehessen érni. Fura is volt, hogy pl. a Bastion-ös "nyírj ki 4 embert ágyú módban" achi még nem volt meg, mert határozottan emlékeztem rá, hogy volt olyan, amikor ott soroztam őket és sorban döglöttek. Aztán tegnap ellenőriztem és csak quick, illetve competitive meccsekben lehet achizni. :/

3. Ez már inkább ilyen fanboy-rant, de Winston mindig ilyen "két lövésből megdöglik" karakter volt? Az egyik leggyengébb tanknak tűnik nekem, ami azért röhej, mert ha csak így kimondod, hogy "egy gorilla, aminek még ráadásul egy jatpack van a hátán", akkor ez már hallásra is jóval táposabbnak tűnik, azt hinné az ember, hogy mondjuk D.Va mechája kivételével mindenkinél keményebb tank lesz, de ehhez képest tényleg baromi hamar meg tud halni. Múltkor Bastionnel öltem őket sentry mode-ban és általában hamarabb leszedem a kisebb HP-ju assassinokat, mint a tankokat, mert utána már egyszerűbb a csapat dolga, viszont ahogy láttam, hogy valamelyik Winstonnal van, egyből ráirányítottam a minigunt és szokás szerint hamar meg is halt. Szal nem tudom, valami páncél, vagy HP növelés szerintem elkélne, mert ez így kicsit gáz. (Plusz ehhez jön még, hogy a fegyvere is inkább csak közelharcra jó, meg szerintem az ultija sem az a húhahúha... Azért a Tracer melletti másik legikonikusabb karaktert én ennél jobbra csináltam volna. Kb. a pajzsa az egyedüli, ami tényleg király, mert képes teljesen blokkolni minden támadást 360 fokban, viszont simán be lehet rohannia alá az ellennek és onnantól már az sem véd...)

Illetve ha már tankok, egy kérdés: azt láttam, hogy Winston és Reinhardt pajzsa hamarabb semmisül meg, ha lövi az ember (ez ugye szemmel is látszik, ahogy elkezdenek repedezni XD), viszont ilyen D.Va-nál is van? Vagy az övé egészen addig kitart és minden golyót blokkol szemből, amíg magától le nem merül? Csak azért kérdezem, mert sokszor szoktam sentry mode-ban azzal szívatni a tankot, hogy hiába húzza fel a pajzsát, azt is elég hamar szétlövöm, de ha D.Va-nál ezt nem lehet felgyorsítani, akkor inkább másra célzok addig... XD
Péter írta:
2017.03.19. 10:40
Persze sanszosan, az is belejátszik ebbe, hogy én "'fénykoromban" rengeteget toltam Quakel, UT-val, Half-Lifeal, CS-vel, MOHAA-val, RtCW-vel, Battlefieldel, meg mindenfélével. Szóval így érthető módon, engem már jóval nehezebb egy multi FPS játéknak megfogni, mint bármi másnak. Plusz nekem emellett ott a WoT, ami ugyan tény, hogy sokkal idegpróbálóbb, mint az OW (már csak azért is, mert magasabb szintet, mondhatni büntet a rossz teljesítményért), de egyben ott (pont ezért) nagyobb a sikerélmény is.
Mondjuk én még egy multi-FPS-el sem játszottam ezelőtt, de így sem érzem azt a narkós "BERÁNTOTT A JÁTÉK, BE KELL LŐNI MAGAM NAPI SZINTEN!!!44"-érzést, amit mondjuk egy WoW-nál, HotS-nál, vagy HS-nél (utóbbinál ha nem lenne elcseszve...) érez az ember. Persze lehetne mondani, hogy Blizzék úgy voltak vele, hogy ideje már egy olyan játékot is csinálniuk, ami tényleg ilyen rövid, 10-15 perces körökre van kitalálva és nem kell órákat a gép előtt ülnie a játékosnak azért, hogy bármilyen sikerélménye legyen, viszont tőlük ez fura húzás lenne, szerintem inkább szimplán úgy vannak vele, hogy egyelőre még bőven sikeres, majd ha kissé már kezd unalmassá válni, gyorsan bedobnak ilyen "újításokat", mint a már említett napi questek, amik persze a többi játékaikban már évek óta jelen vannak. XD Érted, minek erőltesd meg magadat, ha így is dögre keresed magad valamivel? XD (Nem is tudom már milyen kimutatást láttam a múltkor, de valami TOP játék lett az OW, talán a legtöbb példányszámban eladott Blizz játék, vagy valami ilyesmi... Ami így a WoW mellett nem semmi... Ergo ezzel jelenleg többen játszanak, mint a WoW-al tették bármikor. Jó, nyilván ebbe belejátszik a WoW havidíja is, de ez a tény számomra még így is üt...)
ViharTáncos írta:
2017.03.20. 12:51
Ja igen hoztam agymenést is. :)

https://www.youtube.com/watch?v=hAAxJ2OEG_0
Egyik haver ennek a We are number one-nak már az összes létező feldolgozását megnézette velem, de mivel nem gamer, ezért ez pl. még kimaradt, szóval köszönöm. XDDD Ja és ha már itt tartunk: én kérek elnézést... XDDDD
KépKép

Avatar
Balus
Haladó
Haladó
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: 221B Baker Street

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus » 2017.03.20. 23:19

Titkos írta:
2017.03.20. 19:42
3. Ez már inkább ilyen fanboy-rant, de Winston mindig ilyen "két lövésből megdöglik" karakter volt? Az egyik leggyengébb tanknak tűnik nekem, ami azért röhej, mert ha csak így kimondod, hogy "egy gorilla, aminek még ráadásul egy jatpack van a hátán", akkor ez már hallásra is jóval táposabbnak tűnik, azt hinné az ember, hogy mondjuk D.Va mechája kivételével mindenkinél keményebb tank lesz, de ehhez képest tényleg baromi hamar meg tud halni. Múltkor Bastionnel öltem őket sentry mode-ban és általában hamarabb leszedem a kisebb HP-ju assassinokat, mint a tankokat, mert utána már egyszerűbb a csapat dolga, viszont ahogy láttam, hogy valamelyik Winstonnal van, egyből ráirányítottam a minigunt és szokás szerint hamar meg is halt. Szal nem tudom, valami páncél, vagy HP növelés szerintem elkélne, mert ez így kicsit gáz. (Plusz ehhez jön még, hogy a fegyvere is inkább csak közelharcra jó, meg szerintem az ultija sem az a húhahúha... Azért a Tracer melletti másik legikonikusabb karaktert én ennél jobbra csináltam volna. Kb. a pajzsa az egyedüli, ami tényleg király, mert képes teljesen blokkolni minden támadást 360 fokban, viszont simán be lehet rohannia alá az ellennek és onnantól már az sem véd...)

Illetve ha már tankok, egy kérdés: azt láttam, hogy Winston és Reinhardt pajzsa hamarabb semmisül meg, ha lövi az ember (ez ugye szemmel is látszik, ahogy elkezdenek repedezni XD), viszont ilyen D.Va-nál is van? Vagy az övé egészen addig kitart és minden golyót blokkol szemből, amíg magától le nem merül? Csak azért kérdezem, mert sokszor szoktam sentry mode-ban azzal szívatni a tankot, hogy hiába húzza fel a pajzsát, azt is elég hamar szétlövöm, de ha D.Va-nál ezt nem lehet felgyorsítani, akkor inkább másra célzok addig... XD
Winstont én alapvetően offtanknak tartom, vagyis ha van már egy "igazi" tank a csapatban, pl. egy Reinhardt, akkor őt tudja kiegészíteni. Amiben Winston nagyon jó, az a kevés HP-vel bíró ellenfelek vegzálása és kicsinálása. Pl. Genji ellen nagyon jó counter, mert a villámait nem tudja deflectelni. Az ultija pedig arra használható, hogy ha sok ellenség tobzódik egy helyen, pl. a payloadnál, akkor jól szét lehet kergetni őket.

De ha már itt tartunk, én személy szerint Roadhogot nem tartom a szó szoros értelmében vett tanknak. Igaz, rengeteg HP-ja van, de nincs semmilyen védekező képessége, inkább amolyan "punisher" karakter, aki megbüntet a kampójával, ha kilépsz a formációból és elkószálsz a csapatodtól.

D.Va pajzsa pedig Zarya buborékjához hasonlóan működik, vagyis amíg aktív, minden sebzést elnyel. Tehát tüzelés hatására nem fogy el, mint Reinhardt, Winston vagy Orisa pajzsa.
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/MAL/MML

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2017.03.21. 10:21

Jók voltak a vidik :)

Btw PTR kiprobáltam Orisat és az új Luciót (Orisa valszeg késik egy napot bár nem szoltak semmit)

Orisa : Nem melee tank tehát folyamatosan tartanod kell vele távolságot az ellenségtől csak úgy mint D.Va-val de ugyanakkor a legtörékenyebb tank is jó pozicio elengedhetetlen az életben maradásához.( nem tudsz menekülni tehát ahol vagy ott megis döglesz ha elszurod :D) Amivel nagyon kell vigyázni mert megeszi reggelira az Rein, Phara, Reaper, Zarya legyen rajtuk a szemed mert bezúznak ócska vasnak. Phara azonnal tűz alá kell fogni mert szinte biztos téged fog kipécézni a 200 AR+200 Hp pool nagyon kevés és a pajzs sem ér semmit ellene. Fort be és teljes össztűz. A többiektől óvatosan tartani a távolságot secondary val pedig "elhúzni" őket más irányba ha beszoritanak. Öszintén Reinhez képest egy üveg doboz borzasztóan nem anchor tank de remek off tank ugyanakkor, jó öreg lovaggal eggyüt viszont remek választás.

Lució Nerf vagy Buff mind1 Lu brutál erős lett ha nem nézzük hogy szinte semmit nem tud segiteni a csapaton ha nem seggükbe mászik bele. Ezen Tracer és Genjinél is jobb tulélő lett egy profi játékos kezei között ember legyen a talpán aki eltudja kapni vagy lelőni s nem mellesleg kegyetlen gyors is lett.

Egy aranyos sztori:

https://www.youtube.com/watch?v=62OS1PKjUAU
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 4944
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos » 2017.03.23. 14:08

Egy ideje már meg akartam kérdezni: McCree övén az a "BAMF" jelent valamit? "BadAssMotherFucker", vagy mi? :lol:
KépKép

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2017.03.23. 17:41

Titkos írta:
2017.03.23. 14:08
Egy ideje már meg akartam kérdezni: McCree övén az a "BAMF" jelent valamit? "BadAssMotherFucker", vagy mi? :lol:
Pontosan ^^
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
Balus
Haladó
Haladó
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: 221B Baker Street

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus » 2017.03.23. 21:32

ViharTáncos írta:
2017.03.23. 17:41
Titkos írta:
2017.03.23. 14:08
Egy ideje már meg akartam kérdezni: McCree övén az a "BAMF" jelent valamit? "BadAssMotherFucker", vagy mi? :lol:
Pontosan ^^
Jelenthet mást is. :D
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/MAL/MML

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2017.03.24. 08:43

Balus írta:
2017.03.23. 21:32
ViharTáncos írta:
2017.03.23. 17:41
Titkos írta:
2017.03.23. 14:08
Egy ideje már meg akartam kérdezni: McCree övén az a "BAMF" jelent valamit? "BadAssMotherFucker", vagy mi? :lol:
Pontosan ^^
Jelenthet mást is. :D
Forever alone :,) a meg nem értett ember. :D

Ja tényleg itt a hétvége.

https://www.youtube.com/watch?v=oqRzOxDVdhM
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
Balus
Haladó
Haladó
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: 221B Baker Street

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus » 2017.03.25. 14:56

Wronchi Payload-sagája folytatódik! Vajon ezúttal sikerül hőseinknek eljuttatnia a payloadot a célba?

https://www.youtube.com/watch?v=txbTB3dno4s
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/MAL/MML

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2017.03.26. 10:06

Balus írta:
2017.03.25. 14:56
Wronchi Payload-sagája folytatódik! Vajon ezúttal sikerül hőseinknek eljuttatnia a payloadot a célba?

https://www.youtube.com/watch?v=txbTB3dno4s
Zen Disco ball legjobb :D

Napi betevőként hagy prezentáljam .... Trollbjörnt :D

https://www.youtube.com/watch?v=TRgHxmEGO3s
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2017.03.28. 18:09

Ez most nem kifejezetten OW kapcsolodik hanem az összes esport szekcióval rendelkező csapat játékra, szoktunk beszélgetni mennyire különbözö modokon vezetjük ezt le.Mivan akkor ha belefáradtál a sorozatos vereségbe? Vagy csak rendkivül rossz szériád van? Hogy tudsz regenerálodni?
Én személy szerint Squadron 42: Bishop Senate Speech tudom javasolni ahelyett hogy földhöz vágnék valamit egyszerűen elszámolok 20 ig és megnézem egyszer utána. (kevés hasonloan felemelő hadba szolito vidi van ilyen minőségben)

https://www.youtube.com/watch?v=8EC4WHPxnrk
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 4944
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos » Tegnap, 18:34

Akkor most így csak gyorsan és random. XD

1. Balusnak köszi a tippet, hogy Winston kell Genji ellen, 3v3 Elimitation heti Arcade-ben nagyon hasznosnak bizonyult, ugyanis ott nem egy ember választja Genjit direkt a Deflect képessége miatt, aztán persze ha kapnak egy olyan ellenfelet, akinek a támadását nem tudják visszaverni, máris össze-vissza bénáznak. XD (Btw, ha jól tapasztaltam, Meinél is csak a távolsági jégcsapot üti vissza, a hószóró ellen hatástalan. :3)

2. A BAMF-on röhögtem, hogy eltaláltam, mert az csak ilyen félig-vicc jellegű tipp volt. :D Ezt szabad egyáltalán, vagy ha csak a monogramjait írom ki egy káromkodásnak, akkor nem kell a játékot 18+-os kategóriába sorolni? XD (Ne röhögjetek, ez ilyen amcsi baromság. Pl. a HotS-ban azért hagyták el teljesen Tychus szivarját, mert egy bagózó karakter megjelenésétől máris magasabb korkategóriás lett volna a játék. :lol: Mondjuk most jut eszembe, hogy pont McCree-nek is ott lóg a szájában, szóval akkor gondolom az OW már eleve magasabb korcsoport kategóriájú és akkor lehet, hogy a BAMF is belefért. XDDD)

3. Írtam itt korábban, hogy nem értem, az emberek miért mondják, hogy Mei milyen OP. Nos, azóta kipróbáltam és ez a távolsági jégcsap tényleg kemény, Szirmai nem túlzott, hogy néha kész snipernek érzi magát az ember, ahogy kilövi vele az ellenfél játékosait távolról. XD Mondjuk engem továbbra sem zavar, sőt, ami meglepett, hogy simán jobban eltalálok vele 1-1 ellent, mint az elvileg ténylegesen spinernek szánt karikkal, pl. Hanzóval vagy Widowmakerrel.

4. Akiket én nerfelnék, vagy valamit csinálnék a képességükkel:

-Genji már említett deflectje eléggé brutál, szal ez akár ultimate is lehetne, elég durva, amikor ilyen 3 vs 1 meccseket is megnyernek vele, pusztán azért, mert a másik három játékos golyóit visszaütögeti rájuk, azok meg meghalnak. Ha meg te hagyod abba a lövést, akkor ő vág darabokra. Oké, legalább van valamennyi cooldownja, szóval nem tudja non-stop nyomatni, illetve legalább csak előrefelé tudja visszaütni, tehát az még működik, hogy az egyik csapattárs szemből támadja, te meg közben mondjuk hátbalövöd, viszont így is eléggé brutál és mintha túl sűrűn használná, szóval én valami cooldown-növelést azért ráraknék erre a képességre. Ráadásul gyanúsan ügyesen használják még a n00b játékosok is, szóval nem az van, mint mondjuk egy Hanzónál, ahol azért tapasztalatom szerint tényleg tudni kell célozni, meg ügyesen fedezékből lődözni, hanem itt kb. az van, hogy Vérpistike benyomja, hogy "Deflect!", aztán nekirohan az ellenfélnek és így is nyer. És igen, van rá counter, az említett Winston Tesla-cannonje, vagy Mei jégszórója, de azért picit röhej, hogy mondjuk azért kell hőst cserélni, mert "jajj, van egy Genjijük és csak X, meg Y karakterrel tudjuk megölni, szóval akkor most váltanunk kell rá!" Oké, hogy eleve úgy épül fel a játék, hogy ilyen kő-papír-olló stílusban ütik egymást a karakterek, de Genji mintha elég sokat tudna ütni... Ja, meg elég röhej, amikor még ilyen brutálabb lövedékeket is visszaüt, mint Bastion ultimate ágyúja, vagy Pharah rakétái. Nem érdekel, milyen cyborg szuperninja, azért ha egy rocket launcherrel meglövik az embert az égből, azt egy szamurájkarddal ne lehessen már levédve visszapattintani. XDDD

-Junkratnél én kivenném azt a passzív képességet, hogy halálakor még maga alá dob egy fél fegyverraktárnyi bombát, aztán jó eséllyel magával viszi azt is, aki megölte. Amúgy nincs bajom vele, sőt, azt szerintem jól is csinálták, hogy a legújabb patch óta a saját bombáira már immunis, viszont ha már fél kilométerről lődözi a a bombáit, plusz még csapdákat rak ki, plusz még időzített, távolról aktiválható bombája is van, akkor ez már "csöpppet" overkill szerintem, hogy ha nagy nehezen mégis a közelébe férkőzöl és kinyírod, akkor "jutalmul" felrobbansz. Jó, tudom, "nyírd ki távolról", de azt nem olyan egyszerű, a jó Junkrat játékosok kb. úgy rejtőznek, mint egy Hanzo vagy Widow, aztán valamilyen rajtett zúgból dobálják a bombáikat, amiket még előtte ráadásul jól be is csapdáznak, arra az esetre, ha valaki mégis rájuk bukkanna... XD Komolyan, nem egyszer jártam már úgy pl. Meivel, hogy "ez az, megöltem Junkratet, yay...picsába, a bombák!!!!4444 *BOOM*" :dirr: (Persze poén, hogy pont Meivel, akinek ott van a ice block vagy milyen nevű healelős-védős képessége, de szerintem az épp cooldownon volt, vagy szimplán ennyire nem gyors a reakcióidőm... XD)

5. McCree meg meglepően gagyi. :dirr: XD Vagy én nem tudom használni, de fura, hogy a mémmé vált "it's hiiiigh noooon!" is mennyire sz*rt sem ér. :dirr: XD De tényleg, nekem mindenki úgy adta elő, hogy benyomod, rácéloz az ellenfelekre, aztán lövés és insta kill mindenkinek, aki a látószögében volt. Oké, érdekes, hogy ez pl. a gyakorlópályán a robotokkal így valóban működött is, de élő játékosok ellen már nem igazán. Nem tudom, hogy én nem vártam elég időt, amíg becélozza őket, vagy mi, de egyrészt mire benyomtam és "bemérte" őket, a korábbi 3-4 kariból valaki vagy kinyírt, vagy mind szétrebbentek a szélrózsa minden irányába. Akit meg sikerült is lelőni, kb. az sem sebződött jobban, mint mondjuk egy Mei jégcsap lövedéktől. (Eltaláltam egy Luciót és kb. csak annyi történt, hogy felezte a HP-ját, nem volt ott semmilyen "instakill".) Az ultimate-jén kívül meg végképp nem ér semmit, ott van a flashbangje, ami még közelről jó is (amennyiben kellően alacsony HP-jű ellenféllel kerülsz 1 vs 1 helyzetbe és elég gyors vagy, mert minden más esetben te döglesz meg... XD), meg a hatlövetűje kétféle móddal, amiből egyik sem ér túl sokat, mert igaz, hogy távolra is elég pontosan céloz, viszont közben folyamatosan felfelé hord, ezért aztán ember legyen a talpán, aki ezzel messzebbről bárkit is eltalál... XD Megint ott vagyok, hogy akkor már Mei + jégcsap, sokkal pontosabb távolra is, pedig elvileg ő inkább közelharci kari lenne. XD Persze lehet, hogy én nem tudom csak használni a karit, de ahhoz képest, hogy mekkora mém-karakter, meg badass, nem igazán ezt vártam tőle... XD

6. Egy kérdés: ilyeneket, hogy pl. ha fejre lősz, akkor nagyobbat sebződik az ellenfél, honnan lehet megtanulni? Vagy ez ilyen "ős-CS-s örökség", amit mindenki tud, aki multi FPS-ezik egy ideje? XD Csak azért kérdezem, mert számomra nem volt egyértelmű és pl. nem értettem, hogy a "Mei megfagyaszt, aztán egy jégcsap és megdöglesz" kombónál nálam miért nem hal meg az ellenfél. Egészen addig, amíg meg nem néztem talán egy Szirmai gameplay-t, ahol kiderült, hogy miután megfagyasztod, nem elég, ha csak egy random belelősz, hanem konkrétan a fejére kell céloznod. Oké és ezt amúgy honnan a fenéből kellett volna tudnom? XD Van valami "sebzési térkép" az egyes karakterek testéről, amit csak én nem láttam? XD Utána már osztottam sorban a killeket, mert sokszor még megfagyasztanom sem kellett, elég volt, ha mondjuk távolról a fejébe küldtem egy jégcsapot. XD (És ne mondjátok, hogy ez a valódi biológián alapul, hogy a feje jobban sérül, mert akkor ennyi erővel kéne bónusz sebzés pl. a szívre leadott lövéseknél is... XDDD)
KépKép

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » Tegnap, 19:04

Titkos írta:
Tegnap, 18:34

6. Egy kérdés: ilyeneket, hogy pl. ha fejre lősz, akkor nagyobbat sebződik az ellenfél, honnan lehet megtanulni? Vagy ez ilyen "ős-CS-s örökség", amit mindenki tud, aki multi FPS-ezik egy ideje? XD Csak azért kérdezem, mert számomra nem volt egyértelmű és pl. nem értettem, hogy a "Mei megfagyaszt, aztán egy jégcsap és megdöglesz" kombónál nálam miért nem hal meg az ellenfél. Egészen addig, amíg meg nem néztem talán egy Szirmai gameplay-t, ahol kiderült, hogy miután megfagyasztod, nem elég, ha csak egy random belelősz, hanem konkrétan a fejére kell céloznod. Oké és ezt amúgy honnan a fenéből kellett volna tudnom? XD Van valami "sebzési térkép" az egyes karakterek testéről, amit csak én nem láttam? XD Utána már osztottam sorban a killeket, mert sokszor még megfagyasztanom sem kellett, elég volt, ha mondjuk távolról a fejébe küldtem egy jégcsapot. XD (És ne mondjátok, hogy ez a valódi biológián alapul, hogy a feje jobban sérül, mert akkor ennyi erővel kéne bónusz sebzés pl. a szívre leadott lövéseknél is... XDDD)
Toljál Borderlands 2 mellette mondjuk úgy 100 órát és hatékonyan boostolni fogod a fejeseidet. OW nem olyan fizikájú mint a CS de való igaz aki sokat tol ilyesmit könnyebben áll rá a keze is a fejesekre. Van néhány kari akinek a crit pontja nem is kobak körül van amire szintén érdemes odafigyelni.

Pinpoint tudást nem igényel : Rein, Sym , Trollbjörn , Basty , Phareha ,Sombra, Junk, Nyúgdijas Rambo ,Pocakgyúri,D,Va,Zarya,Reaper, Mercy (pisztolya bivaly erős mondjuk azzal egy hanzot is ledarálsz) mint látni azért megfelelő crit shoot nélkül is szépen el lehet éldegélni a tengeren.
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 4944
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos » Tegnap, 21:09

ViharTáncos írta:
Tegnap, 19:04
Toljál Borderlands 2 mellette mondjuk úgy 100 órát és hatékonyan boostolni fogod a fejeseidet. OW nem olyan fizikájú mint a CS de való igaz aki sokat tol ilyesmit könnyebben áll rá a keze is a fejesekre. Van néhány kari akinek a crit pontja nem is kobak körül van amire szintén érdemes odafigyelni.

Pinpoint tudást nem igényel : Rein, Sym , Trollbjörn , Basty , Phareha ,Sombra, Junk, Nyúgdijas Rambo ,Pocakgyúri,D,Va,Zarya,Reaper, Mercy (pisztolya bivaly erős mondjuk azzal egy hanzot is ledarálsz) mint látni azért megfelelő crit shoot nélkül is szépen el lehet éldegélni a tengeren.
Amúgy nincs azzal bajom, ha valamilyen gyenge pontukra kell célozni, nem csak vaktában lövöldözni, csak tényleg nem értettem, hogy erről miért nem ír semmilyen plusz infót a játék (tehát az ujjunkból kell kiszopni? XD), illetve azt sem igazán értem most így a lista láttán, hogy honnan lehet tudni, hogy melyik kari pinpointos, melyik nem? :D Ezért kérdeztem, hogy valami "FPS tapasztalat" kell hozzá, vagy valami honlapon/kézikönyvben minden kari minden infója tételesen fel van sorolva (a gyenge pontjaikkal egyetemben), csak én azzal még nem találkoztam? XD

Ja, illetve ami még az előző postomból kimaradt: Van annak bármi értelme, hogy a játékban lévő chatek között szerepel egy olyan is, amin keresztül az ellenfél csapatának is üzenhetsz? Csak azért kérdezem, mert nekem pl. marhára nem szokott hiányozni a cinikus kommentjük, ha mondjuk mi veszítünk, ők meg beírnak ilyeneket, hogy "ez az, ne csapatként gyertek, hanem egyenként, jól csináljátok, így sokkal könnyebb ledarálni titeket :3" (komolyan, fél órája volt egy ilyen, nem én találom ki...), épp elég elszenvednem, ha béna a csapat, vagy ha valami n00b lenyúlja azt a hőst, akivel én amúgy jó lennék (Bastion-re kéne valami "property of Titkos" tag XDDD), nem kell mellé még az ellenséges csapat gúnyolódása is.

Videókról: a payload tolós poén volt, én meg két zenét hoztam. :) (Igaz, egyik sem épp mai darab, de hátha nektek még új lesz.)

Overwatch rap

Klasszikus változat
KépKép

Avatar
ViharTáncos
Hikikomori
Hikikomori
Hozzászólások: 1417
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Föld

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » Ma, 11:17

Titkos írta:
Tegnap, 21:09


Amúgy nincs azzal bajom, ha valamilyen gyenge pontukra kell célozni, nem csak vaktában lövöldözni, csak tényleg nem értettem, hogy erről miért nem ír semmilyen plusz infót a játék (tehát az ujjunkból kell kiszopni? XD), illetve azt sem igazán értem most így a lista láttán, hogy honnan lehet tudni, hogy melyik kari pinpointos, melyik nem? :D Ezért kérdeztem, hogy valami "FPS tapasztalat" kell hozzá, vagy valami honlapon/kézikönyvben minden kari minden infója tételesen fel van sorolva (a gyenge pontjaikkal egyetemben), csak én azzal még nem találkoztam? XD
Édes egy fiam :D ha csak sejtenéd mennyi apró trükk van ebben a játékban amiről még csak nem is sejtetted hogy létezik és simán POTG tudsz vele szerezni igen hosszú lenne felsorolni csak pár db: Rein cliffhanger move , Lucio spiral wallrun , D.va slide bomb ... és még sorolhatnám hány olyan dolog van amiről szinte sehol nem hallasz csak Comp master meccseknél szembesülsz vele hogy ilyen is létezik.
Titkos írta:
Tegnap, 21:09
Ja, illetve ami még az előző postomból kimaradt: Van annak bármi értelme, hogy a játékban lévő chatek között szerepel egy olyan is, amin keresztül az ellenfél csapatának is üzenhetsz? Csak azért kérdezem, mert nekem pl. marhára nem szokott hiányozni a cinikus kommentjük, ha mondjuk mi veszítünk, ők meg beírnak ilyeneket, hogy "ez az, ne csapatként gyertek, hanem egyenként, jól csináljátok, így sokkal könnyebb ledarálni titeket :3" (komolyan, fél órája volt egy ilyen, nem én találom ki...), épp elég elszenvednem, ha béna a csapat, vagy ha valami n00b lenyúlja azt a hőst, akivel én amúgy jó lennék (Bastion-re kéne valami "property of Titkos" tag XDDD), nem kell mellé még az ellenséges csapat gúnyolódása is.
A OW toxikussága sajnos folyamatosan emelkedik ez a comp borzasztóan érezhető (ott már egy fokkal még rosszabb helyzet mert a letargia olykor kézzel fogható légkört teremt ami bot meccshez hasonló lélektelen játékokat eredményez. Hihetetlen rossz élőholtakkal játszani semmi kommunikáció csak masiroznak a végzetükbe újra és újra minden átgondolt taktika nélkül. Sokszor abba is hagyom én is úgy elmegy kedvem az egésztől.
“In the sky there are always answers and explanations for everything: every pain, every suffering, joy and confusion.”

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 0 valamint 0 vendég