Hikari írta: ↑2017.01.14. 16:03
Csak nekem tűnik úgy, hogy a téli szezon borzalmas gyengére sikerült? Még jó hogy a 3 gatsu no lion még folytatódik, mert egyébként alig tudnék mit nézni...
Azt kell mondjam, hasonló benyomásom lett nekem is. De ebben talán az igen ütős közelmúlt is szerepet játszott. Jóval kevesebb cuccba kezdtem bele, mint az elmúlt időben, aminek egyébként kifejezetten örültem. Eléggé elszállt a termelés az utóbbi pár évben, és egyre problémásabb lett követni a dolgokat. Igyekeztem agresszívabb is lenni a kiszűrésben, így csak 32 lett belőle, a rövid formátumúakat és folytatásokat is beleértve. De ebben a benyomásban talán az igen ütős közelmúlt is szerepet játszott.
Hikari írta: ↑2017.01.14. 16:03A nyertes egyértelműen
Ez :p
Ó,
GoHands! Hová süllyedtél? Igen, elsősorban miattuk kezdtem bele a
Hand Shakersbe, és jól mondta Hope. (Meglepett, hogy ilyeneket követsz Twitteren.
) Már korábban is voltak bajlós jelek. Emlékeztek, amikor berobbant az új stúdió ilyen sorozatokkal, mint
K, Coppelion. Amelyek ha nem is jöttek be mindenkinek (bár a K nagy kedvencem, köhmköhmCrappelionköhmköhm), de legalább az animációs munkájukon ámulhattunk. Aztán a K végső évada alatt már húztam a számat látvány miatt, ezzel pedig végleg beteljesedett a hanyatlás. Az a hihetetlen mennyiségű, erőltetett, oda nem illő, undorító CG! Pedig ahogy az ellenfél pár szado-mazo által csihol mágiát igencsak bejött. De egyszerűen rosszul voltam a látványtól sokszor.
Idol Jihen - Csatlakozom Dodgershez, mert nem egyelőre nem mutatott érdemi potenciált. Jómagam sem kedvelem az idolokat, erre is inkább csak a politikai témája miatt voltam kíváncsi, és eddig semmit nem tett le azért, hogy igazolja érdeklődésem. Arra tekintettel, hogy Mappa produkció, mindenképpen valami komolyabb tartalmat, mondanivalót várnék hosszútávon, de most nem tudok bizakodni.
Ugyanott folytatták, ahol abbahagyták:
Tales of Zestiria The X, Ai Mai Mii, Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu, Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!, és ez rendben is van. Különösen az utóbbi van rendben. A KonoSuba zsenialitását az is adta, hogy nem egyszerű paródiája a műfajnak, hanem nagyon korrektül megkreált története és világa is van, amellyel köröket ver az általa kifigurázott alkotások legtöbbjére! Kevés az olyan komédia, amely a viccekből, poénokból összefüggő sztorit kovácsol, és ezzel tovább csiholja a humort. Ami márciusban az utolsó jelenet csattanója volt, abból a pillanatból ment tovább most az új rész nyílegyenesen. Kazuma pedig még mindig remek antihős, szégyentelenül perverz NEET. Igen, épp éjjel volt meg az OVA is, ha már jött a folytatás.
A
Super Lovers viszont továbbra sincs rendben.
De azt elismerem, hogy legalább nem olyan langyi, mint mondjuk a Yaoi on Ice.
Onihei - A Madhouse alapító új stúdiójának első műve! Igen ígéretes kezdés és felállás egy Edo kori bűnügyi dráma személyében, rögtön egy brutális, semmit el nem rejtő kínzással kezdve. Oké, a utcai CG tömegek nagyon zavaróak vizuálisan, viszont attól az egy perctől eltekintve nagyon impresszív a látvány. Az a vágás nélküli kardos összecsapás pedig ambiciózus rendezésről árulkodik. Pusztán minőségre simán az egyik legígéretesebb darab eddig.
Schoolgirl Strikers - Elsősorban a seiyuu gárda miatt érdekelt (mi ez, 2011-2012?
), és egy rész alapján kábé amiatt is fogom csak élvezni.
Fuuka - Első részre masszív sónen románc bullshit. De tele van pantyshottal, úgyhogy miért ne? A mangakától csak a Town Where You Rage, amit ismerek, ebből sejtem, mire számíthatok.
ēlDLIVE - Nem ismerem a Hitmant, de az első rész egész korrekt mezei sónen cucc volt, és azért arra is szükség van.
ACCA: 13-ku Kansatsu-ka - Ó, igen, Madhouse! Ha már bűnügyi drámák, úgy látszik az anyastúdió sem akar lemaradni. Nem azt mondom, hogy az első rész történetre a kanapéhoz szegezett, de határozottan egy igen komoly, lassan érő, megfontoltan építkező sztori benyomását kelti. A látvány, az viszont lenyűgözött! Istenem az az analóg érzés, mintha a kilencvenes évek lenne.
Natsume Shingo mesteri kezei közt biztonságban leszünk úgy érzem. Az Onihei mellett a másik legjobbnak ígérkező darab.
Kobayashi-san Chi no Maid Dragon - Szóval KyoAni, ilyet is tudtok? Őszintén szólva nem voltam túl nagy fanja a Hibike és Free által képviselt esztétikájuknak, karakterdizájnoknak. De ezzel szerencsére megint újítanak. Talán a Nichijou animációja állt ehhez legközelebb, de a komédia jellege azért más, annál visszafogottabb. Belegondolva talán a Lucky Star humora állt hozzá legközelebb, de a dolgozó embörök a főszerepekben is nagy pluszt jelentenek.
Gabriel DropOut - Ahogy Dodgers mondta, igen hullámzó a Dogakobo teljesítménye. Személyem szerint ezzel az egy résszel lenyomták a New Game egészét sorozatát. Nyilván a hozott anyag is sokkal jobb. Gábriel lezüllése nagyon poénos volt, de a többi angyal is megéri a pénzét, így a szadista Ráfiel, vagy a ostobenkó Sátánista.
Youjo Senki - Junchi is biztos belekezdett pusztán szereposztás alapján. Szerintem simán kinéz belőle egy Krossz Angéla szintű LOLZ faktor, főleg hogy még annál is sokkal komolyabbra veszi a cucc a figurát. Titkos is ezt észlelte a PV alapján a nyers világháború esztétika és a loli varászló kontrasztjából. Az első rész még nem foglalkozott Tánya múltjával, gondolom érdekes backstory lesz belőle egy ponton. Nem tudom leképzelni, hogy ne egy szórakoztató nézés legyen belőle, akármilyen formát is öltsön szórakozás.