Re: Animeajánló, milyen animét nézel mostanában?
Elküldve: 2017.05.15. 20:25
Féléves eltűnés után:
Tengen Toppa Gurren Lagann
Nagyon jópofa, szerethetőek a figurák, és tényleg van egy sodrása a dolgoknak, ahogy minden up to eleven, minden fel van a végsőkig turbózva és túlozva. Talán a végén éreztem azt, hogy hamarabb is véget érhetett volna, és hogy igazából már nem nagyon tudja hova fokozni azt, amit addig csinált, de nyilván itt az atmoszféra a lényeges meg az emlékezetes pózok, és annyira elszállt, hogy szívesen feladja az ember minden elvárását. Nagyon szerethető, emlékezetes darab, de nekem azért picit maradt hiányérzetem.
7,5/10
____________________
Zankyou no Terror
Lehet, hogy nem váltja meg a világot és tele van mindenfelé butaságokkal, de nagyon hiányzik, hogy több ilyen sorozat készüljön, aminek 1. kellemes, viszonylag életközeli, nem moe, nem fanartszerű karakterdizájnja van 2. slice-of-life módon mutat be egy témát, még ha a téma maga nem is slice-of-life 3. josei/seinen felé közelít. Valamiért nagyon gravitálok a noitaminA műsora felé, és még ha bőven nem is igaz, hogy csak olyan futna a blokkban, ami tetszik, de mégis valahogy a merítésből már nagyon sok olyan került ki, ami vagy kedvenc, vagy nagyon szeretem, vagy szimplán csak örülök, hogy megnéztem. Ez az anime is ilyen, pedig tényleg nem olyan nagy szám, és nagyon sokáig olyan, mintha 26 rész lenne arra, hogy kifussa a maga köreit, és ez a végén nagyon érződik is, mert hát eléggé összecsapták.
7/10
____________________
Yuri!!! on Ice
Annyi helyen találkoztam vele tavaly, annyi gif öntötte el a tumblrt, hogy a tavalyi Grand Prix-szezonban én is adtam neki egy esélyt, még ha a sportanimék alapvetően nem is állnak közel hozzám. Az első rész meglepően nagyon szép animációját követően (az ugrások tényleg autentikusak és felismerhetőek voltak, ami azért nagyon komoly eredmény) sajnos a továbbiakban láthatóan kiürült a pénztárca, és újrahasznosított jelenetekkel és gyenge anatómiával futott végig a 12 rész, amit nagyon sajnáltam. Persze nyilván nem ez a sorozat fő erénye, hanem a karakterek, de valahogy nálam nem ütött úgy, ahogy sokaknál, vagy legalábbis nem éreztem olyan átütőnek - ettől függetlenül nyilván vannak komoly érdemei (mainstream animében BL tematika), és emiatt is sokak nagy kedvence lett. Kedves sorozat, érdemes megnézni, mert amit vállal, azt nagyjából teljesíti is, de személy szerint nem éreztem kiemelkedőnek.
6/10
____________________
Code Geass
Még régebben ígértem, hogy nekifutok még egyszer, és valahogy 7-8 rész után sem akaródzik továbbnéződni. Valahogy egyetlen karakter sem fogott meg igazán, ezért egyikük sorsára sem vagyok különösebben kíváncsi/nem tudok értük szorítani, Lelouch nem szimpatikus, és a háború/társadalmi kérdések + elitgimnázium magánélete + pozőrködés nem olyan kombináció, amit sok sorozat ügyesen tudna tálalni - szerintem ennek sem sikerül. (Érdekes, hogy Light/Right/Raito hasonló személyiséggel egy egész más settingben messze nem zavart ennyire.) Emberek halnak meg folyamatosan, erre valahogy nem nagyon reflektálnak, csak futólag, és olyan súlytalan az egész, mert fontosabb a tizenéves főszereplő póza és megalomániája. A macskás-sisakos rész viszont meglepően vicces volt.
____________________
Shingeki no Kyojin S2
Nézem hétről hétre, mert egyrészt nagyon izgalmas, másrészt meg jó újra valamit hetente nézni. Biztos vagyok benne, hogy a mangaka még sokáig húzza majd, mert nagyon jól tejel az egész franchise, és a fordulatok egy része már most is nagyon as the plot demands alapon van előszedve (gondolom, a nagy része valahogy összeáll majd, meg az is egyértelmű, hogy végig van ez gondolva, de tényleg ilyen érzésem van). Ettől függetlenül nagyon poén még mindig a sok reveal, bálnák vannak az openingben!!4!, az új OP még jobb, mint az első, szóval szívesen elnézegetem, talán a hatásvadászatból lehetne kicsit lejjebb tekerni. Meg persze sajnálom, hogy még ezzel az évaddal sem leszünk sehol a mangához képest.
+ Natsume Yuujinchou 3 van soron.
Tengen Toppa Gurren Lagann
Nagyon jópofa, szerethetőek a figurák, és tényleg van egy sodrása a dolgoknak, ahogy minden up to eleven, minden fel van a végsőkig turbózva és túlozva. Talán a végén éreztem azt, hogy hamarabb is véget érhetett volna, és hogy igazából már nem nagyon tudja hova fokozni azt, amit addig csinált, de nyilván itt az atmoszféra a lényeges meg az emlékezetes pózok, és annyira elszállt, hogy szívesen feladja az ember minden elvárását. Nagyon szerethető, emlékezetes darab, de nekem azért picit maradt hiányérzetem.
7,5/10
____________________
Zankyou no Terror
Lehet, hogy nem váltja meg a világot és tele van mindenfelé butaságokkal, de nagyon hiányzik, hogy több ilyen sorozat készüljön, aminek 1. kellemes, viszonylag életközeli, nem moe, nem fanartszerű karakterdizájnja van 2. slice-of-life módon mutat be egy témát, még ha a téma maga nem is slice-of-life 3. josei/seinen felé közelít. Valamiért nagyon gravitálok a noitaminA műsora felé, és még ha bőven nem is igaz, hogy csak olyan futna a blokkban, ami tetszik, de mégis valahogy a merítésből már nagyon sok olyan került ki, ami vagy kedvenc, vagy nagyon szeretem, vagy szimplán csak örülök, hogy megnéztem. Ez az anime is ilyen, pedig tényleg nem olyan nagy szám, és nagyon sokáig olyan, mintha 26 rész lenne arra, hogy kifussa a maga köreit, és ez a végén nagyon érződik is, mert hát eléggé összecsapták.
7/10
____________________
Yuri!!! on Ice
Annyi helyen találkoztam vele tavaly, annyi gif öntötte el a tumblrt, hogy a tavalyi Grand Prix-szezonban én is adtam neki egy esélyt, még ha a sportanimék alapvetően nem is állnak közel hozzám. Az első rész meglepően nagyon szép animációját követően (az ugrások tényleg autentikusak és felismerhetőek voltak, ami azért nagyon komoly eredmény) sajnos a továbbiakban láthatóan kiürült a pénztárca, és újrahasznosított jelenetekkel és gyenge anatómiával futott végig a 12 rész, amit nagyon sajnáltam. Persze nyilván nem ez a sorozat fő erénye, hanem a karakterek, de valahogy nálam nem ütött úgy, ahogy sokaknál, vagy legalábbis nem éreztem olyan átütőnek - ettől függetlenül nyilván vannak komoly érdemei (mainstream animében BL tematika), és emiatt is sokak nagy kedvence lett. Kedves sorozat, érdemes megnézni, mert amit vállal, azt nagyjából teljesíti is, de személy szerint nem éreztem kiemelkedőnek.
6/10
____________________
Code Geass
Még régebben ígértem, hogy nekifutok még egyszer, és valahogy 7-8 rész után sem akaródzik továbbnéződni. Valahogy egyetlen karakter sem fogott meg igazán, ezért egyikük sorsára sem vagyok különösebben kíváncsi/nem tudok értük szorítani, Lelouch nem szimpatikus, és a háború/társadalmi kérdések + elitgimnázium magánélete + pozőrködés nem olyan kombináció, amit sok sorozat ügyesen tudna tálalni - szerintem ennek sem sikerül. (Érdekes, hogy Light/Right/Raito hasonló személyiséggel egy egész más settingben messze nem zavart ennyire.) Emberek halnak meg folyamatosan, erre valahogy nem nagyon reflektálnak, csak futólag, és olyan súlytalan az egész, mert fontosabb a tizenéves főszereplő póza és megalomániája. A macskás-sisakos rész viszont meglepően vicces volt.
____________________
Shingeki no Kyojin S2
Nézem hétről hétre, mert egyrészt nagyon izgalmas, másrészt meg jó újra valamit hetente nézni. Biztos vagyok benne, hogy a mangaka még sokáig húzza majd, mert nagyon jól tejel az egész franchise, és a fordulatok egy része már most is nagyon as the plot demands alapon van előszedve (gondolom, a nagy része valahogy összeáll majd, meg az is egyértelmű, hogy végig van ez gondolva, de tényleg ilyen érzésem van). Ettől függetlenül nagyon poén még mindig a sok reveal, bálnák vannak az openingben!!4!, az új OP még jobb, mint az első, szóval szívesen elnézegetem, talán a hatásvadászatból lehetne kicsit lejjebb tekerni. Meg persze sajnálom, hogy még ezzel az évaddal sem leszünk sehol a mangához képest.
+ Natsume Yuujinchou 3 van soron.