Top 5 Anime
- Ayla
- Félisten
- Hozzászólások: 2075
- Csatlakozott: 2007.02.18. 16:59
- Tartózkodási hely: sehol és mindenhol
1.InuYasha | Fullmetal Alchemist
2.Full Metal Panic (mindhárom), Hellsing
3.Slayers (mind), Higurashik+Umineko
4.Bleach | Kuroshitsuji
5.Death Note
ennek a top 5 nek a 4edik és ötödik helyezete asszem állandó változó lesz
deazér..ez van már egy jóideje. Bár már előre látom a betervezett animék közül melyik lesz favorit. Engem majd lehet itt talán
sűrűbben modifikálni látni...
2.Full Metal Panic (mindhárom), Hellsing
3.Slayers (mind), Higurashik+Umineko
4.Bleach | Kuroshitsuji
5.Death Note
ennek a top 5 nek a 4edik és ötödik helyezete asszem állandó változó lesz
deazér..ez van már egy jóideje. Bár már előre látom a betervezett animék közül melyik lesz favorit. Engem majd lehet itt talán
sűrűbben modifikálni látni...
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Ayla 2012.01.12. 19:42-kor.
Shotaaa!! Lolííí! Shotaa!! Lolíí!! Sho- LOLI! :D He. | hol vagy, Pantalaimon?
Hmm. Nekem most ez lett a TOP5.
1, Berserk (Örök király marad szerintem)
2, Hajime No Ippo (Fighting Spirit)
3, One Piece
4, Hunter X Hunter
5, Hellsing
Legfrissebb lista
1, Berserk (Örök király marad szerintem)
2, Hajime No Ippo (Fighting Spirit)
3, One Piece
4, Hunter X Hunter
5, Hellsing
Legfrissebb lista
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára moRtiZ 2007.08.29. 09:12-kor.
- Xellosgirl
- Profi
- Hozzászólások: 292
- Csatlakozott: 2005.12.17. 12:19
- iskariotes
- Fórumfüggő
- Hozzászólások: 1173
- Csatlakozott: 2007.04.11. 10:37
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Springfild, Evergreen Terrace 742
1. Inuyasha
2. GitS /plusz a sorozatok/
3. Trigun
4. Red or Die /tv-stöl OVA-stól/
5. Cowboy Bebop
2. GitS /plusz a sorozatok/
3. Trigun
4. Red or Die /tv-stöl OVA-stól/
5. Cowboy Bebop
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára iskariotes 2007.05.28. 14:45-kor.
"A barát olyan ellenség, aki még nem támadott meg." /Madagaszkár pingvinjei - Kapitány/
"Semmit sem tenni könnyű - megbocsátani viszont nehéz." /Avatar az utolsó léghajlító - Aang/
"Semmit sem tenni könnyű - megbocsátani viszont nehéz." /Avatar az utolsó léghajlító - Aang/
- Six' freed
- Újonc
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2006.12.23. 11:31
1. Neon Genesis Evangelion (az End of Evangelionnal lezárva, természetesen)
2. A Vándorló palota
3. Ghost in the Shell
4. Akira
5. Hellsing
Bár ezeket tartom az általam látott animék közül a legjobbnak, azért a személyes kedvenceim a Mononoke, a Nausicaa, a Totoro és a Juuni kokki (The twelve kingdoms) maradnak. : )
2. A Vándorló palota
3. Ghost in the Shell
4. Akira
5. Hellsing
Bár ezeket tartom az általam látott animék közül a legjobbnak, azért a személyes kedvenceim a Mononoke, a Nausicaa, a Totoro és a Juuni kokki (The twelve kingdoms) maradnak. : )
- Moonie
- Újonc
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.04.22. 10:24
- Tartózkodási hely: gép előtt:P
- Kapcsolat:
Hát, nehéz Top5öt létrehozni, hogy mind1ik helyre csak 1et rakjak be... bár nálam csak az lehet TOP-os, ami nézeti magát, és nem tudom abbahagyniXD
1. Bleach (örök févörit, imádom)
2. Ouran High School Host Club (love comedy, a kis megjegyzések ütnekXD éppen a mangáit gyűjtöm:3)
3. Chrno Crusade (mély nyomot hagyott bennem)
4. Fullmetal Alchemist
5. Rozen Maiden (érdekes történet, babák, gyönyörű ruhák - mi kell még?X3)
A lista még változhat, főleg, h jó pár animébe belekezdtem mostanában, és még egy csomó mindent szeretek (pl. DN Angel, Death Note, Karin, Azumanga Daioh...), de azok egy kicsit le vannak maradva a TOP5 mögött. Bár nemrég kezdtem el a Romeo x Julietet, ami TOP esélyes^^
1. Bleach (örök févörit, imádom)
2. Ouran High School Host Club (love comedy, a kis megjegyzések ütnekXD éppen a mangáit gyűjtöm:3)
3. Chrno Crusade (mély nyomot hagyott bennem)
4. Fullmetal Alchemist
5. Rozen Maiden (érdekes történet, babák, gyönyörű ruhák - mi kell még?X3)
A lista még változhat, főleg, h jó pár animébe belekezdtem mostanában, és még egy csomó mindent szeretek (pl. DN Angel, Death Note, Karin, Azumanga Daioh...), de azok egy kicsit le vannak maradva a TOP5 mögött. Bár nemrég kezdtem el a Romeo x Julietet, ami TOP esélyes^^
- supermario4ever
- Szakértő
- Hozzászólások: 113
- Csatlakozott: 2007.05.28. 05:40
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- Susiegirlie
- Újonc
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2007.05.15. 10:19
- Tartózkodási hely: Shinigami World
A pillanatnyi állás szerint:
1. X, Code Geass, Ouran
2. Full Metal Alchemist
3. School Rumble
4. Air
5. La Corda D'oro
1. X, Code Geass, Ouran
2. Full Metal Alchemist
3. School Rumble
4. Air
5. La Corda D'oro
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Shin 2007.08.06. 10:10-kor.
Konoha Forum Team: Ahol zajlik az élet. Jó társaság, jó bulik. Csatlakozz te is!
http://forum.konoha.hu/
http://forum.konoha.hu/
- Xellosgirl
- Profi
- Hozzászólások: 292
- Csatlakozott: 2005.12.17. 12:19
- matsuo-chan
- Veterán
- Hozzászólások: 668
- Csatlakozott: 2007.01.20. 18:59
- Tartózkodási hely: Drakula bácsi őshazája
- Kapcsolat:
1: Utena (az első igazi katarzis)
2: Gankutsuou (a legutóbbi katarzis)
3: Oniisama e (ahol a karakterek nyűgöztek le)
4: Berserk (minden érzés, vágy, ambíció, hősiesség, hűség... meglepően emberi történettel vegyítve)
5: Hana Yori Dango (ami a szeretetről szólt, nem giccsesen, reálisan)
Pluszban érdemes még megemlíteni az Akirát, ami lehengerlő élmény nyújtott a számomra. Tehát ez az 5+1.
2: Gankutsuou (a legutóbbi katarzis)
3: Oniisama e (ahol a karakterek nyűgöztek le)
4: Berserk (minden érzés, vágy, ambíció, hősiesség, hűség... meglepően emberi történettel vegyítve)
5: Hana Yori Dango (ami a szeretetről szólt, nem giccsesen, reálisan)
Pluszban érdemes még megemlíteni az Akirát, ami lehengerlő élmény nyújtott a számomra. Tehát ez az 5+1.