Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
- paTKany
- A 8. Aasu
- Hozzászólások: 803
- Csatlakozott: 2003.07.16. 18:19
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Aasu residence
Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Elkéstem kicsit a 2008-as évértékelő topikkal, de mentségemre legyen mondva, hogy 2008. sok jó animét hozott, viszont számomra egyetlen olyat sem ami messze kiemelkedne a többi közül.
Ennek ellenére négy címet azért mégis kiemelnék közülük.
Detroit Metal City - már a manga belőle tönkretette a rekeszizmomat, úgyhogy nem volt nehéz belőle ugyanolyan fergeteges animét csinálni
Strike Witches - a GONZO megmentője és az élő példa arra, hogy lehet jól csinálni a fanservice-t
Hyakko - megszületett vele az Azumanga Daioh méltó utódja, Torako pedig az ideális keveréke Tomo (Azumanga), Miyako (Hidamari), Kirino (Bamboo Blade) legjobb tulajdonságainak.
Bihada Ichizoku - nagy tisztelője vagyok a 70-es évek shoujo stílusának, de attól még jóízűen tudok nevetni, ha egy paródiában apró darabokra szedik azok minden elemét desu wa. Az Attack No.1 paródia a röplabda helyett alkalmazott uborkával meg egyenesen betette a kaput desu wa.
Ennek ellenére négy címet azért mégis kiemelnék közülük.
Detroit Metal City - már a manga belőle tönkretette a rekeszizmomat, úgyhogy nem volt nehéz belőle ugyanolyan fergeteges animét csinálni
Strike Witches - a GONZO megmentője és az élő példa arra, hogy lehet jól csinálni a fanservice-t
Hyakko - megszületett vele az Azumanga Daioh méltó utódja, Torako pedig az ideális keveréke Tomo (Azumanga), Miyako (Hidamari), Kirino (Bamboo Blade) legjobb tulajdonságainak.
Bihada Ichizoku - nagy tisztelője vagyok a 70-es évek shoujo stílusának, de attól még jóízűen tudok nevetni, ha egy paródiában apró darabokra szedik azok minden elemét desu wa. Az Attack No.1 paródia a röplabda helyett alkalmazott uborkával meg egyenesen betette a kaput desu wa.
- Junchi
- Koffein Kondenzátor
- Hozzászólások: 2528
- Csatlakozott: 2007.06.23. 14:28
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Azuchi
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
0. Ga-Rei: Zero - Asszem elég lesz annyi, hogy Top5 cucc lett a 12. rész megvaccsolása után :3
1. Abyss - Bár még mindig fut, de a sztoriját veszettül karmolom + az a gráf... *__* Eye-candy^9001
2. Kuroshitsuji - Eredetileg ez lett volna nálam az év animéje, csak aztán jött a Ga-Rei és röhögve tróntfosztott xD
Ok, innentől kezdve csak felsorolás szinjén: Chaos;Head, Mugen no Juunin, Spice and Wolf, Toradora. És ha épp jókedvemben vagyok, akkor a Soul Eatert és a Code Geass R2-t is megszoktam említeni... :3
1. Abyss - Bár még mindig fut, de a sztoriját veszettül karmolom + az a gráf... *__* Eye-candy^9001
2. Kuroshitsuji - Eredetileg ez lett volna nálam az év animéje, csak aztán jött a Ga-Rei és röhögve tróntfosztott xD
Ok, innentől kezdve csak felsorolás szinjén: Chaos;Head, Mugen no Juunin, Spice and Wolf, Toradora. És ha épp jókedvemben vagyok, akkor a Soul Eatert és a Code Geass R2-t is megszoktam említeni... :3
- Mariko
- Félisten
- Hozzászólások: 2362
- Csatlakozott: 2006.11.25. 10:48
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Sound Horizon Kingdom
- Kapcsolat:
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Egyértelműen a Kuroshitsuji, még a fillerek ellenére is. Mondjuk nem volt nehéz dolga, mert a manga már korábban bekerült a legnagyobb kedvenceim közé.
A nyári szezonban meg a DMC vitte a prímet, csak jönne már a DVD rip az élőszereplős mozifilmből!
A nyári szezonban meg a DMC vitte a prímet, csak jönne már a DVD rip az élőszereplős mozifilmből!
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Nálam a Code Geass R2 és a Chaos;Head vezet toronymagasan. Érdemes még talán megemlíteni a Ga-Rei Zero-t, és a Skip Beat-et. A többi általam látott anime elég jellegtelenre és szürkére sikeredett szerintem.
- Szasza-chan
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2008.11.05. 21:55
- Nem: Nő
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
elsőként mindenképp a Code Geass R2-t mondanám, bár már vhol kifejtettem róla a véleményem, és igaz nem vagyok 100%-osan megelégedve vele, nagyon vártam a folytatást. az első széria az egyik kedvencem, ez pedig grafikailag, történetileg, izgalmilag és akcióilag mindenképp hozta a formáját (csak az a sok csavar, meg a vége XD)
aztán, amit most is nézek, az a Nabari no Ou. igaz, az 1. rész nagyon kapkodós és WTF? volt és most is van pár dolog, amit nem értek, de összességében izgalmas sorozat, gyönyörű grafikával és plusz előny, hogy annyi szereplőt bírok belőle, hogy lehetetlen választani egy kedvencet... Yoite mellé XD
és amit mindenképp meg kell említenem, az a Vampire Knight. sokban eltér a mangától és nyögve-nyelősen indul, de újfent csak azt tudom mondani, hogy gyönyörű grafika és remek seiyuu választás (Miyano Mamoru *_*) első sorban természetesen azért vártam nagyon, mert a mangája az egyik kedvencem, így kissé elfogult vagyok vele szemben XD
nem ide tartozik, de amiket feltétlenül meg akarok nézni: Casshern Sins, Chi`s sweet home, Junjou Romantica, Skip Beat!, Special A, Kuroshitsuji, Monochrome Factor.
hát, ennyi...
aztán, amit most is nézek, az a Nabari no Ou. igaz, az 1. rész nagyon kapkodós és WTF? volt és most is van pár dolog, amit nem értek, de összességében izgalmas sorozat, gyönyörű grafikával és plusz előny, hogy annyi szereplőt bírok belőle, hogy lehetetlen választani egy kedvencet... Yoite mellé XD
és amit mindenképp meg kell említenem, az a Vampire Knight. sokban eltér a mangától és nyögve-nyelősen indul, de újfent csak azt tudom mondani, hogy gyönyörű grafika és remek seiyuu választás (Miyano Mamoru *_*) első sorban természetesen azért vártam nagyon, mert a mangája az egyik kedvencem, így kissé elfogult vagyok vele szemben XD
nem ide tartozik, de amiket feltétlenül meg akarok nézni: Casshern Sins, Chi`s sweet home, Junjou Romantica, Skip Beat!, Special A, Kuroshitsuji, Monochrome Factor.
hát, ennyi...
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Nálam:
Tales of the Abyss: a részletesen kidolgozott világával, RPGs hangulatával és fordulataival nyűgözött le nagyon. Előny, hogy ismerem végig a sztorit és végig izgalmas.
Vampire Knight : nagyon drámai és megrázó.
Resident Evil : gamet kedvelőknek kihagyhatatlan.
Tales of the Abyss: a részletesen kidolgozott világával, RPGs hangulatával és fordulataival nyűgözött le nagyon. Előny, hogy ismerem végig a sztorit és végig izgalmas.
Vampire Knight : nagyon drámai és megrázó.
Resident Evil : gamet kedvelőknek kihagyhatatlan.
- Mariko
- Félisten
- Hozzászólások: 2362
- Csatlakozott: 2006.11.25. 10:48
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Sound Horizon Kingdom
- Kapcsolat:
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Hoppá, hát nem kifelejtettem a legfontosabbat! A Saiyuki Reload Burial OVA az eddigi legtökéletesebb Saiyuki adaptáció volt 10/10 ponttal kár, hogy csak ratyi minőségű rip és maszekolt fansub készült hozzá. Ennyire rétegcucc lenne?
- Yuriko-chan
- Fórumfüggő
- Hozzászólások: 1107
- Csatlakozott: 2007.06.20. 08:55
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
A legjobban tetszett:
Chi's Sweet Home
ef - a tale of melodies
H2O ~Footprints in the Sand~
Ponyo on the Cliff by the Sea
Kellemes volt nézni:
Candy Boy
Naisho no Tsubomi
Yotsunoha
Nem hagyott bennem mély nyomokat:
Takane no Jitensha
True Tears
Nem nyerte el a tetszésemet:
Akane-iro ni Somaru Saka
Nogizaka Haruka no Himitsu
Abszolút csalódás:
Hakushaku to Yousei
Tervezem megnézni:
Bihada Ichizoku (mihelyt lesz hozzá angol felirat...)
Mnemosyne (ha lesz időm és kedvem)
Kimi ga Nozomu Eien ~Next Season~ (bár ez 2007 decemberében indult, de két nap híján egy évig tartott kiadni mind a négy részt, és a negyedikhez még nincs is angol felirat)
Chi's Sweet Home
ef - a tale of melodies
H2O ~Footprints in the Sand~
Ponyo on the Cliff by the Sea
Kellemes volt nézni:
Candy Boy
Naisho no Tsubomi
Yotsunoha
Nem hagyott bennem mély nyomokat:
Takane no Jitensha
True Tears
Nem nyerte el a tetszésemet:
Akane-iro ni Somaru Saka
Nogizaka Haruka no Himitsu
Abszolút csalódás:
Hakushaku to Yousei
Tervezem megnézni:
Bihada Ichizoku (mihelyt lesz hozzá angol felirat...)
Mnemosyne (ha lesz időm és kedvem)
Kimi ga Nozomu Eien ~Next Season~ (bár ez 2007 decemberében indult, de két nap híján egy évig tartott kiadni mind a négy részt, és a negyedikhez még nincs is angol felirat)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Yuriko-chan 2009.01.02. 15:15-kor.
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Vampire Knight + Guilty- elsősorban a grafika tetszett, de a történet is jó volt- bár a guilty befejezése elég béna lett- onnantól hogy nem követték az események a mangát kicsit "vérszegény" lett a dolog, az utolsó részt végig untam ^^" ezt leszámítva tetszett, és hátha lesz majd 3. évad, csak végre megvárhatnák hogy a manga befejeződjön előbb
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Idén csomó animébe kezdtem bele, és valójában egy animét néztem csak végig. Ez szomorú.
Nos, azért amiket kiemelnék:
Code Geass R2
Még sosem függtem ennyire animétől.... Minden vasárnapom lényegében arról szólt hogy épp mikor tudom megnézni az új epizódot. Egy élmény volt. Imádom.
Kurenai: Bár nem fejeztem be, de csak 2 rész hiányzik, és hát nagyon aranyos/drámai kis anime. Csak ajánlani tudom.
Soul Eater: Shounennek kiváló.
Casshern Sins: még nem néztem belőle annyit hogy kritizálni tudjam, de eddig nagyon tetszik.
DMC: raperaperaperaperaperaperaperaperape
Nos, azért amiket kiemelnék:
Code Geass R2
Még sosem függtem ennyire animétől.... Minden vasárnapom lényegében arról szólt hogy épp mikor tudom megnézni az új epizódot. Egy élmény volt. Imádom.
Kurenai: Bár nem fejeztem be, de csak 2 rész hiányzik, és hát nagyon aranyos/drámai kis anime. Csak ajánlani tudom.
Soul Eater: Shounennek kiváló.
Casshern Sins: még nem néztem belőle annyit hogy kritizálni tudjam, de eddig nagyon tetszik.
DMC: raperaperaperaperaperaperaperaperape
- Zaku-chan
- Újonc
- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2008.12.25. 21:47
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Szobámban...XD
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Hát számomra 2008. legjobb animéi (persze pár még mindig megy...de nem baj) a Bleach, Naruto, FMA, FMP... Ezeket többször is szívesen megnézném!!!
Ha a sors becsuk egy ajtót, nyit helyette két másikat. Csak rajtad múlik, hogy melyiket választod.... én mindig a rosszabbat választom...XD De nem könnyű az élni, de épp ezért folytatom!!!
- Sister Tenshi
- Loli Mod
- Hozzászólások: 1464
- Csatlakozott: 2004.01.07. 11:24
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Sky Temple családi étterem
- Kapcsolat:
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Emberek, a topic továbbra is a 2008-as évben Japánban először vetítetett, OVA-k esetében megjelent animékről szól, nem azokról, amiket 2008-ben láttatok először.
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Kedvencek voltak: Nijuu Mensou no Musume, Aria 3, Hatenkou Yuugi, Chi's Sweet Home, Special A, Skip Beat, Hakushaku to Yousei és végül Shion no Ou, ami azért lóg ki a sorból, mert tavaly kezdték, de azért a nagy részét idén adták, és különben is ez volt a legjobb
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Ezt minden évben eljátsza valaki.Sister Tenshi írta:Emberek, a topic továbbra is a 2008-as évben Japánban először vetítetett, OVA-k esetében megjelent animékről szól, nem azokról, amiket 2008-ben láttatok először.
A 2008-as év szerintem egészen elfogadható volt, de igazán maradandót én nem kaptam tőle.
Top5:
1. Casshern Sins (ez még akár lehet kedvenc is)
2. Bounen no Xamdou (bár semmi eget rengető, viszont minden tekintetben nagyon magas szinvonalat hoz)
3. Kaiba (kedvenc idei WTF sorozatom volt, még majd újranézésre lesz szükség, hogy minden a helyére kerüljön)
4. Real Drive (ugyan még nem láttam végig, de eddig nagyon tetszik)
5. Natsume Yuujinchou (szép és megnyugtató, ilyenre is szükség van, úgyhogy várom, hogy kezdődjön a második szezon)
Jelenleg nézem: Rebuild of EVA movies, Hellsing Ultimate
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Öh... Hát 2008-ban se az azévi animékre koncentráltam, de azért egy-kettőt csak sikerült megnéznem...
Chi's Sweet Home: számomra ez az anime nagyon gyengén sikerült, pedig imádom a macskákat...
Vampire Knight + Guilty: Kicsit gyengén indított, de aztán egész jó lett, remélem lesz még belőle széria, mert a Guilty is lezáratlan lett.
Mivel 2008-ban fejezték be, talán idevehető a Saiunkoku Monogatari 2nd Series, amit azért nem sikerült még befejeznem, mert nincs hozzá végig angol felirat (kínai bezzeg van... -.-"), de ez a sorozat nagyon a szívembe lopta magát. ^^
Chi's Sweet Home: számomra ez az anime nagyon gyengén sikerült, pedig imádom a macskákat...
Vampire Knight + Guilty: Kicsit gyengén indított, de aztán egész jó lett, remélem lesz még belőle széria, mert a Guilty is lezáratlan lett.
Mivel 2008-ban fejezték be, talán idevehető a Saiunkoku Monogatari 2nd Series, amit azért nem sikerült még befejeznem, mert nincs hozzá végig angol felirat (kínai bezzeg van... -.-"), de ez a sorozat nagyon a szívembe lopta magát. ^^
- outsyder
- Nagymester
- Hozzászólások: 863
- Csatlakozott: 2006.05.05. 14:00
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: valahol a dimenziók között...
- Kapcsolat:
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
érdekes mód nálam idén megint a Hidamari Sketch nyert
sajnos eddig csak két sorozatnak értem a végére, de ami nagyon bejön, az a Soul Eater, a Toshokan Sensou, Special A (ahogy olvasom a hozzászólásokat, valszeg azért jött be nálam, mert nem olvasom a mangát^^; ), a Real Drive, és az Eve no Jikan. az őszi szezonból még csak pár részt láttam, de a Toradora és a Hyakko kb. mindent vittXD
az év csalódása a Ghost in the Shell 2.0, a Kyou no Go no Ni, és azt sajnálom, hogy az Slayers-nek szerintem viszonylag hamar visszaesett a lendülete...
sajnos eddig csak két sorozatnak értem a végére, de ami nagyon bejön, az a Soul Eater, a Toshokan Sensou, Special A (ahogy olvasom a hozzászólásokat, valszeg azért jött be nálam, mert nem olvasom a mangát^^; ), a Real Drive, és az Eve no Jikan. az őszi szezonból még csak pár részt láttam, de a Toradora és a Hyakko kb. mindent vittXD
az év csalódása a Ghost in the Shell 2.0, a Kyou no Go no Ni, és azt sajnálom, hogy az Slayers-nek szerintem viszonylag hamar visszaesett a lendülete...
- Cruel Angel
- Félisten
- Hozzászólások: 2036
- Csatlakozott: 2003.11.17. 14:33
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Két hely között valahol / e két hely Mennyország s Pokol
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Bármilyen hihetetlen is, de számomra a Vampire Knight volt az év animéje, a folytatásával együtt. Egyszerűen csak azért mert a többi sorozat, amit nézek, az vagy már 2007-ben indult, vagy csak idén fog már befejeződni. Tehát ez volt az egyetlen kvázi csak 2008-as anime amit láttam. Vélemény róla nekem annyi, hogy a koncepció jó, a szerelmi háromszögből kihoztak mindent amit csak lehetett, ellenben a többi szerplő talán tulságosan is egy dimennziós maradt. Ami nem tetszett nekem az a VK Guilty befejezése. Egyrészt - becsszó - magamtól rájöttem, hogy Kaname és Yuuki testvérek, másrészt Riddo bácsi a végén annyira egy középszerű és érdektelen final boss volt. Szóval végére számomra sok váratlan fordulat nem maradt. Ami viszont igazán sajnálatos az az, hogy ezzel teljesen be is hozta a mangát, tehát belátható időn belül nem nagyon fogunk folytatást kapni. Így viszont értelmét veszti az anime. Hiszen a teljes mangából valószínüleg már sosem, vagy csak évek múlva fog készülni animált folytatás, így viszont lezáratlan maradt a történet, konfliktusok nincsenek megoldva stb.
Ha eltekintünk attól, hogy nem teljesen 2008-as sorozatok, akkor számomra a két favorit a Gundam 00 és a Clannad. Mindkét sorozat két részletben került/kerül adásba és mindkét sorozat nagyon erős első szériával indított, és szerintem mindkét sorozat második szériája máris laposabb a korábbiaknál. Kiváncsian várom, hogy sikerül-e majd a végén megfelelő katarzist okozniuk, vagy szépen elvesznek a középszerűség mocsarában.
Végül, szintén nem teljesen ez évi, de Kara no Kyoukai múvik. Annyira nem eget rengetőek, de minőségi grafika, és egyéb TypeMoon kellékek.
Ha eltekintünk attól, hogy nem teljesen 2008-as sorozatok, akkor számomra a két favorit a Gundam 00 és a Clannad. Mindkét sorozat két részletben került/kerül adásba és mindkét sorozat nagyon erős első szériával indított, és szerintem mindkét sorozat második szériája máris laposabb a korábbiaknál. Kiváncsian várom, hogy sikerül-e majd a végén megfelelő katarzist okozniuk, vagy szépen elvesznek a középszerűség mocsarában.
Végül, szintén nem teljesen ez évi, de Kara no Kyoukai múvik. Annyira nem eget rengetőek, de minőségi grafika, és egyéb TypeMoon kellékek.
- Khaos
- Profi
- Hozzászólások: 217
- Csatlakozott: 2007.09.30. 22:36
- Tartózkodási hely: Debrecen
- Kapcsolat:
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
They are My Noble Masters és Kamen no Maid Guy - fergeteges paródiák, amin fetrengősre tudtam magamat nevetni. Nálam ők és a Lovely Complex a dobogósok komédiában /eddig/. (Szerkesztve, mert közben rájöttem, hogy a TaMNM is 2008-as.)
Egyértelmű (és tervezett/nincs sok időm):
Vampire Knight
Chi's Sweet Home
Soul Eater
Hidamari Sketch
Clannad
Egyértelmű (és tervezett/nincs sok időm):
Vampire Knight
Chi's Sweet Home
Soul Eater
Hidamari Sketch
Clannad
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Khaos 2009.01.05. 13:48-kor.
- madfist
- Sensei
- Hozzászólások: 597
- Csatlakozott: 2006.01.12. 13:42
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: The Vast Nothingness of Space
- Kapcsolat:
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Keveset néztem, még kevesebbet fejeztem be, de ami nagyjából megmaradt számomra:
Spice & Wolf
Shigofumi
Mnemosyne
Spice & Wolf
Shigofumi
Mnemosyne
- alvaro
- Fórumfüggő
- Hozzászólások: 1050
- Csatlakozott: 2007.05.09. 09:12
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: gyászmenet
- Kapcsolat:
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Tavaly valahogy nem animéztem talán annyit, mint előtte, mindenesetre az évre rendelt kedvencemet megtaláltam a Kaiba "személyében".
Nagyon kellemes időtöltés volt a Wolf and Spice is, és szerintem a maga nemében a legjobb opening, amit csak láttam (azért a maga nemében, mert a lendületesebbjével meg nem tudom összevetni...)
Jól indult a Soul Eater, aztán mostanában valahogy kicsit nehézkesebb lett.
2008-ra esett az új xxxholic sorozat is (:kei), de valahogy nekem nem lett olyan, mint az első
Természetesen mindez teljesen szubjektív.
Nagyon kellemes időtöltés volt a Wolf and Spice is, és szerintem a maga nemében a legjobb opening, amit csak láttam (azért a maga nemében, mert a lendületesebbjével meg nem tudom összevetni...)
Jól indult a Soul Eater, aztán mostanában valahogy kicsit nehézkesebb lett.
2008-ra esett az új xxxholic sorozat is (:kei), de valahogy nekem nem lett olyan, mint az első
Természetesen mindez teljesen szubjektív.
MGC (magyarul): http://alvaro84.deviantart.com/gallery/30220223
GOSE (folytatás): http://alvaro84.deviantart.com/gallery/ ... E-magyarul
A Sírrabló és a Halál Angyala (íródik): http://alvaro84.deviantart.com/gallery/ ... D-magyarul
GOSE (folytatás): http://alvaro84.deviantart.com/gallery/ ... E-magyarul
A Sírrabló és a Halál Angyala (íródik): http://alvaro84.deviantart.com/gallery/ ... D-magyarul
- Sephiroth
- Profi
- Hozzászólások: 324
- Csatlakozott: 2006.09.26. 09:30
- Tartózkodási hely: In the Lifestream
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Nálam az idei év legjobbja vitathatatlanul a Code Geass lett. Eltalált szereplők, érdekes történet, jól felépített világ. Mi kell még? Mechák és Death Note szerű plottolás? És még a befejezéssel is elégedett vagyok, ami szökőévente 1x történik meg.
Sokáig nem tudtam hova tenni az Ef - a tale of melodies-t, a sorozat közepén úgy éreztem, hogy kissé túlírták, és "ez már nem az a hangulat" amit az első szériában megszoktam, de a végére nagyon szépen összerakták, úgyhogy most már nem is tudom igazán különválasztani az Ef 2 szezonját.
Az év meglepetése (és a jelek szerint nem csak nekem) a Hyakko. Abszolút semmit nem vártam, ehelyett kaptam egy nagyon eltalált karakterekkel operáló slice of life cuccot, ami tényleg vicces (a japán humort általában nem tudom értékelni, ez a ritka kivételek egyike)!
Sokáig nem tudtam hova tenni az Ef - a tale of melodies-t, a sorozat közepén úgy éreztem, hogy kissé túlírták, és "ez már nem az a hangulat" amit az első szériában megszoktam, de a végére nagyon szépen összerakták, úgyhogy most már nem is tudom igazán különválasztani az Ef 2 szezonját.
Az év meglepetése (és a jelek szerint nem csak nekem) a Hyakko. Abszolút semmit nem vártam, ehelyett kaptam egy nagyon eltalált karakterekkel operáló slice of life cuccot, ami tényleg vicces (a japán humort általában nem tudom értékelni, ez a ritka kivételek egyike)!
God's in his heaven, All's right with the world
- Szasza-chan
- Újonc
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2008.11.05. 21:55
- Nem: Nő
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
időközben megnéztem a Detroit Metal City-t és ez is mindenképp bekerül az év anime-i közé XD fájdalmasan nagy hülyeség, bár hatalmas nevetést nem hozott az életembe, mégis élveztem minden percét... már ha ezt lehet "úgy" élvezni XD
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
Hát ebben az évben nem sok anime keltette fel az érdeklődésemet. Most csak ennyit tudnék megemliteni:
Ghost Hound
Hellsing OVÁk
Ghost Hound
Hellsing OVÁk
- zebra
- Nagymester
- Hozzászólások: 837
- Csatlakozott: 2008.09.22. 20:56
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Heves megye
Re: Mi(k) volt(ak) számodra a 2008. év animéje(i)
És tényleg, hiszen 2008-ban lett vége.... Hát akkor ezt én is odabiggyesztem még 3. helyre a Kaiba és Natsume után. Nagy anime volt a GH, csak kicsit túl sokat akartak. (De azért még kiemelkedő: 09/10.)Goofy írta:Ghost Hound