Oldal: 16 / 16

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2019.07.22. 17:19
Szerző: Grimlock
Old school runescape

Egy játék ahol nem szankciónálják azt,hogy megölöd a parasztok teheneit, tyúkjait, birkáit, és a húsaikat megsütheted, meg eheted. Illetve lophatsz minden lelki ismeret nélkül többek között búzát, krumplit, tojást, tejet, stb. Ja, és szabadon gyújthatsz tüzet, nincs tűzgyújtási tilalom. Szóval szabad egy világ. :vigyor:
Viccet félre téve egész hangulatos kis fantasy mmorpg játék, és mint ahogy a címből kiderült retro beütéssel, ja és multiplayer. Szerény személyem jól el tudja ütni vele az időt, és mostanság goblinoktól csórálok pénzt(igen megölöm őket). Egész széles világgal rendelkezik ami külön bejön nekem, csak könnyen el lehet tévedni pedig van térkép is. Ha esetleg lenne valaki aki játszik vele, vagy esetleg akarna Veres Gomba néven meg találtok. XD

U.I: Ha esetleg Varockban járnátok óvakodjatok a csövesektől! Nagyon aggresszívak, főleg a bányánál.

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2020.04.19. 17:34
Szerző: matta
Indiana Jones and the Fate of Atlantis
point-and-click LucasArts-os játék.
Szerintem nem annyira gördülékeny, mint a Full Throttle; de azért jókat lehet töprengeni ratja.
Érzésre tényleg nagyon-nagyon Indiana Jones. Ez nekem bejött, de cserébe a párbeszéd-poénok kicsit kiszámíthatóak.
A feladványok és a sztori egészen kreatív, így a játék kellemes időtöltés :)
Még nem értem a végére, egy elakadásnál most rápihentem egy kicsit.

TIS-100
Programozós játék. Én azt mondanám rá, hogy programozós fantasy, csak épp nem egy világot (ill. annak szabályrendszerét) fedezünk fel, hanem egy architektúrát. Adott egy kézikönyv ami röviden bemutatja, hogy mik az elemek (pl. parancsok, process egység működési elve), amik segítségével logikai feladatokat lehet megoldani. A rendszer adott, pl. hogy egy szinten hány elérhető processzor van és hogy vannak összekötve.
Egy sztori is van csavarintva köré (meghalt nagybácsi vajon mi után kutathatott ezen a különös gépen, mik azok a szupertitkos cuccok, amire csak utal a rendszerleírás), de ez számomra egyelőre eléggé a háttérben van.
Jelenleg páros verseny formában játszuk: egy feladványnak egyszerre kezdünk neki. Első pont: ki oldja meg hamarabb. Második pont: ki oldja meg hatékonyabban (kevesebb futásidő). Egy kicsit lehet elmélkedni, jobb megoldást keresni. Vagy lehet simán haladni előre :D Ízlés dolga.
Azért a "fantasy" részt ne vegyétek komolyan, lényegében egy assembly-szerű nyelven kell programozni. De ez a nyelv és architektúra csak ebben játékban létezik. Ezt azért a végén írom, mert engem elrettentett volna, ha valaki azzal kezdi, hogy játszam azt, hogy assembly-zek :drop:
Igazi agytorna, eddig jól szórakozunk!
Csak kíváncsiságból, van köztetek olyan aki játszott már vele?

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2020.06.08. 03:08
Szerző: Ayla
Gondoltam megemlítem mekkora örömemet találom a Simsben, ahol elkészítettem a coolest Sakamoto-kunt :lol:
Nem utolsó sorban, bár millió éve Simsezem, egy karantén kellett hozzá, hogy rádöbbenjek, soha nem csináltam anime karaktereket benne, sőt sosem építettem távol keleti hangulatba burkolt házat. ALL. THE. FUN.

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2020.06.16. 18:52
Szerző: Grimlock
Újonnan elkezdtek ismét érdekelni a rizikó, vagy azon alapuló játékok, és így találtam rá egy böngésző alapú játékot Atwar néven ami megfelel az előbb említett érdeklődésemnek. Különböző átszabási lehetőség van az általad nyitott játéknak, még trónok harcás, gyűrűk urás, sőt még Sengoku jidai féle pálya is van, meg persze játékos szám, játék időt,kezdő tőkét is lehet persze változtatni, de inkább az előbb említetteket emelném ki, mert az utolsó említettek egyértelműek. Mint ahogy a rizikós játékokat jellemzi az, hogy minél többen vannak annál izgalmasabb, addig ennél a játéknál sincs másképp. Eddig Dél-kelet Brazíliát szeretem választani a legjobban, mert egy csomó bónuszt kapok érte egység szempontjából, és így általában dél Amerikát sikerül elfoglalnom, még ha más játékos is van ott, és ő is próbál terjeszkednél. Eddig mire átmentem volna Észak- Amerikába a játéknak vége lett xd.

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2020.09.12. 07:16
Szerző: Junchi
Fall Guys

Sok-sok órányi pattogás, esés, kúszás, ugrás, vibrálás, futkosás, egyensúlyozás és persze anyázás van benne, szóval az impresszióim, prioritási sorrendben:

1. A játék mocskosul addiktív. Nem az, amivel 3-4 órákat játszol zsinórban, mert sokszor 1-1,5 is bőven elegendő, de minden nap ott a késztetés. Kreatív, egyszerű, szórakoztató és óhatatlanul is felszökik az ember szájára a kaján vigyor.
2. Mostanra kitapasztaltam az összes játékot/showt benne, és azt kell mondjam, a tetemes hányaduk remekül dalol. Enyhe ismétlések azért akadnak, de próbált olyan változatos lenni, amennyire csak lehet. Két kedvencem a Hex-a-Gone és a Slime Climb.
3. A csapatos megmérettetések sem rosszak, viszont ehhez kapcsolódik a játék (szerintem) két legelfuseráltabb része: a Hoarders és az Egg Scramble. Szerencsére nagyon speciális feltételekkel adja csak be őket, de könnyen átfordulhat rémálomba az egész. A Hoardersnél a játék újraértelmezi egy valós labda fizikáját, ami nagyon zavaró, a tojásos pedig egy őskáosz. Egyiket sem jó játszani.
4. "Apró" hiba a gépezetben a játék netkódja, ami a hagyományos versenyeknél még nem nagy gáz, de a farokgyűjtögetésnél annál inkább, ahol pont az időzítésen és pozíciókon múlik minden és mikor a kis hülye tőlem két méteres távolságból is lecseni rólam a nagy nehezen összekapart trófeámat, akkor tudom dicsérni rendszerint a készítőket.
5. Ezek a babok eszméletlen jópofák.

Egyébként nagyon családbarát az egész, ha lenne kölköm, csak ezzel játszhatna 10 éves koráig, az ilyen PubG és Fortnite féle hulladékoktól meg eltiltanám.

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2020.09.12. 12:53
Szerző: Ricz
Junchi írta:
2020.09.12. 07:16
Fall Guys
Ezt én is tolom olyan napi 2-3 meccsel és nekem a leginkább a régi Játék határok nélkül széria jutott eszembe róla (amit próbáltak revitalizálni moderált sikerrel). És ami a legjobb, hogy nagyon de nagyon durván komolyan kell venni, hogy ebben valaki ragequiteljen, ami egy kompetitív mass multi címnél elég gyakori dolog szokott lenni. Legalábbis amíg "felfedezed a pályákat", hogy mit tudnak, hogy működnek, miből mennyi van, mert onnantól, hogy kiismered, igazából egész könnyű tud lenni, és könnyedén kvalifikálódsz a további mérkőzésekre. Eddig egyértelműen a legkönnyebb a Jump Club, ami elsőre sikerült.

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2020.09.12. 18:26
Szerző: Junchi
Ricz írta:
2020.09.12. 12:53
Ezt én is tolom olyan napi 2-3 meccsel és nekem a leginkább a régi Játék határok nélkül széria jutott eszembe róla
Nekem inkább ez ugrott be róla, például a Jump Club söprőkarja pont innen lett kicsórva.
Ricz írta:
2020.09.12. 12:53
onnantól, hogy kiismered, igazából egész könnyű tud lenni
Ennek meg szerintem főleg az az oka, hogy mindig lesz megfelelő mennyiségű noob-utánpótlás (ami nem is csoda, hisz milliók kezei közt is megfordul a cucc egyetlen nap leforgása alatt), emiatt jah, ha nem bénázok valamit el drasztikusan, akkor általában a végéig kihúzom, csak hát ugye nyerni már egyáltalán nem könnyű, főleg, hogy néha még bugos is, például én már kétszer is belefutottam abba a fenoménbe, hogy pont a Hex-a-Gone-on egyszerűen átestem a padlón. A csapatos versenyek még ilyen kétesek, mert ott meg nagyban függ attól, hogy milyen szerencsétlenekkel hoz össze a sors, illetve megmosolyogtató mém a "sárga csapat mindig veszít", de valahol igaz, legalábbis, mikor kiestem, akkor tízből ziher, hogy nyolc esetben a sárgák mezében történt a diszkvalifik.

Amit viszont furcsállok, az a négy sorba rendezés a versenyes pályák startvonalánál, I mean aki itt legelöl kezd, annak határozottan jobbak az esélyei, főleg a Slime Climbon és főleg-főleg a mérleghintáson. Szerintem erre lehetne valami jobb algoritmus, mert tuti, hogy egyszerűen csak randomizál.

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2020.09.12. 19:29
Szerző: Ricz
Junchi írta:
2020.09.12. 18:26
Amit viszont furcsállok, az a négy sorba rendezés a versenyes pályák startvonalánál, I mean aki itt legelöl kezd, annak határozottan jobbak az esélyei, főleg a Slime Climbon és főleg-főleg a mérleghintáson. Szerintem erre lehetne valami jobb algoritmus, mert tuti, hogy egyszerűen csak randomizál.
Határozottan jobb, de nem lehetetlen, hiszen te is mondtad "a noob utánpótlást", tehát hátulról is előre törhetsz. Na meg, benne van az is, hogy indulsz neki. Mert aminek az elejében voltak a kapuk, annál én egyszerűen átugráltam a többieken és úgy a zárt a kapun, míg mások kerültek és nem arra vártak, hogy hamarosan kinyílik megint, miközben halomban álltak. Volt egy ilyenem, de arra is volt példa, amikor a Terminal Velocity achit nyertem, hogy úgy kapott el az egyik kar, hogy átlőtt a pálya egy részén. :kaminaglasses:

Re: Mivel játszol mostanában?

Elküldve: 2020.10.28. 08:14
Szerző: Ricz
DOOM Eternal: Ancient Gods Part 1

Na, hol is vágjak neki? A 2016-os DOOM-nál? Vagy inkább a most tavaszi Eternalnál? Mert az előbbinek a folytatásához készült 3 missziós DLC-történet, ami tovább kerekíti a sztorit és a lore-t, és szorosan egymásba fonódnak. Eh, kezdem valahol.

DOOM (2016) - Mind azt hittük, hogy teljes újragondolás alá került a franchise, megtartva a magvát: démonok, sörétes és erőszak. Nos, ezt teljesítette, sőt, túl is szárnyalta egy sokkal metálabb és vadabb zenével, egy nem éppen elmismásolt sztorival, ami saját magát se veszi túl komolyan. Csak beütött az energiaválság a Földön, ezért elkezdtük megcsapolni a poklot, aminek energiáit a lelkek áramlása tartja fenn. Érdekes felvetés, de a
kampány kicsit túl hosszú volt a lehetőségekhez és nem igazán tudott a fele után benntartani, hiszen addigra láttam már minden ízét a titokkeresgéléstől a különféle glory killeken át a szörnyek ritmikájáig, és a barna-vörös színárnyalat teljes skáláját. Nem volt nagy cél, konfliktus, csak kiirtani azokat, akik átszöktek, meg egy renegát tudóst levadászni, akiből majd a Spider Mastermind ellenfelünk lesz a kiberdémon után.

DOOM Eternal (2020) - A lore építésével eleinte szkeptikus voltam, és nem igazán győzött meg egyik oldalról (miszerint a Doom Slayer maga az eredeti Doomguy, aki miután a Doom 64-ben visszatért a pokolba irtani, egy időanomália miatt eonokkal hamarább kötött ki az Argent d'Nuron), miközben játékban összeszedhető kódexlapok elregéltek egy elég érdekes történetet. Érdekesebbet, mint azt a plot hole-okkal kátyúzott valamit, amit a kampány tartogatott. Közben a zene még állatabb, igazi training, edzőzene (különösen a The Only Thing They Fear Is You), a platformszegmensek feldobják, a puzzle-k már elmennek, az árkádos megoldás elég sétagalopp már így is, a titokkeresgélés meg elég hamar muszáj és élvezet tárgyai lesznek. (Meg amivel elmehet az ID a francba az, hogy hülyének nézik a játékost, hogy minden ellenségnek a gyenge pontját az első találkozáskor elmondja a játék, illetve a platform ugrálások olykor nem láthatóak be rendesen automap nélkül - de olykor még azzal sem, sőt bőven elég alkalom van, amikor érzékelni sem hajlandó a megragadható felület vagy szél közelségét).

DOOM Eternal: Ancient Gods Part 1 (2020) - Egy-két kérdés meg lett válaszolva, de nem igazán ezekre volt szükség. A felvezetett lore-t bővítés helyett mélyítették, ami előnyére vált a sztorinak, az más kérdés, hogy az egész a Biblia-áthallásoktól hemzsegővé vált az Atyával, a pokollá lett Jekkaddal, aminek lakói örök életet akartak és ennek üldözése során váltak a megismert démonokká, hogy vezetőjük Davoth, a sötét nagy úr egy jellegzetes Isten-Lucifer viszony, akik kivontak a forgalomból az erőegyensúly fenntartása okán... Lehetne sorolni mi mindenben hasonlít, de olyan szinten, mintha azt mondanánk, Jézus sörétest és testpáncélt ragadt volna és nekiállt volna dühében démonokat irtani...