Új Game-k amiket várunk.

PC vagy konzolos játékok témaköre.
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2012.04.01. 16:31

Osztom véleményedet :D jobb ha nem indul el nálam se...

Avatar
Sárkánybaby
Nagymester
Nagymester
Hozzászólások: 947
Csatlakozott: 2011.10.14. 22:41
Nem:
Tartózkodási hely: A várban, melynek neve AAARRGGHHH
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Sárkánybaby » 2012.04.01. 22:43

Nem játék, legalább is nem teljesen, de most hallottam, kissé lemaradva: lesz Meet The Pyro! videó!!! ÁÁÁÁ!!! Pedig azt hallottam, hogy a Valve nem is nagyon akar belőle vidit gyártani, mert inkább a fanok fantáziájára bízza a dolgokat (tekintve, hogy a kedves tűzszerészünk neme fölött még mindig áll a vita, és úgy hallottam, Valve-éknál is képlékeny a dolog).
Gaben kis és lelkes csapata a fenti videót valami nagy dologgal együtt akarja piacra dobni az idén. Kíváncsi vagyok, mikor kezdenek el a HL fanok habzó szájjal EP 3-at vagy HL3-at követelni. Ha már itt tartunk, lassan kijöhetne végre az új Portal 2 DLC is (a pályaépítős). Tudom, még időben vagyunk.

Kicsit azt remélem egyébként, hogy valami kisfilmet (vagy nagyobbat) gyártanak nagy titokban. A Valve egy körben kijelentette, hogy szeretnének valamikor összehozni egyet, ami, elnézve a Meet The Team videókat és ismerve a fejelsztőket, bombasiker lenne. Csakhogy ők elsősorban játékfejlesztők, így kérdéses, hogy mennyire telik az idejükből/erejükből egy egészestésre.

Egyébként, ha már TF2, ez. Tudtam, hogy nem normálisak, de ez ááá!
Kép
It's a giant mushroom! Maybe it's friendly!!
"Shingle again? Didn't we have roofing material for dinner last night?"
Elvis lives on in our hearts, in his music and in a trailer park outside Milwaukee.

Avatar
Péter
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 767
Csatlakozott: 2010.07.17. 14:29
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Péter » 2012.04.06. 21:57

anubys írta:Akik bétáztak, szinte csak pozitívakat mondanak róla.
Naná... ahogy nem fogsz 9/10 alatti GTA értékelést látni, úgy a Dio 3-ról se fognak rosszat mondani.
anubys írta:egyébként veszélybe kerül a párkapcsolatom és a munkám. :dirr:
Az ilyen céltalan hack'n'slash darák engem hosszútávon sose tudtak lekötni, szóval ez a veszély engem nem fenyeget. =)
Sárkánybaby írta:Kíváncsi vagyok, mikor kezdenek el a HL fanok habzó szájjal EP 3-at vagy HL3-at követelni.
Azért valljuk be, ideje lenne már nekik valamit virítani, mert a Valve az minden régebbi gamer számára egyet jelent a HL-al. Ez a fő profiljuk, amiből a 2 amúgy se volt maradéktalan. L4D 1-2 kellemes multi dara volt, Portal elment egy total conversion Gravity Gun modnak, de egyik se helyettesíti a HL 3-at. Bár ahogy ismerem a mai FPS trendeket, nem sok reményt fűzök a 3-hoz.
Kép

Avatar
alvaro
Fórumfüggő
Fórumfüggő
Hozzászólások: 1017
Csatlakozott: 2007.05.09. 09:12
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: gyászmenet
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: alvaro » 2012.04.07. 05:31

Ep3-at követelek! :lol:

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 5747
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Titkos » 2012.04.07. 17:48

Péter írta:Portal elment egy total conversion Gravity Gun modnak
A Half Life 2-vel ugyan nem játszottam (sőt, az eggyel sem XD), de a Gravity Gun tudtommal abban arra szolgált, hogy fel lehetett vele emelni akár baromi nehéz tárgyakat is, hozzávágni az ellenfélhez, stb. A Portalban meg oké, hogy a Portal Gunnal is lehet kockákat emelgetni, de azért a hangsúly mégis azon van, hogy a két különböző színű portál logikai összefüggéseivel megoldd a pályákat, szóval azért ezt egy csöppnyi leszólásnak érzem a részedről. (Főleg, hogy míg az első részére némi túlzással rá is lehet fogni, hogy "csak egy Half Life 2 mod", azért a másodikban már saját engine van, történet, keményebb fejtörők, stb.)

Más: A Diablo 3-tól én nem félek, Warcraft sorozat bejött, Starcraft dettó, de a Dio-ból valahogy hiányoltam a történetet. OK, tudom, elvileg van benne, de valahogy játék közben én tényleg csak a random darálást éreztem az egészből, bár igaz, hogy emiatt nem is jutottam benne túl sokáig, de egyszerűen untam, hogy a pályák kb. csak abban különböznek, hogy egyre lejjebb megyek egy katakombarendszerben, és minden szinten kétszer annyi szörnyet kell megölni, mint az előzőn. Így aztán a második rész már totálisan ki is maradt az életemből, és a harmadik is ki fog. Ellenben a Mists of Pandaria nevű WoW kiegészítőtől már előre tartok, a pandák miatt egy időre megint tuti újra ki fog újulni a függőségem, pedig a Cataclysm sikeresen elvette a kedvemet az egész játéktól. XD
Kép

Avatar
Sárkánybaby
Nagymester
Nagymester
Hozzászólások: 947
Csatlakozott: 2011.10.14. 22:41
Nem:
Tartózkodási hely: A várban, melynek neve AAARRGGHHH
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Sárkánybaby » 2012.04.07. 18:36

Péter írta:Bár ahogy ismerem a mai FPS trendeket, nem sok reményt fűzök a 3-hoz.
Mivel a föntebb a Portalt említetted, megszólítva éreztem magam.
Ha olyan lesz az a HL3, mint amilyen a Portal 2, gondolkodás nélkül megveszem a teljes sorozatot úgy, hogy sem a zombikat, sem az FPS-t nem szeretem.
Titkos írta: A Half Life 2-vel ugyan nem játszottam (sőt, az eggyel sem XD), de a Gravity Gun tudtommal abban arra szolgált, hogy fel lehetett vele emelni akár baromi nehéz tárgyakat is, hozzávágni az ellenfélhez, stb.
Én sem ismerem a játékot annyira, de amennyit igen, abban azért fontos a Gravity Gun feladatok megoldásához, pályákon való továbbhaladáshoz. Valahogy úgy képzeld ezt el, mint ha a portálvetőt sokkal praktikusabb célokra használnád, mint szétverni GLaDOS laborát. :P
Egyébként a Portal valamilyen szinten egy mod, igazából annak készült, érdekességnek, de mivel az ötlet zseniális (nem véletlenül lett 2007 leginnovatívabb játéka), ezért könnyűszerrel megáll a saját lábán is.
Kép
It's a giant mushroom! Maybe it's friendly!!
"Shingle again? Didn't we have roofing material for dinner last night?"
Elvis lives on in our hearts, in his music and in a trailer park outside Milwaukee.

Avatar
Kashim
Törzskommentelő
Törzskommentelő
Hozzászólások: 459
Csatlakozott: 2007.09.20. 14:07
Nem: Férfi

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Kashim » 2012.04.07. 20:58

ALIENS: COLONIAL MARINES

Bár tudom, h egy kicsit még odébb van, meg nem is várok eget rengető újításokat, csak egy stabil sci-fi horror élményt ahogy visszatér az ember az LV-426-ra amit, még az ottani atmoszféraprocesszor felrobbanása után is laknak bizonyos lények. :wtf:
itt egy kis ízelítő a legutóbbi gameplayekből:

http://www.youtube.com/watch?v=6m52RehB2Nk
http://www.youtube.com/watch?v=NZHA58-_2Eg

+ itt a trailer is ami annyira nem is lett olyan rossz szerintem:
http://www.youtube.com/watch?v=EfOOOAN9e9w

Mondjuk én azt az egyet sajnáltam már a AVP 2-ben is, h egy járművezetős pályát igazán berakhattak volna...
De azért kíváncsi leszek, h a DirectX 9 vagy 10 lesz-e a minimum követelmény. :roll:

Avatar
Péter
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 767
Csatlakozott: 2010.07.17. 14:29
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Péter » 2012.04.09. 10:23

Titkos írta:
Péter írta:Portal elment egy total conversion Gravity Gun modnak
A Half Life 2-vel ugyan nem játszottam (sőt, az eggyel sem XD), de a Gravity Gun tudtommal abban arra szolgált, hogy fel lehetett vele emelni akár baromi nehéz tárgyakat is, hozzávágni az ellenfélhez, stb. A Portalban meg oké, hogy a Portal Gunnal is lehet kockákat emelgetni, de azért a hangsúly mégis azon van, hogy a két különböző színű portál logikai összefüggéseivel megoldd a pályákat, szóval azért ezt egy csöppnyi leszólásnak érzem a részedről. (Főleg, hogy míg az első részére némi túlzással rá is lehet fogni, hogy "csak egy Half Life 2 mod", azért a másodikban már saját engine van, történet, keményebb fejtörők, stb.)
Ezt nevezik modnak, amikor valaminek megváltoztajuk a kinézetét, és esetleg a funkcióit, valamiből kiindulva. A Gravity Gun már a HL 2-ben se csak harcra szolgált, hanem sokszor múlt rajta a továbbjutás, vagyis ki kellett találnod a környezetben lévő tárgyakból hogy pakolsz úgy darabokat, hogy felérj például egy magasabban lévő helyre, vagy épp egy hidat képezz. A Portalban a Portal Gun lényege hasonló, csak itt feldobták annyival, hogy portálokat tudsz nyitni.
Sárkánybaby írta:Mivel a föntebb a Portalt említetted, megszólítva éreztem magam.
Ha olyan lesz az a HL3, mint amilyen a Portal 2, gondolkodás nélkül megveszem a teljes sorozatot úgy, hogy sem a zombikat, sem az FPS-t nem szeretem.
Akkor neked egy Portal 3, nem HL 3 kell. :wink: Egyébként a HL-ban nincsenek zombik, pontosabban azok amik zombi néven futnak, nem igazi zombik.

Egyébként GlaDos körül se értem mire ez a "hű de eredeti" hype, mert kábé egyáltalán nem az. Lásd Gunman Chronicles - Mainframe és System Shock 2 - Shodan. :mosoly: Szóval ja, ez is olyan, mint amikor azt magyarázzák, hogy micsoda eredetiség és egyediség van a Blizzard játékokban... igen, annak biztos, aki még életében nem vett a kezébe egy Warhammer/W40k könyvet. :vigyor:
Kép

Avatar
Sárkánybaby
Nagymester
Nagymester
Hozzászólások: 947
Csatlakozott: 2011.10.14. 22:41
Nem:
Tartózkodási hely: A várban, melynek neve AAARRGGHHH
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Sárkánybaby » 2012.04.09. 12:22

Amúgy a Portal tényleg csak azért tűnik HL modnak, mert Valve játék. Ha a Narbacular Droppal játszanál, az viszont "húúúú de eredeti" lenne.
Péter írta:Akkor neked egy Portal 3, nem HL 3 kell. :wink:
Szemezek a dologgal egy ideje, szóval meglepődnél.

Shodan inkább ijesztő, GLaDOS meg halálosan szórakoztató. Szó szerint.
"Remember when the platform was sliding into the firepit, and I said Goodbye!, and you were like NO WAY. And then I was all We pretended we were going to murder you? That was great!"
Ettől nem megijedni lehet, hanem sírva röhögni. És GLaDOS ettől jó. Meg a pszichológiai hadviselésétől. Meg Ellen McLaintől és az áriájától. Meg attól, ami az egész karakterből lett.

Bár minek is tépem a szám.
Kép
Kép
It's a giant mushroom! Maybe it's friendly!!
"Shingle again? Didn't we have roofing material for dinner last night?"
Elvis lives on in our hearts, in his music and in a trailer park outside Milwaukee.

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 5747
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Titkos » 2012.04.09. 17:14

Péter írta:Ezt nevezik modnak, amikor valaminek megváltoztajuk a kinézetét, és esetleg a funkcióit, valamiből kiindulva.[...]
Jó, de ennyire? :D Bár minden mod ennyire kreatív lenne. :)
Péter írta:Egyébként GlaDos körül se értem mire ez a "hű de eredeti" hype, mert kábé egyáltalán nem az. Lásd Gunman Chronicles - Mainframe és System Shock 2 - Shodan. :mosoly:
Jó, az Űrodüsszeiában is volt HAL 9000, vagy a Tronban Master Control Program, és ezek még a PC játékok előtt születtek. Szerintem senki nem azért lett GLaDOS-fan, mert "fú, mesterséges intelligencia, ami "megvadul", ilyet még soha nem láttam!", hanem mert a karakter szórakoztató. :) Az van, amit SB ír: GLaDOS tök vicces lett. XD A legtöbb hasonló sztoriban mindössze annyiban merül ki az öntudatra ébredt mesterséges intelligencia téma, hogy "a program irányít mindent, úgyhogy totál be kell tőle csinálni!", olyat viszont tényleg ritkán láttam (már ha egyáltalán...), hogy ilyen "lazára" vegyék a figurát. XD (Eleve egy csomószor nem is merik, mert "ha program, akkor nincsenek érzései, legyen kegyetlen!") Szóval ha úgy vesszük, ebben minimum eredeti lett GLaDOS, kissé szakított a Red Queen-féle "You're all going to die down here!" sémával. Bár megjegyzem, GLaDOS-t én igazán csak a 2-ben szerettem meg, az elsőben minden vágyam volt kinyírni, amiért végig szívatott a játék alatt. XD Meg abban azért igazad van, hogy egy hangyányit tényleg túlértékelik a fanok. De az első részben eleve csak ő van, meg Chell, most te kivel szimpatizálnál? A szarkasztikus AI-val, vagy egy némával, akinek még a nemét sem tudnád, ha az elején nem úgy nyílna a portál, hogy "magadra látsz"? XD
Péter írta:Szóval ja, ez is olyan, mint amikor azt magyarázzák, hogy micsoda eredetiség és egyediség van a Blizzard játékokban... igen, annak biztos, aki még életében nem vett a kezébe egy Warhammer/W40k könyvet. :vigyor:
Hülye fanboyokról nem tehet a Blizzard, a cég pont azt mondta, hogy "Sosem állítottuk, hogy a játékaink eredetiek lennének, ellenben ügyesen tudjuk felhasználni a máshonnan átvett elemeket." Nem feltétlenül annak lesz a legnagyobb fantábora, ami az első a témában, ha egy későbbi "tolvaj" szórakoztatóbban tudja tálalni a dolgot. Pl.: Nekem jobban bejött az Avatar, mint a Pocahontas, pedig ugye a sztori mennyire hasonló... (Bár ha szemétkedni akarnék, rákérdezhetnék, hogy Warhammerék mikor hoztak ki "év stratégiai játéka" díjas cuccot? :vigyor: Vagy ha MMO, már pár éve megjelent a Warhammer Online, de messze nem hallom, hogy akkorát durrant volna, mint anno a WoW, pedig a Warhammer fanboyok itt "trónfosztásról", "méltó vetélytársról", meg hasonlókról beszéltek, csak hogy őket is elővegyük már. Szóval úgy néz ki, csak tudnak valamit jegesék.)
Kép

Avatar
A mordályos nyul
Fanatikus
Fanatikus
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2006.11.12. 11:53
Nem:
Tartózkodási hely: Kő alatt

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: A mordályos nyul » 2012.04.09. 18:54

Én vagyok az egyetlen, aki szerint a portálkapuk ötletes nyitogatása olyan puzzle játékélményt eredményez, ami önállóan megáll a lábán, függetlenül attól, hogy honnan ered az ötlet, és hogy kik a szereplők útközben? ^^;
Kép

Avatar
Cruel Angel
Félisten
Félisten
Hozzászólások: 2036
Csatlakozott: 2003.11.17. 14:33
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Két hely között valahol / e két hely Mennyország s Pokol

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Cruel Angel » 2012.04.09. 19:06

@mordályos: Nem. Csak vannak akik úgy állnak hozzá, hogy tök jó, de ez vagy nem fps, vagy nem a várva várt HalfLife folytatás, tehát annyira nem lehet jó. Valójában, persze csak nem ezt várták.
Kép

Avatar
alvaro
Fórumfüggő
Fórumfüggő
Hozzászólások: 1017
Csatlakozott: 2007.05.09. 09:12
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: gyászmenet
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: alvaro » 2012.04.09. 19:07

A mordályos nyul írta:Én vagyok az egyetlen, aki szerint a portálkapuk ötletes nyitogatása olyan puzzle játékélményt eredményez, ami önállóan megáll a lábán, függetlenül attól, hogy honnan ered az ötlet, és hogy kik a szereplők útközben? ^^;
Az egy jó ötlet, és a fene tudja, miért nem csinálták meg előtte mások (na jó, megcsinálták, őket vásárolta fel a Valve és csinálta az ötletük alapjain a Portalt) - és jó alap, de valamilyen körítés kell hozzá. Sokféleképpen lehetne tálalni úgy, hogy jó legyen, de szerintem ebben a formában GLaDOS karaktere legalább annyira alapja a játéknak, mint maguk a portálok.

Egyébként nekem is a második jött be jobban, bár az elsőben is jó szövege volt :vigyor:

Avatar
Sárkánybaby
Nagymester
Nagymester
Hozzászólások: 947
Csatlakozott: 2011.10.14. 22:41
Nem:
Tartózkodási hely: A várban, melynek neve AAARRGGHHH
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Sárkánybaby » 2012.04.09. 19:21

Nyul, neked is ajánlom figyelmedbe a fenti gifet, mint választ a feltett kérdésre.
alvaro írta:de szerintem ebben a formában GLaDOS karaktere legalább annyira alapja a játéknak, mint maguk a portálok.
Olyannyira, hogy a béta teszterek ki voltak bukva eleinte a második részen, mert se portálvető, se Chell, se GLaDOS nem volt benne. Jó, jó, de ez nekünk kevés. XD
alvaro írta: Egyébként nekem is a második jött be jobban, bár az elsőben is jó szövege volt :vigyor:
Én nekem is a második tetszett a legjobban, de főleg azért, mert az "már a játék volt". Valve-ék néha mondják, hogy a Portal olyan, mint egy demo a második részhez.
Kép
It's a giant mushroom! Maybe it's friendly!!
"Shingle again? Didn't we have roofing material for dinner last night?"
Elvis lives on in our hearts, in his music and in a trailer park outside Milwaukee.

Avatar
Péter
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 767
Csatlakozott: 2010.07.17. 14:29
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Péter » 2012.04.10. 08:30

Titkos írta:Jó, de ennyire? :D Bár minden mod ennyire kreatív lenne. :)
Meg lennél lepődve, de vannak olyan modok, amik után rá se ismersz az eredeti játékra. =) Általában ezek a totálkonverziós modok, mint például Oblivionnál a Nehrim.
Titkos írta:ha szemétkedni akarnék, rákérdezhetnék, hogy Warhammerék mikor hoztak ki "év stratégiai játéka" díjas cuccot? :vigyor: Vagy ha MMO, már pár éve megjelent a Warhammer Online, de messze nem hallom, hogy akkorát durrant volna, mint anno a WoW, pedig a Warhammer fanboyok itt "trónfosztásról", "méltó vetélytársról", meg hasonlókról beszéltek, csak hogy őket is elővegyük már. Szóval úgy néz ki, csak tudnak valamit jegesék.
A Dawn of War széria gyakorlatilag az egyik legnépszerűbb RTS-é nőtte ki magát 2004-től kezdve, több magazinban az év stratégiájává választották meg, csak úgy mint az egyik későbbi folytatását, a Dark Crusadet. Az MMO részről nem tudok nyilatkozni, de annyit elárulok, attól, hogy valami népszerű, és sokan függnek rajta, nem jelenti egyben azt is, hogy az a valami az egyedi, ötletes, kreatív tartalma miatt vált népszerűvé. Erre jó példa a WoW, ami a legnépszerűbb, de egyben a legsemmitmondóbb MMO is, spec már anno se értettem mire fel körülötte az a nagy hype, mert egy Guild Wars engem sokkal jobban elszórakoztatott, plusz grátiszban játszhatóbb, stabilabb is volt.

Az FPS-ekre ugyan ez érvényes, kapásból 5 olyan címet tudnék most mondani, amiben a story és/vagy a gameplay olyan elemeket tartalmazott, úgy volt felépítve, hogy akár meg is haladták a saját korukat, mégis méltatlanul elfeledték őket, mindenfajta különösebb indok nélkül. Például hány olyan FPS-t tudtok mondani, ahol létező elem a terraformálás, vagyis hogy teszem azt ha kilősz egy rakétát a földre, az nem csak egy lassan felszívódó decal-t csinál a textúrára, hanem maradandó mélyedést képez magában a blockban? Egyetlen mai modern FPS se számol ilyesmivel, pedig már a ’90-es évek végén volt egy FPS, ami ezt sikeresen megvalósította, és számolt vele az engine.

Portalra visszatérve (látom ez SB-nél betalált :vigyor: ), a félreértések elkerülése végett, nem azt mondtam, hogy rossz játék, mert nem az, viszont nem kell vele kapcsolatban a túlértékelés hibájába sem esni. Igen vannak benne szórakoztató mechanizmusok, de ezek egy része közel sem olyan eredeti, mint azt sok fanka hiszi. Én a Valvetól (ha szabad így fogalmaznom) a fő attrakciót hiányalom már pár éve, mert nekem már az ep 1-2 se nyújtott akkora plusz tartalmat, amit teszem azt egy tisztességes kiegészítő anno, mondjuk az Opposing Force.
Kép

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 5747
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Titkos » 2012.04.11. 18:30

Péter írta:Az MMO részről nem tudok nyilatkozni, de annyit elárulok, attól, hogy valami népszerű, és sokan függnek rajta, nem jelenti egyben azt is, hogy az a valami az egyedi, ötletes, kreatív tartalma miatt vált népszerűvé. Erre jó példa a WoW, ami a legnépszerűbb, de egyben a legsemmitmondóbb MMO is, spec már anno se értettem mire fel körülötte az a nagy hype, mert egy Guild Wars engem sokkal jobban elszórakoztatott, plusz grátiszban játszhatóbb, stabilabb is volt.
Valószínűleg azért, mert a fizetős WoW-ot tört szerveren játszottad, az ingyenes GW-t meg hivataloson. Így persze, hogy az utóbbi volt a stabilabb/játszhatóbb. A GW-ről amúgy olyanokat hallottam, hogy tényleg nem rossz, de az ingyenességért cserébe azért eléggé visszavettek a realitásélményből, pl. ott folyik előtted egy folyó, de valamiért nem lehet belemenni a karakterrel. Meg hogy nem "igazi" MMORPG, mert a városon kívül és belül mintha két külön "világ" lenne, nem igazán van szabad átjárás a kettő között, szal messze nincs az, mint a WoW-ban, hogy egész kontinenseken mehetsz végig töltőképernyő nélkül. (Hmm, elő kéne keresnem azt a GameStart, hogy pontosan hogy is írták ez utóbbi részt, de ha játszottál vele, úgyis tudod. XD)
Péter írta:[..]Egyetlen mai modern FPS se számol ilyesmivel, pedig már a ’90-es évek végén volt egy FPS, ami ezt sikeresen megvalósította, és számolt vele az engine.
És mi ennek az elfeledett gyöngyszemnek a neve? Engem pl. érdekelne.
Péter írta:Én a Valvetól (ha szabad így fogalmaznom) a fő attrakciót hiányalom már pár éve, mert nekem már az ep 1-2 se nyújtott akkora plusz tartalmat, amit teszem azt egy tisztességes kiegészítő anno, mondjuk az Opposing Force.
Tényleg, akkor ez tulajdonképpen úgy számít harmadik résznek, hogy a három epizódra bontott HL 2 harmadik része lenne? Mert ha ilyen epizódokra bontott folytatásos sztori volt, és pont a lezárásával váratják Gabenék ennyit a fanokat, akkor egy hangyányit jobban megértem a hőbörgést, mintha lett volna egy teljes epizód HL 2, és a fanok "csak hogy legyen" alapon sírnának, hogy mikor jön a HL 3. (Bár még ezzel a part 1-2-3 megoldással is nevetségesen idegesítő az a sírás, amit évek óta művelnek, a Gaben-fikázásról nem is szólva.) Btw, hogy lásd, nem vagyok annyira elfogult, speciel ennek a "bontsuk epizódokra a játékot" megoldásnak sosem voltam a híve, a Blizzardtól is szemét húzásnak tartom, hogy a régóta várt SC 2-t úgy adták ki, hogy csak a terran kampányt tartalmazza, és most Valve mintára várhatjuk a másik kettőt... :?
Kép

Avatar
Péter
Veterán
Veterán
Hozzászólások: 767
Csatlakozott: 2010.07.17. 14:29
Nem: Férfi
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Péter » 2012.04.11. 22:49

Titkos írta:Valószínűleg azért, mert a fizetős WoW-ot tört szerveren játszottad, az ingyenes GW-t meg hivataloson. Így persze, hogy az utóbbi volt a stabilabb/játszhatóbb. A GW-ről amúgy olyanokat hallottam, hogy tényleg nem rossz, de az ingyenességért cserébe azért eléggé visszavettek a realitásélményből, pl. ott folyik előtted egy folyó, de valamiért nem lehet belemenni a karakterrel. Meg hogy nem "igazi" MMORPG, mert a városon kívül és belül mintha két külön "világ" lenne, nem igazán van szabad átjárás a kettő között, szal messze nincs az, mint a WoW-ban, hogy egész kontinenseken mehetsz végig töltőképernyő nélkül. (Hmm, elő kéne keresnem azt a GameStart, hogy pontosan hogy is írták ez utóbbi részt, de ha játszottál vele, úgyis tudod. XD)
Az instabilitást nem úgy értettem, hogy lassult, kidobott, fagyott, szétkapcsolt, hanem hogy nem egyszer volt képes hajmeresztő fizikai mutatványokat produkálni, illetve a hitbox rendszerrel se volt minden rendben. Például volt olyan, hogy az ellen bement a talaj alá, és onnét sebzett, úgy sebzett, hogy már rég nem ott álltam, vagy észrevett úgy egy barlangban lévő pók, hogy én fölötte álltam a dombon, a zombi átrohant a köztünk lévő házon, átestem a liften, megölt a lift, félúton megállt a léghajó és nem lehetett szabadulni, stb. Az ilyenek (még ha lehet nem is olyan gyakorisággal) előfordultak azoknál is, akik megvették eredetiben, fél éves előfizetéssel, Blizzard nem véletlenül patchelgette sűrűn ezeket.

WoW-ban lehet mehettél "bárhova" csak épp nem volt miért, mármint azon kívül, hogy tápold a karaktert. Lehet élvezni a WoW-ot, addig amíg haverokkal mentek közösen zúzni, de amint úgymond "single módban" kéne valamit csinálni, hamar rájön az ember, hogy igazából baromi monoton, unalmas, korlátolt játék. A Guild Wars se volt messze tökéletes, de mégis jobban tudott motiválni, mint a WoW.
Titkos írta:És mi ennek az elfeledett gyöngyszemnek a neve? Engem pl. érdekelne.
Z.A.R. (Zone of Artificial Resources) egy orosz scifi FPS, aminél a story nem volt nagy szám (főleg olvasgatós volt) viszont maga a gameplay akkor eléggé túlmutatott a kora standardjain, eleve azzal, hogy "openworld" szerű megközelítést használt. Vagyis a pályán ugyan fix volt a feladat (általában valaminek a megsemmisítése, megvédése) viszont a pályák elég nagyok és nyitottak voltak, mehettél rajtuk töltögetés nélkül bárhová. A fő érdekessége viszont az említett fizikai megoldás volt, az emelte ki, hogy a pálya egésze rombolható volt.

Voltak utána még hasonló próbálkozások, mint a Red Faction, viszont ott már inkább tárgy, mint terep rombolás volt.

Ha inkább a világ, hangulat az amit keresel egy FPS-ben (mint általában én is) akkor ajánlom neked a Stalkert, Condemnedet, Preyt, Bioshockot.
Titkos írta:Tényleg, akkor ez tulajdonképpen úgy számít harmadik résznek, hogy a három epizódra bontott HL 2 harmadik része lenne? Mert ha ilyen epizódokra bontott folytatásos sztori volt, és pont a lezárásával váratják Gabenék ennyit a fanokat, akkor egy hangyányit jobban megértem a hőbörgést, mintha lett volna egy teljes epizód HL 2, és a fanok "csak hogy legyen" alapon sírnának, hogy mikor jön a HL 3. (Bár még ezzel a part 1-2-3 megoldással is nevetségesen idegesítő az a sírás, amit évek óta művelnek, a Gaben-fikázásról nem is szólva.)
Szerintem az episodeok inkább kiegészítők, úgy mint ahogy az első részhez is csináltak kettőt. A különbség, hogy még ott a storyt más-más szereplők szemszögéből mutatták be, más-más helyszíneken, addig a HL 2-nél az episodeok a storyt viszik tovább. Viszont ezek nem foghatók fel HL 3-nak, még úgy se, ha csinálnak egy ep 3-at, mert ahhoz mind tartalmilag, mind hosszban kevesek.

A fanok egy részében nyilván benne van ez, hogy "még a tökéletes se elég jó" és ezzel a Valve közel sincs egyedül, ugyan ezt megkapta az ID és a Bethesda is. Erre spec a legjobb példa nem régről a Skyrim, amikor a Bethesda kijött a saját fő attrakciója legújabb részével, egy tisztességes 5. rész formájában, és erre máris akadt pár nagy arcú, akik szerint "visszafelé fejlődik a széria". Szóval oké, ő így látja, semmi gond, de akkor legalább hozna fel indokokat, hogy ezt mire alapozza. :weh:
Titkos írta:Btw, hogy lásd, nem vagyok annyira elfogult, speciel ennek a "bontsuk epizódokra a játékot" megoldásnak sosem voltam a híve, a Blizzardtól is szemét húzásnak tartom, hogy a régóta várt SC 2-t úgy adták ki, hogy csak a terran kampányt tartalmazza, és most Valve mintára várhatjuk a másik kettőt... :?
SC 2-nél az első gondom nekem is ez volt, de aztán ez eltörpült az mellett, amit játék közben tapasztaltam. Vagyis, hogy Blizzék komolyan gondolták, hogy kiadnak egy 2. részt, ami annyit fejlődött az elsőhöz képest, hogy átrakták 3D-be a töpörödött modelleket, meg kaptuk azt a génvadász rendszert. Plusz nekem azaz egész RPG-re hajazó "mászkálás" a hajón is olyan játékidegen volt. Ez jól állt volna neki, ha az SC 2 egy RPG lenne, de így baromira nem odavaló volt.
Kép

Avatar
Cruel Angel
Félisten
Félisten
Hozzászólások: 2036
Csatlakozott: 2003.11.17. 14:33
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Két hely között valahol / e két hely Mennyország s Pokol

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Cruel Angel » 2012.04.12. 05:41

Péter írta:Az instabilitást nem úgy értettem, hogy lassult, kidobott, fagyott, szétkapcsolt, hanem hogy nem egyszer volt képes hajmeresztő fizikai mutatványokat produkálni, illetve a hitbox rendszerrel se volt minden rendben. Például volt olyan, hogy az ellen bement a talaj alá, és onnét sebzett, úgy sebzett, hogy már rég nem ott álltam, vagy észrevett úgy egy barlangban lévő pók, hogy én fölötte álltam a dombon, a zombi átrohant a köztünk lévő házon, átestem a liften, megölt a lift, félúton megállt a léghajó és nem lehetett szabadulni, stb. Az ilyenek (még ha lehet nem is olyan gyakorisággal) előfordultak azoknál is, akik megvették eredetiben, fél éves előfizetéssel, Blizzard nem véletlenül patchelgette sűrűn ezeket.
Szeretném megvédeni a wowot jelen formájában. A tavalyi év folyamán többször játszogattam egy adott bizonyos nem hivatalos magyar szerveren. Míg az év elején rendszeres volt az ilyesmi, későbbiek folyamán kijavították. (Rendesen ki is használtuk, pl. egy bosst be lehetett húzni falon által pet segítségével, így messze gyorsabb volt az egyik doungeon.) Feltételezem, hogy ha egy nem hivatalos szerveren ki lehetett javítani, akkor az a hivatalosan ki van javítva, ennyi év után.
Kép

Avatar
A mordályos nyul
Fanatikus
Fanatikus
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2006.11.12. 11:53
Nem:
Tartózkodási hely: Kő alatt

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: A mordályos nyul » 2012.04.12. 07:14

Nemtom, én egy darabig játszottam eredeti WoWval, és én nem tapasztaltam komoly bugokat. Az meg már az én hülyeségem, hogy én egyedül is elvoltam, lehet azért, mert játsszom a War3-mal is, úgyhogy én különösen élveztem azokat a helyszíneket/szereplőket/questeket, aminek volt köze a kampányokhoz. (Vagy kempingekhez, ahogy öcsém régen mondta :vigyor: ) Amikor néztem a patch-ek leírását, láttam, hogy voltak bugfix-ek. Ezek általában nagyobb patchek után jelentkező hibákat javították.

A másik, hogy attól, hogy valaminek olvasgatós a sztorija, attól még lehet jó! Csak legfeljebb az nem olyan élmény, mintha ugyanazt játékmenetből tapasztalnád. :)
Kép

Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2012.04.12. 11:22

A mordályos nyul írta:Nemtom, én egy darabig játszottam eredeti WoWval, és én nem tapasztaltam komoly bugokat. Az meg már az én hülyeségem, hogy én egyedül is elvoltam, lehet azért, mert játsszom a War3-mal is, úgyhogy én különösen élveztem azokat a helyszíneket/szereplőket/questeket, aminek volt köze a kampányokhoz. (Vagy kempingekhez, ahogy öcsém régen mondta :vigyor: ) Amikor néztem a patch-ek leírását, láttam, hogy voltak bugfix-ek. Ezek általában nagyobb patchek után jelentkező hibákat javították.

A másik, hogy attól, hogy valaminek olvasgatós a sztorija, attól még lehet jó! Csak legfeljebb az nem olyan élmény, mintha ugyanazt játékmenetből tapasztalnád. :)
Egyetértek a Mordályossal az általam legjobban kedvelt újrajátszót játékok általában ebből a kategóriából kerültek ki.
Bár izlések és pofonok de már hideg futkos a hátamon az olyan "ölj meg tíz XY valamit és gyere vissza" játszani akarok és nem kapálni! Akkor inkább kertészkedem, frissebb a levegő és hasznosabb is...

Avatar
Sárkánybaby
Nagymester
Nagymester
Hozzászólások: 947
Csatlakozott: 2011.10.14. 22:41
Nem:
Tartózkodási hely: A várban, melynek neve AAARRGGHHH
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Sárkánybaby » 2012.04.12. 19:35

Én az olvasgatós játékokkal úgy vagyok, hogy csak akkor jön be, hogyha van mellette egyéb is. Ezért nem jönnek be a visual novelek, bár, mint a nevük is sugallja, annyira nem is játékok ezek.
Én leginkább azokat a kalandjátékokat szeretem, amiknek régen leáldozott a csillaga (Tomb Raider, és mielőtt valaki az orrom alá tolja a Square Enix male-Lara rebootját: nekem a TR 2006-ban halt meg, az utolsó Core Design játékkal). Tudjuk, van a pálya, és igaz, hogy a cél az, hogy el kell érni a pálya végére, itt-ott boss, de az ember minduntalan megy mindenfelé, másfelé, felfedez mindent. Ez az, ami a legjobban hiányzik. Jó persze, két dolog miatt nincs manapság részem ebben: gyenge a gépem az új játékokhoz -> nem játszok új játékokkal.
Ja, mielőtt jön az, hogy "I was an adventurer like you", szeretem én az RPG-t is (bár mi tagadás, a Witcher feltette a lécet sztori/karakterek/szinkron/minden más téren), de néha mégsem az igazi.

Még egy mondat erejéig visszatérnék a Portalra, amíg eszemben van:
Titkos, te igértél egy co-opot!
Kép
It's a giant mushroom! Maybe it's friendly!!
"Shingle again? Didn't we have roofing material for dinner last night?"
Elvis lives on in our hearts, in his music and in a trailer park outside Milwaukee.

Avatar
anubys
Kamisama
Kamisama
Hozzászólások: 2549
Csatlakozott: 2005.08.16. 14:12
Nem: Férfi

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: anubys » 2012.04.20. 21:59

Ma este 9-től hétfő délután hétig Dio3 publikus béta. Aki szeretné kipróbálni, szedje. :)
Jelenleg nézem: Rebuild of EVA movies, Hellsing Ultimate

Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos » 2012.04.21. 11:35

Jesszus megint beszippant az örvény áhh nee !!! :D

Bár öreg kockaként elég finnyás vagyok... Remélem tényleg olyan jó amilyennek mondják.

No nem baj majd megveszem helyette a Just to Dance-t ha nem tetszik. ::^_^::

Avatar
Sárkánybaby
Nagymester
Nagymester
Hozzászólások: 947
Csatlakozott: 2011.10.14. 22:41
Nem:
Tartózkodási hely: A várban, melynek neve AAARRGGHHH
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Sárkánybaby » 2012.04.29. 00:51

Május 8: Perpetual Testing Initiative
Bakker, Portal 2 map-ek készítése ÉS megosztása egyben. Úgy érzem, hogy az L2 egy időre háttérbe szorul, amint kijön ez a DLC. :D
Kép
It's a giant mushroom! Maybe it's friendly!!
"Shingle again? Didn't we have roofing material for dinner last night?"
Elvis lives on in our hearts, in his music and in a trailer park outside Milwaukee.

Avatar
A mordályos nyul
Fanatikus
Fanatikus
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2006.11.12. 11:53
Nem:
Tartózkodási hely: Kő alatt

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: A mordályos nyul » 2012.05.19. 14:10

Animélt trailer az új Pokémon játékhoz. Baxus, egy ilyen sorozatot meg is néznék. :D Ahogy bölcsen írta az egyik kommentáló, ez öt percben királyabb, mint az a másik a 13 évben valaha volt.

(És ügyesen felismertem Ishida Akira hangját! ^___^ Bár az lett volna a ciki, ha nem sikerült volna, mert egy csomó címben játszott, amit mostanában nézek-néztem. Egyébként nem nagyon ismerem a seiyuukat, mármint általában sem, ritkán figyelek rájuk.)
Kép

Válasz küldése