Overwatch

PC vagy konzolos játékok témaköre.
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Tank mainként én nem aggodom miatta rendkivül mobilis és villámgyors nerfeléseket fogunk látni nála csak úgy mint a 2.0 Lucionál. A támadásai még rendben is volnának de kitje túl erős ekkora mozgás értékhez.

Remélem Orisa is megkapja a beigért 200+ Hp mert a dmg nerf óta már nagyon nehéz vele talpón maradni. (pedig nagyon szeretem a karit sob sob)
Oneshot hanzo meg egyenesen röhej hogy letud szedni egy tankot egy szem lövéssel.
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Nem szoktam olyan gyakran OW videókat nézni, de ez most jólesett. :lol:
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

No hogy tetszik a kis fekete bokszos a mélyen tisztelt közönségnek?
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos »

ViharTáncos írta: 2017.07.28. 13:40 No hogy tetszik a kis fekete bokszos a mélyen tisztelt közönségnek?
Baromi fun! :D Attól viszont nem félek (ami miatt az egyik videóban aggódtak), hogy "úristen, mennyire OP!", mert igazából jó játékos kell hozzá, aki el tud igazodni azon, hogy épp melyik képességétől ugrik fel-le, vagy előre, másrészt ezeket rendesen össze is tudja kombinálni. Én pl., aki legendásan nem tud egyszerre többfelé figyelni, kb. össze-vissza nyomkodta a gombjait, max az előre charge, meg az ultija ért valamit a kezemben. XD Aki jó vele, az persze olyan kombókat levág, mint mondjuk Genji. :) Ami viszont valamennyire meglepett, hogy míg a legtöbb kari a bal gombra valami folyamatos dolgot lődöz (vagy legalább folyamatosan csapkod, lásd Reinhardt XD), addig Doomfist kilő négy mini lövedéket, amik aztán elég lassan és hülyén töltődnek újra. Szóval távolról alig ér valamit, közelről viszont ésszel kell használni, mert azért nem egy tank, szóval hamar szétkaphatják. (Én jártam is úgy tegnap, hogy a hülyegyerek bechargeolt Bastion elé, mintha lenne vagy 500 HP-je minimum, én meg lazán szétlőttem, még úgy is, ha mondjuk Mercy közben healelte. XD) Ja és Arcade módban van most egy "Doomfist elimination", ami pont erről szól: mindenki Doomfist és totális káosz, pláne így az elején, amikor még senki nem tudja nagyon kezelni a karaktert. XD Össze-vissza charge, meg ugrálás, de fun. XDDD (Mondjuk ha már Blizz most buffolta a loot boxokat, akkor igazán megtarthatta volna azt a jó tulajdonságát is, hogy az újabb Arcade játékmódoknál az első nyerésért kapsz egy ajándék loot boxot. Harmadjára nyertünk nagy nehezen ezen a Doomfistes "arénán" és nincs doboz. :( )
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Titkos írta: 2017.07.28. 16:06

Baromi fun! :D Attól viszont nem félek (ami miatt az egyik videóban aggódtak), hogy "úristen, mennyire OP!", mert igazából jó játékos kell hozzá, aki el tud igazodni azon, hogy épp melyik képességétől ugrik fel-le, vagy előre, másrészt ezeket rendesen össze is tudja kombinálni. Én pl., aki legendásan nem tud egyszerre többfelé figyelni, kb. össze-vissza nyomkodta a gombjait, max az előre charge, meg az ultija ért valamit a kezemben. XD Aki jó vele, az persze olyan kombókat levág, mint mondjuk Genji. :) Ami viszont valamennyire meglepett, hogy míg a legtöbb kari a bal gombra valami folyamatos dolgot lődöz (vagy legalább folyamatosan csapkod, lásd Reinhardt XD), addig Doomfist kilő négy mini lövedéket, amik aztán elég lassan és hülyén töltődnek újra. Szóval távolról alig ér valamit, közelről viszont ésszel kell használni, mert azért nem egy tank, szóval hamar szétkaphatják. (Én jártam is úgy tegnap, hogy a hülyegyerek bechargeolt Bastion elé, mintha lenne vagy 500 HP-je minimum, én meg lazán szétlőttem, még úgy is, ha mondjuk Mercy közben healelte. XD) Ja és Arcade módban van most egy "Doomfist elimination", ami pont erről szól: mindenki Doomfist és totális káosz, pláne így az elején, amikor még senki nem tudja nagyon kezelni a karaktert. XD Össze-vissza charge, meg ugrálás, de fun. XDDD (Mondjuk ha már Blizz most buffolta a loot boxokat, akkor igazán megtarthatta volna azt a jó tulajdonságát is, hogy az újabb Arcade játékmódoknál az első nyerésért kapsz egy ajándék loot boxot. Harmadjára nyertünk nagy nehezen ezen a Doomfistes "arénán" és nincs doboz. :( )
Legalább neked bejött akkor :) ahogy fentebb is irtam számomra nem jelent gondot felapritani de annak örülök hogy sniperek ellen is egész hatékony 2X nerf után is.

https://www.youtube.com/watch?v=HBdlr_PXqFQ

Ami fontosabb a Rein X Zarya buff aminek én személy szerint nagyon örülök.
Avatar
Balus
Szakértő
Szakértő
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Ankh-Morpork
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus »

ViharTáncos írta: 2017.07.28. 13:40 No hogy tetszik a kis fekete bokszos a mélyen tisztelt közönségnek?
Érdekes egy karakter, az egyszer biztos. Amúgy egyetértek Titkossal, én sem tartok attól, hogy Doomfist túlságosan OP lenne. Én is Genjihez tudnám leginkább hasonlítani: a skill ceiling-je elég magas, vagyis nagyon jó játékos kell ahhoz, hogy igazán hatékony legyen. Én is kipróbáltam ezt a Doomfist brawl-t, de mivel nem DPS-main vagyok (egyedül Soldierrel tudok relatíve jól játszani), így kb. csak szerencsétlenkedni tudtam, és néha a vakszerencsének köszönhetően becsúszott 1-2 kill.

Egyébként én azon a véleményen vagyok, hogy egy új Defense vagy Support hősre nagyobb szükség lett volna, mint egy újabb DPS-re. Már így is abban a kategóriában van a legtöbb választható karakter.
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/Twitter/MAL
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Közben egy random kérdés, csak Vihar Doomfist videójáról jutott eszembe: mi a fene az a csík a karakterek HP-je alatt, ami minden karinak van, nulláról indul és aztán harc közben változik? Az lenne az "I'm on fire!"-mérő és ha kimaxolod a sok öléssel, akkor "gyullad fel" a karaktered? XD Mert kb. fél éve játszom, de a mai napig ötletem sincs rá ezen kívül, hogy mi lehet... XD
Kép
Avatar
Balus
Szakértő
Szakértő
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Ankh-Morpork
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus »

Titkos írta: 2017.07.29. 22:13 Közben egy random kérdés, csak Vihar Doomfist videójáról jutott eszembe: mi a fene az a csík a karakterek HP-je alatt, ami minden karinak van, nulláról indul és aztán harc közben változik? Az lenne az "I'm on fire!"-mérő és ha kimaxolod a sok öléssel, akkor "gyullad fel" a karaktered?
Pontosan. :D
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/Twitter/MAL
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Titkos írta: 2017.07.29. 22:13 Közben egy random kérdés, csak Vihar Doomfist videójáról jutott eszembe: mi a fene az a csík a karakterek HP-je alatt, ami minden karinak van, nulláról indul és aztán harc közben változik? Az lenne az "I'm on fire!"-mérő és ha kimaxolod a sok öléssel, akkor "gyullad fel" a karaktered? XD Mert kb. fél éve játszom, de a mai napig ötletem sincs rá ezen kívül, hogy mi lehet... XD
Zaryat kivéve minden karakternél a Balus által leírt verzió a helyes. A rószaszín hajú hölgyenény használatához pedig PHD fokozat szükséges ha érdekel nézz meg róla pár bemutató vidit.
Avatar
Balus
Szakértő
Szakértő
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Ankh-Morpork
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus »

A Summer Games visszatér a jövő héten. A szokásos új skinek,tauntok stb. mellett ezúttal lehetőség lesz arra, hogy a tavalyi event tartalmait ismét unlockolni lehet majd. Ennek én személy szerint örülök, mivel tavaly ilyenkor még nem játszottam az Overwatch-csal, így a Summer Games is kimaradt. Remélem, hogy a többi eventnél is megtartják ezt a jó szokásukat (ölni tudnék a halloweenes skinekért :D ).
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/Twitter/MAL
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Balus írta: 2017.08.02. 16:48 A Summer Games visszatér a jövő héten. A szokásos új skinek,tauntok stb. mellett ezúttal lehetőség lesz arra, hogy a tavalyi event tartalmait ismét unlockolni lehet majd. Ennek én személy szerint örülök, mivel tavaly ilyenkor még nem játszottam az Overwatch-csal, így a Summer Games is kimaradt. Remélem, hogy a többi eventnél is megtartják ezt a jó szokásukat (ölni tudnék a halloweenes skinekért :D ).
Akkor különösen fogsz örülni ha meghallod hogy tavalyi skinek csak sima 1000 petákba kerülnek majd csak az ujjak lesznek drágák.
Gondolom csütörtök este játszhatatlan lesz szokás szerint.
Avatar
Balus
Szakértő
Szakértő
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Ankh-Morpork
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus »

A Gamescomon a Blizzard bemutatott egy új Overwatch rövidfilmet, "Rise and Shine" címmel.

Ne már, a végén még sajnálni fogom Titkos waifuját a kínai jégdémont. :D

Plusz bemutattak egy új payload-pályát, Junkertown-t (az ide vonatkozó Junkrat&Roadhog rövidfilmet is érdemes megnézni. :D )
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/Twitter/MAL
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Balus írta: 2017.08.24. 14:56Ne már, a végén még sajnálni fogom Titkos waifuját a kínai jégdémont. :D
Az a lol, hogy tegnap este valami olyan szöveg kíséretében akartam linkelni ide ezt a videót, hogy "yay, kijött egy cinematic a waifumról :D (a másikról, nem arról, amelyik az avataromon van... XDDD)", csak aztán ez időhiány miatt végül elmaradt. XD De amúgy igen, nagyon jó lett a videó (nekem amúgy fel sem tűnt elsőre, hogy 10 perces, valszeg egy kétórás filmet is simán végignéznék OW témában XD), az meg külön tetszik, hogy pont azok a karik kapták eddig a leginkább "THE FEELS, MAN!!! T___T" jellegű cinematicokat, akiket a fandom hidegvérű gyilkosoknak tart. (Mei, a "jégdémon" és Bastion, a "terminátor".) Ha jól emlékszem, egyszer Rui kérdezte is itt korábban, hogy honnan jön ez, hogy Mei a Sátán, hát ez az, hogy sehonnan, csak a játékosok többsége, aki irányítja, egy szadista állat, de most végre megjelent egy "dokumentumfilm" az igazi Meiről, szóval neki is tudom ajánlani megnézésre. :D (Ja, meg úgy nem mellesleg Mei a videó első felét ilyen atléta + vállamkilátszikpóló + pizsamaalsó trióban nyomta végig, amit a kültéri jelenetekre csíkos-csüngős cuki sapkára és Mikuláspiros kabátkára cserélt, szóval a fanservice-igényem is maximálisan ki lett elégítve. :3 XDDD Egy a gond, hogy ezt már nem tudom, hová tudják még legközelebb fokozni, anélkül, hogy 16-18-as korhatárbesorolásba mennénk át... XDDD Mercy cinematic, ami egy fanservice-zuhanyzással indít, vagy mi lesz még itt? :lol: ) Btw, mivel ez ugye hivatalos videó és végre nem csak háromrétegű télikabátban láttuk, ezért gondolom végre annak a neten terjedő hülyeségeknek is véget vethetünk, hogy "Mei most akkor hány kiló/milyen alkatú?" Komolyan, a fanartosok egyik fele topmodellnek, a másik meg 150 kilósnak rajzolta mindig, én meg hülyét kaptam attól, hogy képtelenek belőni valami "emberi alkatú", enyhén chubby, "csípőben szélesebb, mint derékban", típusú karinak. (Tisztelet a kivételnek... XD Jé, ezt a képet meg még nem is láttam ettől a rajzolótól... Oké-oké, leállok... XD) A Junkrates is poén amúgy, de igazából nálam így a Meishez képest eléggé ilyen "kit érdekel?" kategória. XDDD
Kép
Avatar
Rui-chan
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1644
Csatlakozott: 2009.06.08. 13:10
Nem:
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Rui-chan »

Titkos írta: 2017.08.24. 19:23 Ha jól emlékszem, egyszer Rui kérdezte is itt korábban, hogy honnan jön ez, hogy Mei a Sátán, hát ez az, hogy sehonnan, csak a játékosok többsége, aki irányítja, egy szadista állat, de most végre megjelent egy "dokumentumfilm" az igazi Meiről, szóval neki is tudom ajánlani megnézésre. :D
Köszi az ajánlást, megnéztem! :) Néha bekukkantok ide, de mivel magához a játékhoz nem nagyon tudok hozzászólni, csendesen figyelem a topicot. Amint megláttam, hogy ezúttal videók lettek belinkelve, rögtön ráharaptam a témára. :D Btw, nekem kéne olyan yetis mamusz. XD
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

1.14 én nagyon örülök hogy végre Orisa, Mercy fel lesznek buffolva rendesen D.va hát hmm hmm majd meglátjuk.

Junkertown map most jön ? Nem láttam release date kiirva.
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Honap gyün az új frissités elméletileg ha meg nem akkor rákenem a IGN re a fals infót. :)
Avatar
Rui-chan
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1644
Csatlakozott: 2009.06.08. 13:10
Nem:
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Rui-chan »

Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos »

1. 10/10! :lol:

2. Azért a lezárás kellett oda, már szinte hiányoltam... :D

3. Jó is, hogy felhoztad: honnan jön ez a "Hanzo sucks", meg "jó szarul játszol, tutira Hanzo main vagy!" mentalitás? Én úgy vettem észre, hogy aki jól tud a sniperekkel játszani, az pont igen brutális tud lenni... (Hányszor volt, hogy amiatt vesztettünk el egy meccset, mert az az egy darab Hanzo/Widowmaker mindig olyan jó helyről lődözött, hogy képtelenek voltunk a közelébe kerülni, míg ő egyenként kilőtte folyton az embereinket... Meg az sem volt semmi, amikor 3v3-ban, ahogy kidugom a fejem Orisával a takarásból, egy nyíl a fejembe áll és egyből instakill... Mondom: "Tankot egy lövéssel kinyírni, az azért szép, tökre nem OP..." XDDD) Szóval én nem érzem úgy, hogy effektíve gyengébb kari lenne mondjuk Hanzo, mint a többiek, ha meg úgy értik, hogy "no-skill" karakter (amit Bastion-re is szeretnek rádobni, mégis, ha béna a játékos, simán counterelhető, szal... XD), akkor azért ez sem igaz, egyrészt jól kell tudni célozni, másrészt olyan helyről lődözni, ahol nem szed le az ellen 2 mp alatt, plusz az sem árt, ha időről-időre "átköltözöl" a pálya valamelyik másik pontjára, mert rá fognak jönni, hogy honnan lősz és onnantól, hacsak nem teljesen hülyék, megpróbálnak majd kifüstölni. Vagy ez ugyanolyan, majdnem-alaptalan fanhülyeség, mint a "Mei a Sátán"? :D
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Titkos írta: 2017.10.04. 19:37
1. 10/10! :lol:

2. Azért a lezárás kellett oda, már szinte hiányoltam... :D

3. Jó is, hogy felhoztad: honnan jön ez a "Hanzo sucks", meg "jó szarul játszol, tutira Hanzo main vagy!" mentalitás? Én úgy vettem észre, hogy aki jól tud a sniperekkel játszani, az pont igen brutális tud lenni... (Hányszor volt, hogy amiatt vesztettünk el egy meccset, mert az az egy darab Hanzo/Widowmaker mindig olyan jó helyről lődözött, hogy képtelenek voltunk a közelébe kerülni, míg ő egyenként kilőtte folyton az embereinket... Meg az sem volt semmi, amikor 3v3-ban, ahogy kidugom a fejem Orisával a takarásból, egy nyíl a fejembe áll és egyből instakill... Mondom: "Tankot egy lövéssel kinyírni, az azért szép, tökre nem OP..." XDDD) Szóval én nem érzem úgy, hogy effektíve gyengébb kari lenne mondjuk Hanzo, mint a többiek, ha meg úgy értik, hogy "no-skill" karakter (amit Bastion-re is szeretnek rádobni, mégis, ha béna a játékos, simán counterelhető, szal... XD), akkor azért ez sem igaz, egyrészt jól kell tudni célozni, másrészt olyan helyről lődözni, ahol nem szed le az ellen 2 mp alatt, plusz az sem árt, ha időről-időre "átköltözöl" a pálya valamelyik másik pontjára, mert rá fognak jönni, hogy honnan lősz és onnantól, hacsak nem teljesen hülyék, megpróbálnak majd kifüstölni. Vagy ez ugyanolyan, majdnem-alaptalan fanhülyeség, mint a "Mei a Sátán"? :D
Persze nem karakterekkel szokott baj lenni általában hanem a játékosokkal és nem mindig a Hanzo ,Torb Widow vagy Sym player a hibás ha bejön vérpisitke és ráugrik a csapat társára már max mute lehet vagy reportolni. Szerencsés esetben nem dobja a meccset mert már félnek a bantól ami sokkal hatékonyabb lett mint régen.

Szegény Orisa megsikolt egy reworkért (nem véletlen hogy az egyik legnépszerűtlenebb karakter pedig soha nem szidle senki hogy azt pickelted) one shot tank ami röhej sebzése nem az igazi pajzsa okés mozgása egy teknőséhez fogható ultimate amilye van az pedig egy vicc. Egyszerűen ha jó is vagy vele nincs meg az siker élmény ami Reinhardt szoktem érezni. Egyik kedvenc karakterem de sajnos ezer sebből vérzik még ha erős is vagyok vele sokkal jobban kell játszani vele hogy ugyanazt a teljesítményt nyújtsd.
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos »

ViharTáncos írta: 2017.10.05. 05:37 Szegény Orisa megsikolt egy reworkért (nem véletlen hogy az egyik legnépszerűtlenebb karakter pedig soha nem szidle senki hogy azt pickelted) one shot tank ami röhej sebzése nem az igazi pajzsa okés mozgása egy teknőséhez fogható ultimate amilye van az pedig egy vicc. Egyszerűen ha jó is vagy vele nincs meg az siker élmény ami Reinhardt szoktem érezni. Egyik kedvenc karakterem de sajnos ezer sebből vérzik még ha erős is vagyok vele sokkal jobban kell játszani vele hogy ugyanazt a teljesítményt nyújtsd.
Mondjuk én elvagyok vele, igaz, én inkább 3v3-azni szoktam, nagyobb csapatban lehet, hogy lúzer. Reinhardt meg valóban a tankok király, de én pl. elég béna vagyok vele, a pajzsa miatt zavar, hogy ide-oda váltogat a külső-belső nézet között, távolra nem tud támadni*, a sugárhajtású pinnelő támadása elől meg 90%-ban nálam jól félreugrik az ellen. ^^" XD

*Edit: Ja de, van az az egy darab sugárlövése, ami elől szintén tök sok idő van elugrani, de ha el is talál, nem fáj különösebben. XD
Kép
Avatar
ViharTáncos
Fórummániás
Fórummániás
Hozzászólások: 1553
Csatlakozott: 2010.08.07. 14:34
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: ViharTáncos »

Titkos írta: 2017.10.05. 22:51
Mondjuk én elvagyok vele, igaz, én inkább 3v3-azni szoktam, nagyobb csapatban lehet, hogy lúzer. Reinhardt meg valóban a tankok király, de én pl. elég béna vagyok vele, a pajzsa miatt zavar, hogy ide-oda váltogat a külső-belső nézet között, távolra nem tud támadni*, a sugárhajtású pinnelő támadása elől meg 90%-ban nálam jól félreugrik az ellen. ^^" XD

*Edit: Ja de, van az az egy darab sugárlövése, ami elől szintén tök sok idő van elugrani, de ha el is talál, nem fáj különösebben. XD
Ritkán találkozol jó Rein játékossal aki mögött supp is van. :D Én nem vagyok mester vele de a pinnelni kb 55% eltalálom őket a "sugárral" meg a suppot vagy 200 érdemes lőni tankokra pazarlás ott is minden 1/5 kill secure nálam gondolom magasabb szinten ez még magasabb arány lehet. Amúgy egy kicsit pszihologiai hadviselés is amikor öreg kalapácsos masirozik az ellen felé el kell hitetnie hogy ő bizony addig nem vonul vissza amig hülyére nem püföli az egész ellenséges csapatot. Orisa ebből a szempontból semmilyen nyomás gyakorlással nem bír mivel bevan kényszerítve a saját pajzsa alá mint egy defend karakter, nem képes az ellenség figyelmét magára vonni ami óriási hátrány Rein szemben.

Talán a Junkertown királynő majd hozz némi felfrissülést mert a következő kari tank lesz. (doomfist olyan tucat karakter hogy szinte alig használja valaki :) )
Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 6174
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Titkos »

Emlékeztek még erre a rantemre? Akkor most picit megint ebbe az irányba fogunk elmenni, mert újabb PvE event (vagyis ez már tavaly is volt, csak akkor én még nem játszottam OW-vel, szal nekem "új"... XD) jelent meg a játékban a Junkenstein's Revenge-el, viszont az átlag vérpistike játékos tavasz óta sem lett okosabb... :dirr: Persze mivel pont az Uprising után már sejtettem, hogy kb. milyen taktikai érzékre számíthatok az átlag játékosoktól, ezért most különösebb rage-elést nem tervezek, inkább mondjuk úgy, hogy pár észrevételemet írnám le, miután nem túlzás, hogy egy egész délutánt töltöttem pusztán azzal, hogy normál fokozaton hat különböző karival végigvigyem az endless módot az achi miatt. (Hogy mindenki értse, az is, aki nem játszik OW-t: ez jó esetben max ilyen egy-másfél órányi játékidő lenne, ha nem n00bokat kap maga mellé az ember, szal ez a "ráment egy délutánom" nem igazán a normális időtartam... XD)

1. Az "objective", mint olyan fogalmát a játékosok 90%-a továbbra sem képes felfogni. Valószínűleg a karakter mögött lévő bazi nagy ajtó, illetve a fenti HP csík biztos dísznek van szerintük, mert általában rohadtul nem arra koncentráltak, hogy tényleg az ajtót védjék ("hold the door!", istenem, "so easy, a Hodor can do it!" XDDD elnézést XD), hanem ment a szokásos vérgőzös "I WILL KILL EVERY LAST TITAN ZOMNIC!!!4444". Volt, hogy azért buktuk az egészet, mert ahogy megjelent mondjuk Roadhog, ezek mindannyian rámentek, míg a kis, alacsony HP-ju zombi-mobok meg szépen leszedték az ajtó HP-ját.

2. A játékmechanikát sem igazán sikerült a magukévá tenniük, ami egy másfél éves játék esetében azért már erősen szomorú. Elég gáz, amikor magyarázni kell, hogy ha csapatban támadnak, akkor először a healer Mercy-t kell leszedni, nem pedig ütlegelni a Roadhogot, miközben az folyamatosan kapja Mercy-től a heal-sugarat és még self-healje is van. Ez csak azért durva, mert ugye ez nem ilyen "only in PvE" effekt, hanem jó esetben PvP-ben elég sűrűn előfordul, hogy jön mondjuk a Rinhardt és mögötte nyomja belé a kakaót a Mercy. Ezek olyankor is inkább ütik face to face a Reint, ahelyett, hogy valami taktikai kerülőúton mondjuk a háta mögé kerülve megöljék a Mercy-t? Mert ha igen, remélem, hogy sosem kerülök velük egy csapatba. (De ezt speciel HotS-ban sem értettem soha, mármint hogy honnan jön 10-ből 9 embernél ez a "a tankot kell ütnöm!" mentalitás? Csak mert az jön szembe először? XD) Erre jöttek még rá az olyan "finomságok", mint hogy Junkrat ultiját le sem szarják a legtöbb esetben ("hadd menjen bele az ajtóba, elbírja az...", aha, ennek köszönhetően volt olyan meccsünk, hogy már az első két percben 50%-on állt az ajtó, mert ahelyett, hogy a gumiabroncsot szétlőtték volna, mindegyik szerteszét rohant előle...ami csak azért vicces, mert PvP-ben is nagyobb esélyed van túlélni a vele való találkozást, ha megpróbálod szétlőni, mintha csak futsz előle, ugyanis gyorsabb nálad és akkorát sebez, hogy instakill, ha utolér... :dirr:), vagy hogy a nagyobb, csóvákat lődöző mobokat a távolban szintén nem akarták leszedni, holott az igazán durva sebzést azok okozzák, sokszor veszélyesebbek, mint némelyik boss. És nem arról van szó, hogy én előre elolvastam volna egy honlapon a kötelező taktikát, egyszerűen ezekre a dolgokra kb. 2-3 meccs után ráéreztem, vagy kikövetkeztettem őket, vagy szimplán a PvP-s tapasztalataimra hagyatkozva is ki tudtam találni, hogy mikor mit kell csinálni. (Elég ijesztő, amikor sok esetben még ha vesztettünk is, én kaptam a "play of the game"-et. Én, akinek igazából nem valami gyors a reakcióideje, meg nem egy multi FPS-mester. Most akkor képzeljétek el, a többi hogy teljesíthetett... XD)

3. Blizz részéről meg lassan meg lehetne már oldani, hogy ha ilyen PvE event elején valaki kilép, akkor a progi be tudjon hozni egy másik játékost helyette, vagy legalább egy AI által irányított karaktert. Igaz, ma egész délután mindössze egyetlen olyan helyzet fordult csak elő, hogy valaki kilépett menet közben (meg is lepődtem, hogy csak ilyen kevés, az Uprisingos "bal lábbal keltem ma, szóval inkább kilépek", meg "nem én akartam a healer lenni, kapjátok be, én leléptem!" stílusú egyének után, bár gondolom, ebben az azóta szigorított szabályok is belejátszhattak...), de azért ott sem volt kellemes, hogy onnantól kb. azt a meccset fújhattuk is. (Pláne, hogy ott is pont a healer lépett ki...)

Amúgy az event nagyon fun, az meg még inkább bejön, hogy most csak ilyen "hold the line" jellegű feladatot kaptunk (amint látható, sokak számára még ez is túl bonyolult... :dirr:), szóval nem kell A-ból B-be, majd onnan C-be elmenni, mint az Uprisingnál, csak néha úgy éreztem, hogy az arcomat lemarom némelyik játékoson. :dirr: (Ja és ez még mindig ilyen normal/hard mód, szóval ne úgy képzeljétek el, hogy mondjuk a legendary szinten szívok ennyit, mert az még érthető is lenne. XD) Hardon amúgy még egyszer nem sikerült nyernem, most hagytam is végül, talán jövő keddre, amikor újra felmegyek a heti loot boxokért, sikerül majd legalább annyira abszolválniuk a pályát, hogy egy hard mode win-t még össze tudjunk hozni. Ennél jobban már nem reménykedek. XD (Mondjuk azért Blizz is viccesen lövi be ezeket a nehézségi szinteket. Az Uprisingnál a legmagasabb fokozatról csinált egy gameplay videót valami "top OW guild" és konkrétan nekik is ilyen pár másodperccel az idő lejárta előtt sikerült éppen hogy csak végigvinniük. A Blizz szerint ez normális? Oké, szeretem én is a kihívást, de minta ezeknél a PvE dolgoknál picit túlhúzták volna a nehézség-mutatót... XD)

Ja, viszont aminek nagyon örültem, hogy úgy néz ki, rendszeres lesz az a metódus, hogy az előző event összes cuccát leárazzák mindig a következőre... :D Szóval "sima" áron vehettem Witch Mercy skint, Mei highlight intro-t, stb. :D (Ha jól emlékszem, úgy nyár elején eldöntöttem, hogy nem költök több creditet random cuccokra, hanem elkezdek eventekre spórolni, úgyhogy mostanra valami 5000-6000 creditből gazdálkodhattam. :D)
Kép
Avatar
Balus
Szakértő
Szakértő
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2016.03.15. 19:23
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Ankh-Morpork
Kapcsolat:

Re: Overwatch

Hozzászólás Szerző: Balus »

Ha az Overwatch egy Pokémon-játék lenne

Pénteken kezdődik a BlizzCon. Ki mire számít az Overwatch szempontjából?

Én őszintén szólva annak örülnék a legjobban, ha bejelentenének egy új Support hőst. Már nagyon ráférne a játékra egy új healer, aki másfajta mechanikákat használ, mint az eddigi gyógyítók. Bár egy Defense karakter sem lenne rossz, abból a kategóriából a játék megjelenése óta nem érkezett új hős.

Plusz gondolom jönnek a szokásos dolgok: új rövidfilm, új pálya, talán még egy új játékmódot is bemutatnak.
"Soha ne feledd, ki vagy. Mert a világ nem fogja. Viseld páncélként, akkor nem árthatnak vele." (Tyrion Lannister)
~
Kritizátor/Twitter/MAL
Válasz küldése