Új Game-k amiket várunk.

PC vagy konzolos játékok témaköre.
Avatar
supermario4ever
Gyakorlott
Gyakorlott
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2007.05.28. 05:40
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: supermario4ever » 2018.11.08. 01:26

Super Smash Bros. Ultimate valaki? Nagyon fogadkoznak, hogy az előzőeknél mérföldekkel jobb lesz.

Avatar
Ricz
Sensei
Sensei
Hozzászólások: 601
Csatlakozott: 2016.12.24. 01:12
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: sajnos a Föld nevű bolygón
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Ricz » 2018.11.08. 08:18

Ezzel a Warcraft 3 Reforgeddal nagyon vegyesek az érzelmeim. Egyfelől az, hogy a motor változatlan, csak a textúrák nagyobbak és a modellkezelés van jobban kisimítva, amitől még gányabbul néz ki az in-game átvezetőkben, miközben a WoW fotorealisztikus cinematic-okat kap.És ezt azzal magyarázzák, hogy "másik motorral nem lehetett volna ugyanúgy megoldani, mert nem fordulnak olyan gyorsan az egységek". Bitch please, ennél silányabb kifogást ne már. Rendben, hogy fontos egy multis címben, de az sem igaz, hogy nem lehet a fordulási animációt feltornázni vagy megoldani. Banyeg, ugyanaz a 15 évvel ezelőtti motor, és mivel nem találtam róla infókat, gyanítom, hogy egyedi, házon belül írott darab. A modell- és textúrakezelési modulokat nem képesek érdemi módon feljavítani, de a technikai hibákat kijavítani, valamint az új oprendszerek és a szélesképernyők támogatását meg igen. Már bocsánat, de mikor lett egy jobb modder csapat munkája a mérce a Blizznél? És ezen az sem segít, hogy a multit a régi játék birtokosaival is lehet majd tolni, mert azért többet vártam a srácoktól. Pl. ha már itt tartunk, akkor már az első két játék sztorijának, kampányainak átültetését is a rend k*rva nagy kedvéért, amik még legalább dark fantasy-k voltak, nem pedig egy délutáni gyermekmatiné. És nem kellettek volna túlzottan nagy dolgok, mert a modelleket legfeljebb konzisztenssé teszik nagy részt a 3 modellkészletével, pár újat készítenek hozzá, és csók a családnak. MEH.

Avatar
Titkos
Grafomán
Grafomán
Hozzászólások: 5560
Csatlakozott: 2003.04.20. 12:27
Nem: Férfi

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Titkos » 2018.11.09. 00:14

Ricz írta:
2018.11.08. 08:18
Ezzel a Warcraft 3 Reforgeddal nagyon vegyesek az érzelmeim. Egyfelől az, hogy a motor változatlan, csak a textúrák nagyobbak és a modellkezelés van jobban kisimítva, amitől még gányabbul néz ki az in-game átvezetőkben, miközben a WoW fotorealisztikus cinematic-okat kap.
Mondjak rosszabbat? :D A WoW-nál is most először játszották azt el, hogy már a harmadik ilyen cinematicot kapjuk és még csak három hónapos a kiegészítő. A korábbi WoW-oknál úgy volt, hogy volt egy szokásos intro-cinematic, aztán később már csak ingame cinematicok, amik azért távol estek a "fotórealisztikusságtól", hiszen azok a játék engine-jével készültek, csak némileg "feljavítva" azt. Btw, én annyira még nem mélyedtem el a W3: Reforged technikai részében, de azért ezen pl. helyből többet dolgoztak a srácok, mint mondjuk a Starcraft: Remastereden, lásd pl. azt, hogy elvileg az összes átvezető újra lett csinálva, tehát pl. ebből ez lett. Vagy hogy a régi cinematicot is teljesen felújították. Ettől persze a játék még lehet majd gány (bár én kétlem :D), de ez már több, mint amit a teljes SC + Brood War kapott a felújítás során, pedig elvileg annak jóval nagyobb a kultusza. Illetve ebben mindig az is benne van nyilván, hogy úgy kell felújítani a régi játékot, hogy azért teljesen ne nyírják ki annak hangulatát, stílusát, látványvilágát, mert akkor meg a régi fanok fognak háborogni.
Ricz írta:
2018.11.08. 08:18
És ezt azzal magyarázzák, hogy "másik motorral nem lehetett volna ugyanúgy megoldani, mert nem fordulnak olyan gyorsan az egységek". Bitch please, ennél silányabb kifogást ne már. Rendben, hogy fontos egy multis címben, de az sem igaz, hogy nem lehet a fordulási animációt feltornázni vagy megoldani. Banyeg, ugyanaz a 15 évvel ezelőtti motor, és mivel nem találtam róla infókat, gyanítom, hogy egyedi, házon belül írott darab. A modell- és textúrakezelési modulokat nem képesek érdemi módon feljavítani, de a technikai hibákat kijavítani, valamint az új oprendszerek és a szélesképernyők támogatását meg igen. Már bocsánat, de mikor lett egy jobb modder csapat munkája a mérce a Blizznél? És ezen az sem segít, hogy a multit a régi játék birtokosaival is lehet majd tolni, mert azért többet vártam a srácoktól. Pl. ha már itt tartunk, akkor már az első két játék sztorijának, kampányainak átültetését is a rend k*rva nagy kedvéért, amik még legalább dark fantasy-k voltak, nem pedig egy délutáni gyermekmatiné. És nem kellettek volna túlzottan nagy dolgok, mert a modelleket legfeljebb konzisztenssé teszik nagy részt a 3 modellkészletével, pár újat készítenek hozzá, és csók a családnak. MEH.
Amúgy tény, a Blizz sem olyan már, mint rég, sajnos egyre inkább "kurvulnak", illetve mennek el minden játékban a mikrotranzakciók irányába. Én már akkora rosszat sejtettem, amikor az Activison-el összeálltak, persze csináltak azóta pozitív dolgokat is, de az Activison-ös "behatás" már sajnos elég sok helyen tetten érthető a Blizznél. :( Mondjuk ezzel a War 3: Reforged-al még úgy vagyok, hogy eddig komoly bajom nincs vele, inkább az volt szemétség a Blizztől, hogy pont ezelőtt kb. fél évvel/egy évvel nyúltak hozzá az addig évekig "békén hagyott" régi War 3-hoz, ezzel mintegy "átbaszva" a fanokat, mintha azt fejlesztgetnék tovább majd a jövőben is, majd amikor ezen felbátorodva esetleg megvették páran, rá fél évre itt a bejelentés, hogy "hoppá, jön a Reforged!", mindezt úgy, hogy a régi W3-at már egyből ki is vették a Blizz shopból. (Egyik barátom egyébként meg is szívta így, ő a sima War 3-at megvette, a Frozen Throne-t viszont még csak készült, de most már nem lesz választása, Reforged, vagy semmi...) Ja, plusz érdekelne, hogy akkor a Reforged tartalmazni fogja a Frozen Throne-t is? Bár gondolom, hogy igen, ahogy az SC Remasteredben is benne volt a Brood War.

Ami igazán nagy blama és minőségesés (meg nem kis fan-átbaszás) volt most ezen a Blizzconon a Blizz részéről, az inkább a Diablo: Immortal. Érted, hónapokig spanolják az embereket itt azzal, hogy "nagy Diablo bejelentésre készülünk, az még csak a kezdet volt, hogy a D3-at kihoztuk Nintendo Switchre, mert el sem tudjátok képzelni, hogy mi jön még!" és ehhez hasonló szlogenek, már mindeni egy D4-et, vagy minimum egy felújított D1/D2-t lát lelki szemei előtt...aztán bejelentik, hogy az új Diablo egy szaros mobiljáték, amit ráadásul valami random céggel közösen készítenek és a random cég korábbi hack n slash mobiljátékának lesz egy totális koppintása. Hát te, a teremben vágni lehetett a csendet, nem irigyeltem a színpadon a fazont, akinek ezt közölnie kellett a fanokkal... (De a hülye még rá is kontrázott, a nagy csend közepette kínjában benyögött egy ilyet, hogy "Most mi van, hát nincs nektek okostelefonotok?", na arra már keményen ment a "BÚÚÚÚÚÚ!", csodálom, hogy nem követte amolyan klasszikus tojásos-paradicsomos megdobálás... XD) Ha érdekel, itt 15 percben remekül összefoglalja a srác, ehhez a lépéshez képest a W3: Reforged kb. minden hibájával vagy mulasztásával együtt is minden idők legjobb játékának tűnik. XD

Illetve ami még nekem igazán fájt emellett, az az, hogy OW-ben sem kaptunk semmit. Jó, itt pont a Diablo-sztori ellentéte történt: amíg azt a Blizz az egekbe hypolta és ezzel jól felnyomta az egekbe a fanok amúgy is nagy elvárását, addig itt a hihetetlen mértékű kuss és semmit nem csinálás késztette arra a fandomot, hogy elkezdtek kombinálni, hogy biztos valami nagy bejelentésre készülnek, végre jön egy story mode pl.., vagy bármi, mert egyszerűen lehetetlen, hogy Jeff és csapata gyakorlatilag most már fél éve/egy éve semmit nem csinálnak, azon túl, hogy "1-2 új map, a szokásos évi három új hős és hero balance itt meg ott", de aztán a conon szomorúan kellett konstatálni, hogy most is kb. ugyanez lesz, bejött egy új hős, megszellőztettek egy esetleges második lehetséges hőst és...ennyi az új OW kontent, amit Jeffék egy év alatt meg tudtak szülni az előző con óta. Mondom, ehhez képest a W3 felújítása epic játék, amiket meg a HotS kapott, az igazi masterpiece. XD

Ja, még erre:
Ricz írta:
2018.11.08. 08:18
Pl. ha már itt tartunk, akkor már az első két játék sztorijának, kampányainak átültetését is a rend k*rva nagy kedvéért, amik még legalább dark fantasy-k voltak, nem pedig egy délutáni gyermekmatiné.
Jó, mondjuk a Blizz folyamatosan "gyerekesedik", ha úgy vesszük, ezt én is tapasztalom. A W3 vagy akár a WoW már messze nem olyan durva, mint a W1-2 volt, az SC 2 nem volt annyira durva, mint az 1, a "hasonlítsd össze a D3-at a D1-el" szokásos frázist már fel sem hozom, plusz amiket meg azóta kihoztak, azok is jóval "családbarátabb" játékok. (Pl. az OW-nél nem véletlenül gondolta mindenki azt, amikor meglátták az első cinematicot belőle, hogy ez valami új Pixar vagy Dreamworks film lesz. XD) Ugyanakkor viszont van, hogy a hangulatot sztorival, vagy valami mással pótolják. Bevallom, pl. nekem a W3 simán a széria legjobb darabja volt, sokkal jobban élveztem, mint mondjuk az előtte lévő két részt, mert dark fantasy ide vagy oda, az első két Warcraftban el nem tudtam volna képzelni pl. egy olyan húzást, mint az Arthas sztori. Mindenki fehér, meg fekete volt, a jó emberek ölték a rusnya és gonosz orkokat, csak én ezt már akkoriban is túl unalmasnak és klisésnek találtam. Ehhez képest a War3 egy csomó mindenben emelte a sztori színvonalát szvsz. Aztán az más kérdés, hogy azt a színvonalat a WoW meg sok mindenben lehúzta azóta, de ez van, eleve jól mondták valamelyik cikkben, hogy "történetmesélés szempontjából kevés rosszabb játékstílus létezik, mint egy MMO" és hát ja. Btw, érdekes, hogy míg sokan fikázták az SC 2-t az előző részéhez képest, én azzal is úgy voltam, hogy bár hangulatban némileg másmilyen és volt a sztoriban 1-2 hülyeség, vagy asspull (meg a szokásos Blizz-féle retcon is, a zergek sztorija kb. megfelelt az orkokénak bizonyos szintig... XD), de egyáltalán nem éreztem úgy, hogy "meggyalázták" volna vele az első részt, inkább az abban elindított, kibontott sztorit vitték tovább, emelték egy magasabb szintre. Én valahogy a War3-al is így voltam a War 1-2 után. :) Viszont épp ezért én nem hinném, hogy annyira összepasszolt volna a három játék, ergo nem tudom elképzelni, hogy egy játékon belül ki tudnák adni a War 1-2-t, illetve a 3-at, sőt, bevallom, azt sem nagyon, hogy a War 1-2 manapság még lekötne bárkit. Ahhoz kis túlzással nem felújítani, hanem kompletten újra kéne írni a teljes első két részt. ^^" Gagyibb a sztori, nem voltak még átvezetők (na jó, voltak, de minimálisak), stb-stb. Én igazából kétlem, hogy a Blizz az SC 1-en túl visszanyúlna még majd bármilyen nagyobb címéhez felújítási szándékkal. Talán a D1-et még el tudom képzelni, mert azért nagyon sok fan sír, mert ott is inkább D2 lesz szerintem a dologból. Ja, illetve azért a Blizz "elgyerekesedéséről" még annyi eszembe jutott, hogy valszeg ez nem csak velük történt meg, épp csak nem nagyon maradt mára olyan játékcég, akik ennyi éve működnek és még nem szűntek meg, vagy nem kurvultak el teljesen. Ettől eltekintve viszont valóban felköthetnék most már a gatyájukat, mert pl. ez a mostani BlizzCon sok ember szemében elég nagy csalódás volt, kb. még ez a W3: Reforged volt az egyetlen valóban kellemes meglepetés, az összes többi bejelentés 90%-a a "várható volt már egy ideje, hogy ez lesz" vagy a "masszívan csalódtunk" kettős valamelyikébe esett.
Kép

Avatar
Ricz
Sensei
Sensei
Hozzászólások: 601
Csatlakozott: 2016.12.24. 01:12
Nem: Férfi
Tartózkodási hely: sajnos a Föld nevű bolygón
Kapcsolat:

Re: Új Game-k amiket várunk.

Hozzászólás Szerző: Ricz » 2018.11.09. 08:05

Titkos írta:
2018.11.09. 00:14
de azért ezen pl. helyből többet dolgoztak a srácok, mint mondjuk a Starcraft: Remastereden, lásd pl. azt, hogy elvileg az összes átvezető újra lett csinálva, tehát pl. ebből ez lett. Vagy hogy a régi cinematicot is teljesen felújították.
Az első még mindig egy in-game cutscene, amit az engine-nel hoznak létre, de igazán azon látszik, hogy a 15 évvel ezelőtti motor mennyire limitált képességű a modell- és textúrakezelésben, mert ez minden csak nem szép. A szájmozgás jobbára inkább olyan haltátogás, mint Ishimori professzor sora a Cyborg 009: Call of Justice előzetesében, ahol annyi az egész animáció, hogy nyílik a fejében egy lyuk, ami különböző sebességgel bezárul, kinyílik, bezárul. Míg a pre-renderelt cinematic viszont látszik, hogy köze nincs ehhez a belső dologhoz, lévén egy fájlból olvassa be az egészet. És itt indul igazán az egészben a parasztvakítás része.
Titkos írta:
2018.11.09. 00:14
Illetve ebben mindig az is benne van nyilván, hogy úgy kell felújítani a régi játékot, hogy azért teljesen ne nyírják ki annak hangulatát, stílusát, látványvilágát, mert akkor meg a régi fanok fognak háborogni.
Benne van és lényegében nem változna semmit, ha kapna egy normális grafikai újrahúzást, hogy tényleg 2019-esnek érződjön a játék, ne pedig úgy, mintha 2007 óta megállt volna a technikai fejlődés a grafikában.
Titkos írta:
2018.11.09. 00:14
Ja, plusz érdekelne, hogy akkor a Reforged tartalmazni fogja a Frozen Throne-t is? Bár gondolom, hogy igen, ahogy az SC Remasteredben is benne volt a Brood War.
Tekintve, hogy az ilyen címek mindig egy definitív kiadások, így benne lesz. Ha csak más címeket veszek az SC Remastereden kívül, mint az AoE1-2, vagy a Dead Island és a Riptide stb. Bár az utóbbi kettőn nem igazán érződik az a definitív kiadás érzés azon kívül, hogy picit szebb és stabilabb, régi hibák vannak nagyrészt kijavítva, de az AoE2 pl teljesen feljavított sprite-készletet kapott, majd megtoldották még 3 kiegészítővel (The Forgotten, African Kingdoms, Rise of the Rajas, amivel már 31 civilizáció vált irányíthatóvá, és még mindig lehetne hová fejleszteni, ha a szlávokat szétszednék lengyelre, oroszra, kozákra, szerbre és románra (ja, a III. Vlad kampány során szláv civilizációként játszol a románokkal). Míg az AoE1 teljesen újra lett készítve a részletgazdag térképtől kezdve az épületeken át a hangokon és effekten keresztül még az egységek is, miközben a hangulat nem változott, a játékmenet szintúgy, viszont olyan, mintha tényleg egy 2018-as RTS-sel játszanál. (Bár az alapjáték és a Rise of Rome 16 civilizációján kívül újat nem kapunk, pedig lehetne betenni a keltákat, gallokat, ibéreket, núbiaiakat, és ha már a palmür civilizáció bekerült, akkor a legtöbb kánaánita is mehetne, mint az ugariti, a héber-arámi, nem beszélve az Indus-völgyéről, árjákról és Indiáról, ugye Asóka királlyal.)
Titkos írta:
2018.11.09. 00:14
Ami igazán nagy blama és minőségesés (meg nem kis fan-átbaszás) volt most ezen a Blizzconon a Blizz részéről, az inkább a Diablo: Immortal. Érted, hónapokig spanolják az embereket itt azzal, hogy "nagy Diablo bejelentésre készülünk, az még csak a kezdet volt, hogy a D3-at kihoztuk Nintendo Switchre, mert el sem tudjátok képzelni, hogy mi jön még!" és ehhez hasonló szlogenek, már mindeni egy D4-et, vagy minimum egy felújított D1/D2-t lát lelki szemei előtt...aztán bejelentik, hogy az új Diablo egy szaros mobiljáték, amit ráadásul valami random céggel közösen készítenek és a random cég korábbi hack n slash mobiljátékának lesz egy totális koppintása. Hát te, a teremben vágni lehetett a csendet, nem irigyeltem a színpadon a fazont, akinek ezt közölnie kellett a fanokkal... (De a hülye még rá is kontrázott, a nagy csend közepette kínjában benyögött egy ilyet, hogy "Most mi van, hát nincs nektek okostelefonotok?", na arra már keményen ment a "BÚÚÚÚÚÚ!", csodálom, hogy nem követte amolyan klasszikus tojásos-paradicsomos megdobálás... XD)
Igazából, elcseszték a bejelentést. Mert a Bethesda is készül egy csomó mobiljáték kiadással, többek közt Elder Scrolls-ossal is, de tőlük előre megkaptuk, hogy a PC- és konzolszegmens nem lesz elhanyagolva a mobiljáték-piac előretörésével, mert belengették, hogy jön majd a TES6, ami vélhetően Hammerfellbe és a Iliac-öbölbe visz minket a fanteóriák szerint. Szóval, a Blizz elcseszte: előbb kellett volna bejelenteni az új Diablo címet nagy gépre, és aztán nem akadtak volna ki azon, hogy "a következő installáció csak mobilgáma lesz". Mert ha csinálnak is egy D4-et, vagy tervben van az elképzelt 1-2 újrahúzása (mondjuk abból az 1 totál remake kell legyen, mert az valami borzalmas, hozzá képest a második rész nemhogy a szomszéd bolygó, de a szomszéd galaxis...), akkor a fanok se hőbörögnének akkorát, mint azt teszik. Kommuni-fucking-káció.
Titkos írta:
2018.11.09. 00:14
Jó, mondjuk a Blizz folyamatosan "gyerekesedik", ha úgy vesszük, ezt én is tapasztalom. A W3 vagy akár a WoW már messze nem olyan durva, mint a W1-2 volt, az SC 2 nem volt annyira durva, mint az 1, a "hasonlítsd össze a D3-at a D1-el" szokásos frázist már fel sem hozom, plusz amiket meg azóta kihoztak, azok is jóval "családbarátabb" játékok. (Pl. az OW-nél nem véletlenül gondolta mindenki azt, amikor meglátták az első cinematicot belőle, hogy ez valami új Pixar vagy Dreamworks film lesz. XD) Ugyanakkor viszont van, hogy a hangulatot sztorival, vagy valami mással pótolják.
Titkos írta:
2018.11.09. 00:14
Btw, érdekes, hogy míg sokan fikázták az SC 2-t az előző részéhez képest, én azzal is úgy voltam, hogy bár hangulatban némileg másmilyen és volt a sztoriban 1-2 hülyeség, vagy asspull (meg a szokásos Blizz-féle retcon is, a zergek sztorija kb. megfelelt az orkokénak bizonyos szintig... XD), de egyáltalán nem éreztem úgy, hogy "meggyalázták" volna vele az első részt, inkább az abban elindított, kibontott sztorit vitték tovább, emelték egy magasabb szintre. Én valahogy a War3-al is így voltam a War 1-2 után. :) Viszont épp ezért én nem hinném, hogy annyira összepasszolt volna a három játék, ergo nem tudom elképzelni, hogy egy játékon belül ki tudnák adni a War 1-2-t, illetve a 3-at, sőt, bevallom, azt sem nagyon, hogy a War 1-2 manapság még lekötne bárkit. Ahhoz kis túlzással nem felújítani, hanem kompletten újra kéne írni a teljes első két részt. ^^" Gagyibb a sztori, nem voltak még átvezetők (na jó, voltak, de minimálisak), stb-stb.
Azért tegyük ezekhez hozzá, hogy
1) a 90-es években nem igazán volt nagy divat kerek egész sztorikat elmesélni a játékokban. Sokkal nagyobb hangsúlyt kapott a játékmenet és -mechanika, vagyis amivel a játékos ténylegesen is találkozik, a történet meg másodlagos. Az eredeti Wolfensteineknek is, amikből a 3D is készült remake-ként, eredetileg lopakodós játékok voltak. A klasszikus lövöldékről ne beszéljünk. A Command and Conquerben is volt a GDI-NOD ellentétben a GDI volt a lawful good és a NOD meg a chaotic evil, ahogy a poénra vett Red Alert első részében is egyébként a Kommunista Blokk aljasabb volt, mint a Szövetségesek. Történetet sokszor a játékfüzetedhez kaptál, de az is inkább keret volt és magad töltötted fel. A W1 és W2 is hasonlóan sovány volt a C&C-hez hasonlóan, amit a 3-mal kezdtek el árnyalni. A C&C ezen nem lépett túl, a Red Alertben meg már a második rész behozta ezt a húzást Yurival.

2) Az SC és a BW-kiegje voltak az egyik első komolyabb történetet elmesélő játékok az átvezetőikben, ahol egy komplett politikai machinációt kaptál, jó fő karakterekkel. Lehet rá mondani, hogy a Warhammer 40K-kopi, de azért a WH asztali szerepjátékokban is inkább a lawful good-chaotic evil-total neutral trió uralkodott, amit az ezredfordulóra kezdtek el rendesen árnyékoltatni. Az SC2 ezzel szemben nem tartalmaz annyi politikai játszmát és a korábbi karakterek is eléggé kifordulva viselkednek minden magyarázat nélkül, amit utólag kezdtek el megindokolni. De erre mondják, hogy "késő bánat, damage is done." Emiatt pedig tényleg jogosan érezték úgy a rajongók, hogy meg van gyalázva a játék maga, mert ez volt az erőssége.

3) Ettől a 90-es évekbeli hiányosságtól meg tudnák most fosztani a franchise-t azzal, ha nem arról szólna az első 2 játék, hogy voltaképp Gul'dan és a lepaktáló démonok a fő ge*ik, és Medivh bukása is bekerülne, amit eredetileg meg regényben jelentettek meg (és onnan vették át a filmbe). Szóval, volt már egy Arthas-hoz hasonló leépüléses pálfordulás már korábban tőlük. Valamint a kezdeti dark fantasy alapokból, vagyis azzal, hogy megjelennek az orkok és miegymások, majd elkezd szépen fragmentálódni a Hét Királyság, teljes Azeroth, ami majd a W3:TFT végére beálló hatalmi erőviszonyokhoz vezet, egy szép ívben fel lenne építve. Lenne retcon bőven, de a WoW miatt már így is egy retcon-fesztivál (pl. az oké, hogy a vértündék hol állnak, de azért Sylvanas undeadjei a Hordával inkább vannak egy kényszerszövetségben, nem beszélve arról, hogy Arthas alias Lidérckirály nem épp a rajongásuk tárgya, akiknek a halállovagjai meg ugyanúgy Hordások) az egész miskulancia. Ugyanezt pedig meg lehetne játszani a Diablókkal is. Legalábbis ezt kéne jelentse egy "Reforged", de minimum egy remake játék.

Ettől még persze, benne van az, hogy elgyerekesedtek, amit nem csak a játékaik hangulatának ívbéli zuhanása, de az a visszakérdezés a bunkófonokról is remekül bemutat. =D Ezek után jöhetne a Death and Return of Superman remake is, ahol virágokat és csokit kell adományozni a rosszfiúknak az adott Superman-helyettesítésre pályázó karakterrel, ahelyett, hogy bucira vernéd az összeset.

Válasz küldése