Hogy álltok a japán nyelvvel?

Japán, az anime országa. Minden, ami Japánnal kapcsolatos

Milyen szinten tudtok japánul?

Japánban élek/éltem, folyékonyan kommunikációra vagyok képes
9
5%
Még nem jártam Japánban, de tartok olyan szinten, hogy nem lenne problémám ha ott élnék
2
1%
Folyamatban van a nyelvtanulásom, nyelvvizsgát letettem/készülök letenni
21
11%
Folyamatban van a nyelvtanulásom, de nem célom a nyelvvizsga/csak hobbiból tanulok
11
6%
Kezdő vagyok, de szorgoskodom, hogy többet tudjak
39
20%
Szeretnék tanulni, de pénz/idő/türelem hiányban szenvedek --- könyvből tanítom magam
36
19%
Semmilyen szinten se és nem is hiszem, hogy meg fogok tanulni
38
20%
Semmilyen szinten se és nem is hiszem, hogy meg fogok tanulni
38
20%
 
Szavazatok száma: 194

Avatar
Pal-chan
Sensei
Sensei
Hozzászólások: 620
Csatlakozott: 2005.10.02. 16:27
Nem:
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hogy álltok a japán nyelvvel?

Hozzászólás Szerző: Pal-chan »

Tudom, hogy nagyon hasonló a Japán nyelvi kérdés témához, de a szavazás miatt indítottam el ezt, előre is sorry, ha nem nézitek jó szemmel. :oops:
Kép
Avatar
DinkaMailer
Sensei
Sensei
Hozzászólások: 539
Csatlakozott: 2005.07.31. 19:21
Tartózkodási hely: In da' land of pulykakakas :) [Debrecen rulez!]
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: DinkaMailer »

Élejen a nyelvtnulás!!! Most megyek 6-kor japánra, ahol is megírom a 2. hiragana tesztet (kiegészített) + szó/mondat dogát... Drukkoljatok :wink:
Vagyis: Lelkes kezdő vagyok, aki gyakorlásként összeírkálta már az összes (nem japán) füzetét hiraganával... :vigyor:
Kép
Konomi

Hozzászólás Szerző: Konomi »

Nem szavaztam, mert nem találtam megfelelő pontot. Igaz, hogy folyékonyan beszélek :dirr:, de még folyamatban van a nyelvtanulás [az ember mindig tanul vmi újat ^^] és van nyelvvizsgám, de szerintem szuper a topic egyébként^^
Avatar
Ayumi-chan
Profi
Profi
Hozzászólások: 330
Csatlakozott: 2004.08.04. 18:02
Nem:
Tartózkodási hely: Key szemében tükröződöm

Hozzászólás Szerző: Ayumi-chan »