Top 5 Anime
- Ryou
- Törzskommentelő
- Hozzászólások: 457
- Csatlakozott: 2006.07.15. 10:10
- Tartózkodási hely: Unknown
- Kapcsolat:
Top 5 Anime
1.)The Law of Ueki - még nem láttam végig , de annyira tetszik , h mindent ver , magasan top 1
2.)Bleach - 2. hely főleg azért mert folytatták a manga szerint...(következő rész megint filler...omg -_-)
3.)Death Note - imááádom...mindig is szerettem a krimis dolgokat...és ez egyszerűen naon...naon...naon jóóó XDD *_* ^^"
4.)D.N.Angel - naon szép grafika , kedves karakterek , izgalmas történet...nekem nagyon tetszett...
5.)Naruto - hát igen , most a 5. helyen föleg mert folytatták...
2.)Bleach - 2. hely főleg azért mert folytatták a manga szerint...(következő rész megint filler...omg -_-)
3.)Death Note - imááádom...mindig is szerettem a krimis dolgokat...és ez egyszerűen naon...naon...naon jóóó XDD *_* ^^"
4.)D.N.Angel - naon szép grafika , kedves karakterek , izgalmas történet...nekem nagyon tetszett...
5.)Naruto - hát igen , most a 5. helyen föleg mert folytatták...
A hozzászólást 13 alkalommal szerkesztették, utoljára Ryou 2007.07.02. 13:24-kor.
-Shirogane Anime Fórum-
"Dad, is Heaven near China?
It might be closer to Africa."
"Can you see in the darkness of heart?I want to keep it Dark. Remember: I'm inside of you!"
"Dad, is Heaven near China?
It might be closer to Africa."
"Can you see in the darkness of heart?I want to keep it Dark. Remember: I'm inside of you!"
1, Gantz
2, Hellsing
3, Texhnoyze
4, Chobits
5, Cowboy Bebop
Habár értelmét megkérdöjelezem mert van még egy csomó anime amit nem láttam, szal lehet hogy ebből a top 5ből heteken belül semmi se lesz mert fenekestül felfordul.. na meg.. szóval chobits a CB elött.. a franc tudja.. lehet kategóriára bontva kéne inkább ezt.. vicces animében Chobits nekem über
2, Hellsing
3, Texhnoyze
4, Chobits
5, Cowboy Bebop
Habár értelmét megkérdöjelezem mert van még egy csomó anime amit nem láttam, szal lehet hogy ebből a top 5ből heteken belül semmi se lesz mert fenekestül felfordul.. na meg.. szóval chobits a CB elött.. a franc tudja.. lehet kategóriára bontva kéne inkább ezt.. vicces animében Chobits nekem über
Türelmesen várok, hogy a Sega feltámadva hamvaiból, ismét megjelenjen egy remek géppel a konzol piacon, és még remekebb játékokkal.. Waiting..
Nekem ugyanazok, amiket a profilomnál kedvencnek megjelöltem:
1. Tengen Toppa Gurren Lagann
2. D.Gray-man
3. Urusei Yatsura
4. Ranma 1/2
5. Inu Yasha
Ahogy Doom is írta, a változtatás jogát fenntartom.
1. Tengen Toppa Gurren Lagann
2. D.Gray-man
3. Urusei Yatsura
4. Ranma 1/2
5. Inu Yasha
Ahogy Doom is írta, a változtatás jogát fenntartom.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Titkos 2008.10.05. 15:00-kor.
- Ryou
- Törzskommentelő
- Hozzászólások: 457
- Csatlakozott: 2006.07.15. 10:10
- Tartózkodási hely: Unknown
- Kapcsolat:
Hát ha változik Doom, akkor leírod az újat, ha a Moderátoroknak meg ez nem tetszik akkor törlik a témát. :P
-Shirogane Anime Fórum-
"Dad, is Heaven near China?
It might be closer to Africa."
"Can you see in the darkness of heart?I want to keep it Dark. Remember: I'm inside of you!"
"Dad, is Heaven near China?
It might be closer to Africa."
"Can you see in the darkness of heart?I want to keep it Dark. Remember: I'm inside of you!"
- paTKany
- A 8. Aasu
- Hozzászólások: 803
- Csatlakozott: 2003.07.16. 18:19
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Aasu residence
1. Oniisama e...
2-4. Maria-sama ga miteru, Puni Puni Poemy, Uta~Kata
5. AIR, Azumanga Daioh, Cardcaptor Sakura, Creamy Mami, Di Gi Charat, Fancy Lala, Glass Mask, He is My Master, Higurashi no Naku koro ni, Hime-chan no Ribbon, Kakyuusei TV, Love Hina, Mahoromatic, Mai-Otome, Mini-Goddess, My-HiME, Princess Tutu, SDF Macross
2-4. Maria-sama ga miteru, Puni Puni Poemy, Uta~Kata
5. AIR, Azumanga Daioh, Cardcaptor Sakura, Creamy Mami, Di Gi Charat, Fancy Lala, Glass Mask, He is My Master, Higurashi no Naku koro ni, Hime-chan no Ribbon, Kakyuusei TV, Love Hina, Mahoromatic, Mai-Otome, Mini-Goddess, My-HiME, Princess Tutu, SDF Macross
- Rossi
- Profi
- Hozzászólások: 301
- Csatlakozott: 2006.05.15. 10:35
- Tartózkodási hely: Na'conxy... izé, Nagoya
- Kapcsolat:
Az animetoplisták nem férnek bele a "kedvenc anime" topikba? Én pl oda írtam már ilyet... de azóta úgyis változott, szóval:
1. Vision of Escaflowne, teljesen egyértelmű.
2. LoGH, bár még mindig nem értem a végére, de zseniális, ha nincs az Escaflowne, első helyet kapna. Mondjuk annyira más kategória, mint az összes többi, hogy akár külön mezőnyben is indulhatott volna...
3. Itt már gondban vagyok... egyelőre RahXephon, de hamarosan az Infinite Ryvius átveszi a helyét; és ide jönne a Wolf's Rain is, ami még mindig egy szinten van a RX-al.
4. Ouran High School Host Club, természetesen! Bár ide tenném még a Slayerst is... és ezen a környéken, talán picit lejjebb van a Cowboy Bebop.
5. Talán ide még elfér a Neon Genesis Evangelion .
Szerkesztés no. 1 2006. 08. 18.
Első és második hely változatlan. Harmadik helyet elfoglalta az Infinite Ryvius, sőt, azon gondolkozom, lehet, hogy feljebb is mehetne...
RahXephon top 5-ből ki.
Szerkesztés no. 2 2006. 08. 31
Az a vicces a dologban, hogy az Evangelion az évforduló örömére előreugrott az első-második hely felé...
Szerkesztés no. 3 2007. 04. 01.
Jó sok idő telt el az előző bejegyzés óta, szóval nem csoda, ha kicsit változtak a dolgok... szóóóval, nézzük:
1. Shoujo Kakumei Utena - most nézem, de olyan szinten aláz minden mást, hogy simán, magasan top 1.
2. Gankutsuou, LoGH, Escaflowne
3. Honey and Clover, FMA, NGE, Wolf's Rain, Infinite Ryvius
4. Slayers, Cowbey Bebop, Ouran
5. Deah Note, RahXephon stb stb
1. Vision of Escaflowne, teljesen egyértelmű.
2. LoGH, bár még mindig nem értem a végére, de zseniális, ha nincs az Escaflowne, első helyet kapna. Mondjuk annyira más kategória, mint az összes többi, hogy akár külön mezőnyben is indulhatott volna...
3. Itt már gondban vagyok... egyelőre RahXephon, de hamarosan az Infinite Ryvius átveszi a helyét; és ide jönne a Wolf's Rain is, ami még mindig egy szinten van a RX-al.
4. Ouran High School Host Club, természetesen! Bár ide tenném még a Slayerst is... és ezen a környéken, talán picit lejjebb van a Cowboy Bebop.
5. Talán ide még elfér a Neon Genesis Evangelion .
Szerkesztés no. 1 2006. 08. 18.
Első és második hely változatlan. Harmadik helyet elfoglalta az Infinite Ryvius, sőt, azon gondolkozom, lehet, hogy feljebb is mehetne...
RahXephon top 5-ből ki.
Szerkesztés no. 2 2006. 08. 31
Az a vicces a dologban, hogy az Evangelion az évforduló örömére előreugrott az első-második hely felé...
Szerkesztés no. 3 2007. 04. 01.
Jó sok idő telt el az előző bejegyzés óta, szóval nem csoda, ha kicsit változtak a dolgok... szóóóval, nézzük:
1. Shoujo Kakumei Utena - most nézem, de olyan szinten aláz minden mást, hogy simán, magasan top 1.
2. Gankutsuou, LoGH, Escaflowne
3. Honey and Clover, FMA, NGE, Wolf's Rain, Infinite Ryvius
4. Slayers, Cowbey Bebop, Ouran
5. Deah Note, RahXephon stb stb
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Rossi 2007.04.01. 19:54-kor.
"Történetem teljes egészében igaz, mivel az elejétől a végéig én magam találtam ki." XD
http://thebiggestdreamer09.blogspot.com/
http://thebiggestdreamer09.blogspot.com/
De, tökéletesen, ráadásul:Rossi írta:Az animetoplisták nem férnek bele a "kedvenc anime" topikba?
Innentől kezdve pedig azt hiszem, erősen megkérdőjelezhető a topik létjogosultsága... De ha ez kell, felőlem maradhat (bár Hikarival még nem sikerült konzultálnom erről). Egy dolgot viszont mindenki tartson be: ha változna a "Top 5", ne postolja senki újra a listáját, hanem szerkessze a régit.Hikari egy főoldali frissítésben írta:2006.07.14. 18:56 - Hikari
Újabb felhasználói funkció
Regisztrált tagjainknak új funkciót építettem be a felhasználói felületbe: ismertetőink közül megjelölhető 5 cím kedvencként, amik a felhasználói profilban is láthatóak lesznek a többi felhasználó számára.
Give me a chance to redeem myself, and I will sin no more.
- Adeline-Girl
- Szakértő
- Hozzászólások: 181
- Csatlakozott: 2006.05.02. 17:43
- Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
- Hikari
- AoiAnime szerkesztő
- Hozzászólások: 743
- Csatlakozott: 2003.02.17. 19:05
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Norvégia
- Kapcsolat:
A téma maradhat, legalább ennek van értelme. Ráadásul csak az 5 kiemelt anime mutogatása miatt véletlenül se regisztráljon senki az oldalra. akkor már inkább ide írja mindenki. ^^"
A változásokat pedig tényleg ne postoljátok újra, tessék átszerkeszteni a hozzászólást. És ha bele akar kötni valaki a másik ízlésébe vagy dícsérgetni szeretné a másik listáját, azt privátban (vagy a megfelelő témában) intézzétek el, itt ne legyen beszélgetés.
A változásokat pedig tényleg ne postoljátok újra, tessék átszerkeszteni a hozzászólást. És ha bele akar kötni valaki a másik ízlésébe vagy dícsérgetni szeretné a másik listáját, azt privátban (vagy a megfelelő témában) intézzétek el, itt ne legyen beszélgetés.
- SoonDead
- Törzskommentelő
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2006.05.19. 12:12
- Tartózkodási hely: Legott
- Kapcsolat:
1\ Serial Experiments Lain - Vitathatatlanul első.
2\ Gantz - Nem kommentálnám. Épp magyar feliratot csinálok neki. Jót (mert ügyes vagyok).
3\ Cowboy Bebop - Ezt mindenki szereti. Nem véletlenül.
4\ Haibane Renmei - Túl szép. Pedig annyira nem rajongok a stílusért, de ez NAGYON el lett találva!
5\ Texhnolyze - Na igen Yoshitoshi ABe ismét.
Elég nehéz ilyen listát csinálni, mert lemaradnak róla olyan dolgok mint pl Great Teacher Onizuka vagy Death Note vagy Ryvius vagy Noein vagy Gankutsuou amiknek simán itt lenne a helye.
A sorrend sem egyszerű, mert Haibane Renmei a Gantz mögött... Dehát ha előtte lenne úgy sem lenne jó. A Bebop meg mégjobban bekavar.
2\ Gantz - Nem kommentálnám. Épp magyar feliratot csinálok neki. Jót (mert ügyes vagyok).
3\ Cowboy Bebop - Ezt mindenki szereti. Nem véletlenül.
4\ Haibane Renmei - Túl szép. Pedig annyira nem rajongok a stílusért, de ez NAGYON el lett találva!
5\ Texhnolyze - Na igen Yoshitoshi ABe ismét.
Elég nehéz ilyen listát csinálni, mert lemaradnak róla olyan dolgok mint pl Great Teacher Onizuka vagy Death Note vagy Ryvius vagy Noein vagy Gankutsuou amiknek simán itt lenne a helye.
A sorrend sem egyszerű, mert Haibane Renmei a Gantz mögött... Dehát ha előtte lenne úgy sem lenne jó. A Bebop meg mégjobban bekavar.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára SoonDead 2007.01.04. 03:07-kor.
- Misu
- Fórumfüggő
- Hozzászólások: 1234
- Csatlakozott: 2005.10.27. 23:18
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Budapöst
- Kapcsolat:
Háát... ezt a top 5 nálam elég nehezen behatárolható,de megpróbálkozok vele
1. Honey and Clover
2. Ouran
3. Fullmetal Alchemist
4. Air
5. Nana...talán..v. Fullmoon,Kare Kano,Fruits Basket,Angel Sanctuary,X,Mai Hime holtversenyben
Csupa csupa csöp csöp anime ez lenni én...
1. Honey and Clover
2. Ouran
3. Fullmetal Alchemist
4. Air
5. Nana...talán..v. Fullmoon,Kare Kano,Fruits Basket,Angel Sanctuary,X,Mai Hime holtversenyben
Csupa csupa csöp csöp anime ez lenni én...
trolololo lolllolo loolllolo loooo~
- mufurc
- Fórumdémon
- Hozzászólások: 1792
- Csatlakozott: 2003.03.12. 15:52
- Tartózkodási hely: Neue Sansoucci, Odin
Nem tudom, miért írok ide egyáltalán, hiszen nem nagyon tudok (és nem is akarok) bármiféle sorrendet felállítani a kedvenceim között, ráadásul úgyis ki fogok felejteni dolgokat, de paTKány példáját követve, és csak a már végignézett sorozatokat említve:
1) Escaflowne - ami az Esca, és ennél több magyarázat asszem nem szükséges.
2) LoGH, Mushishi - a Mushishi egy relatíve új szereplő a listán, de helyből itt landolt. Szerény véleményem szerint ugyanis az anime műfaj azért jött létre, hogy a Mushishi elkészülhessen. Csodálatos anime, nézze meg mindenki, aki még nem tette.
3) Cowboy Bebop, Utena, Oniisama he, Berserk, GITS:SAC (mindkét sorozat) - ezeket én zseniálisnak, páratlannak és különlegesnek tartom, nem csak a maguk műfajában, hanem úgy általában tévés/filmes szempontból is.
4) Trigun, Gungrave, Macross Plus, Planetes, Honey & Clover, Infinite Ryvius, Gundam 0080 - a fentieken kívül az animék krémjének krémje, legalábbis ami engem illet.
5) Fullmetal Alchemist, Gankutsuou, Noein, Wolf's Rain, Yukikaze, Jungle wa itsumo Hare nochi Guu, ésatöbbi, ésatöbbi - az animék maradék krémje. Ezek azok, amiknek vagy van valami kisebb-nagyobb bajuk, ami kicsit lejjebb vesz az élvezeti értékből, de ettől még kiválónak és/vagy elgondolkodtatónak tartom őket, és a kedvenceim közé tartoznak. A Gankutsuou külön említést érdemel, mint az egyetlen anime, amivel szenvedélyes szerelmi kapcsolatba kerültem, és amitől komolyan kibuktam. :3
És szintén külön említést érdemel az Arslan senki (aka Heroic Legend of Arslan), amit ugyan semmiképp nem említenék a legjobb animék között, de egyik személyes kedvencem; vizuálisan és zeneileg az egyik legszebb anime, és talán a "legtragikusabb" is, olyan értelemben, hogy baromi jó anime lehetett volna, ha a produkciós stúdió nem rántja magával a csődbe.
1) Escaflowne - ami az Esca, és ennél több magyarázat asszem nem szükséges.
2) LoGH, Mushishi - a Mushishi egy relatíve új szereplő a listán, de helyből itt landolt. Szerény véleményem szerint ugyanis az anime műfaj azért jött létre, hogy a Mushishi elkészülhessen. Csodálatos anime, nézze meg mindenki, aki még nem tette.
3) Cowboy Bebop, Utena, Oniisama he, Berserk, GITS:SAC (mindkét sorozat) - ezeket én zseniálisnak, páratlannak és különlegesnek tartom, nem csak a maguk műfajában, hanem úgy általában tévés/filmes szempontból is.
4) Trigun, Gungrave, Macross Plus, Planetes, Honey & Clover, Infinite Ryvius, Gundam 0080 - a fentieken kívül az animék krémjének krémje, legalábbis ami engem illet.
5) Fullmetal Alchemist, Gankutsuou, Noein, Wolf's Rain, Yukikaze, Jungle wa itsumo Hare nochi Guu, ésatöbbi, ésatöbbi - az animék maradék krémje. Ezek azok, amiknek vagy van valami kisebb-nagyobb bajuk, ami kicsit lejjebb vesz az élvezeti értékből, de ettől még kiválónak és/vagy elgondolkodtatónak tartom őket, és a kedvenceim közé tartoznak. A Gankutsuou külön említést érdemel, mint az egyetlen anime, amivel szenvedélyes szerelmi kapcsolatba kerültem, és amitől komolyan kibuktam. :3
És szintén külön említést érdemel az Arslan senki (aka Heroic Legend of Arslan), amit ugyan semmiképp nem említenék a legjobb animék között, de egyik személyes kedvencem; vizuálisan és zeneileg az egyik legszebb anime, és talán a "legtragikusabb" is, olyan értelemben, hogy baromi jó anime lehetett volna, ha a produkciós stúdió nem rántja magával a csődbe.
現実は現実
アイドルはアイドル
それはそれ、これはこれだ!
アイドルはアイドル
それはそれ、これはこれだ!
1, Scrapped Princess, Suikoden
2, ChrnoCrusade
3, Kimiga N.Eien
4, KaleidoStar
5, Himikoden, StarOcean
2, ChrnoCrusade
3, Kimiga N.Eien
4, KaleidoStar
5, Himikoden, StarOcean
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Elhaym 2007.01.25. 13:38-kor.
- Cruel Angel
- Félisten
- Hozzászólások: 2036
- Csatlakozott: 2003.11.17. 14:33
- Nem: Férfi
- Tartózkodási hely: Két hely között valahol / e két hely Mennyország s Pokol
Birom, hogy a Top5-be átlagosan 8-9 animéket írnak be sokan XD nah mind1... végülis nálaim is holtversenyek lennének, de juszt is szét fogom őket szedni itt előre hívom fel mindenki figyelmét, hogy ez egy személyes top5, nem az anime krémek krémje... azt tényleg Mufurc-sama elég korektül felsorolta.
1. .hack//Sign - mert cyberpunk (nálam bizony ez igen sokat ad a latba), és mert olyan mint egy krimi, szép lassú, beszélgetős, filózós
2. Gundam Seed - hmmm, tudom hogy sok gundam fan nem ezt tartja a legjobban... valahogy oda szegezett a monitor elé, háromszor néztem végig egymás után "egy huzamban"... kicsit fanszervízes... de számomra ideálisan keverte az akciót a drámát (ángszot :P) a romantikát és a fanszervízt XD.... igen... és van benne egy srác aki 1 perc 12 mp alatt tud írni egy operációs rendszert, mi lehet ennél kúlabb? *fanboy* (és gundam fanoknak... ne tessék plíz egy lap alá venni a GSD-vel, az nagyon nagy gáz lett... köszönöm)
3. Lain - nem tom miért ^^' nem bírtam kétszer megnézni egymásután, de valahogy nagyon magával tudott a ragadni az, hogy az embernek nagyjából f*ngja sincs, hogy mi történik
4. Noein - olyan mint a Lain, csak érthetőbb... és épp nem régen olvastam valamit pont ezzel a valószínüséges dolgokkal kapcsolatban... mellesleg ajánlom hozzá a Mi a csudát tudunk a világról című filmet ^^
5. hmm... ez már nehéz... több jelentkező is van... legyen... Mugen no Ryvius... mert bár lassan indul be a vége nagyon de nagyon jó... egy rengeteg szereplővel operáló üreposz & társadalom kritika... a la Legyek Ura < amit én szintén ajánlok egyszeri elolvasásra
1. .hack//Sign - mert cyberpunk (nálam bizony ez igen sokat ad a latba), és mert olyan mint egy krimi, szép lassú, beszélgetős, filózós
2. Gundam Seed - hmmm, tudom hogy sok gundam fan nem ezt tartja a legjobban... valahogy oda szegezett a monitor elé, háromszor néztem végig egymás után "egy huzamban"... kicsit fanszervízes... de számomra ideálisan keverte az akciót a drámát (ángszot :P) a romantikát és a fanszervízt XD.... igen... és van benne egy srác aki 1 perc 12 mp alatt tud írni egy operációs rendszert, mi lehet ennél kúlabb? *fanboy* (és gundam fanoknak... ne tessék plíz egy lap alá venni a GSD-vel, az nagyon nagy gáz lett... köszönöm)
3. Lain - nem tom miért ^^' nem bírtam kétszer megnézni egymásután, de valahogy nagyon magával tudott a ragadni az, hogy az embernek nagyjából f*ngja sincs, hogy mi történik
4. Noein - olyan mint a Lain, csak érthetőbb... és épp nem régen olvastam valamit pont ezzel a valószínüséges dolgokkal kapcsolatban... mellesleg ajánlom hozzá a Mi a csudát tudunk a világról című filmet ^^
5. hmm... ez már nehéz... több jelentkező is van... legyen... Mugen no Ryvius... mert bár lassan indul be a vége nagyon de nagyon jó... egy rengeteg szereplővel operáló üreposz & társadalom kritika... a la Legyek Ura < amit én szintén ajánlok egyszeri elolvasásra
- Miharu-chan
- Törzskommentelő
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: 2005.05.08. 13:54
- Tartózkodási hely: inglend
Azt hittem, az 5 az nem 10 vagy 12 XD nálam akkor is 5 lesz!
(bármilyen rohadt nehéz is XD)
1. Fushigi Yuugi - mert az a kedvenc mangám, és csakazértis XD
2. Full Moon wo sagashite - annyira kjút. És sírtam a végén. Ez nem gyakran van.
3. Pretear - mert ezt is nagyon szeretem
4. Ouran Koukou Host Club - nagy baromság, és milyen poén!
5. öh... Trinity Blood? de rég néztem új animéket @_@
az a baj, hogy mostanában csak Ourant néztem... amúgy jdorama-fan lettem, szal elég nehéz döntenem, így idővel megszépülnek az emlékek az animékről XD
(bármilyen rohadt nehéz is XD)
1. Fushigi Yuugi - mert az a kedvenc mangám, és csakazértis XD
2. Full Moon wo sagashite - annyira kjút. És sírtam a végén. Ez nem gyakran van.
3. Pretear - mert ezt is nagyon szeretem
4. Ouran Koukou Host Club - nagy baromság, és milyen poén!
5. öh... Trinity Blood? de rég néztem új animéket @_@
az a baj, hogy mostanában csak Ourant néztem... amúgy jdorama-fan lettem, szal elég nehéz döntenem, így idővel megszépülnek az emlékek az animékről XD
- Sister Tenshi
- Loli Mod
- Hozzászólások: 1464
- Csatlakozott: 2004.01.07. 11:24
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Sky Temple családi étterem
- Kapcsolat:
Nehéz döntés, az első 2 állandó és igazából a Nausicaä-nak és a SM-nak is benne kell lennie, de azért ez így nehéz (rengeteg kedvencem van, ami most ide nem kerül be).
Bubblegum Crisis OVA - Mert az egyik első anime volt, amit láttam és mert máig fantasztikusnak tartom.
Macross - Do you remember love? - Mert szintén az elsők között volt és beleszerettem.
Kaze no Tani no Nausicaä - Mert a kedvenc Miyazakim.
AIR - Mert tökéletes a befejezése.
Bishoujo Senshi Sailor Moon - Mert az első volt.
Bubblegum Crisis OVA - Mert az egyik első anime volt, amit láttam és mert máig fantasztikusnak tartom.
Macross - Do you remember love? - Mert szintén az elsők között volt és beleszerettem.
Kaze no Tani no Nausicaä - Mert a kedvenc Miyazakim.
AIR - Mert tökéletes a befejezése.
Bishoujo Senshi Sailor Moon - Mert az első volt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Sister Tenshi 2007.03.28. 22:04-kor.
1. Fushigi Yuugi
2. Ayashi no Ceres
3. Sailor Moon
4. Escaflowne
5. Fullmetal Alchemist
2. Ayashi no Ceres
3. Sailor Moon
4. Escaflowne
5. Fullmetal Alchemist
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Narumi 2008.07.26. 21:29-kor.
- Edina-chan
- Sensei
- Hozzászólások: 592
- Csatlakozott: 2004.02.07. 08:51
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Kapcsolat:
1. Mononoke Hime - mert Miyazaki..^^
2. Fullmetal Alchemist - nagyon megfogott, gondoltam hogy az első helyre teszem, de azt inkább egy "komolyabb" műnek adtam át.
3. Rozen Maiden - gothic lolitás stílusa nagyon megtetszett, meg úgy ez egész nagyon jó^^
4. Air, Inuyasha - lehet hogy nem a legjobb, de én nagyon szeretem.^^ Inuyashát meg mégiscsak be kellett tennem, hiszen régebben a kedvencem volt..nem rossz, csak húzzák, és ezért jutott neki csak a 4. hely.
5. Nurse Witch Komugi-chan - őt muszáj volt beletennem..XD Vígjáték, ecchi, magical-girl, imádnivaló...
Nagyon sok animét szeretnék még megnézni, el is kezdtem őket (pl. Ayashi no Ceres, Chrno Crusade, Wolf's Rain), de nem jutottam sajnos tovább, pedig ők is felkerülnének a listára, az biztos.^^
2. Fullmetal Alchemist - nagyon megfogott, gondoltam hogy az első helyre teszem, de azt inkább egy "komolyabb" műnek adtam át.
3. Rozen Maiden - gothic lolitás stílusa nagyon megtetszett, meg úgy ez egész nagyon jó^^
4. Air, Inuyasha - lehet hogy nem a legjobb, de én nagyon szeretem.^^ Inuyashát meg mégiscsak be kellett tennem, hiszen régebben a kedvencem volt..nem rossz, csak húzzák, és ezért jutott neki csak a 4. hely.
5. Nurse Witch Komugi-chan - őt muszáj volt beletennem..XD Vígjáték, ecchi, magical-girl, imádnivaló...
Nagyon sok animét szeretnék még megnézni, el is kezdtem őket (pl. Ayashi no Ceres, Chrno Crusade, Wolf's Rain), de nem jutottam sajnos tovább, pedig ők is felkerülnének a listára, az biztos.^^