
Szerk.: Ha valaki kedvet kapna az olvasáshoz, ezt ajánlom háttérzenének. Az első fejezethez még nem illik annyira, de a második ívhez szerintem elég jól passzol.
Szia! Én olvastam egy darabig, szóval lehet h csatlakozik a játékhoz. Köszi h szóltál!annarancs írta: ↑2017.10.27. 17:56Nem tudom, hogy ki olvassa közületek a Fumetsu no Anate e című mangát (azaz hazudok, látom MAL-on, hogy senki), de ha valakit érdekel, most megnyerhető az első 5 angol kötet a fanfordítók jóvoltából. Jelentkezni november 5-ig lehet, 8-án sorsolás. A játék szabályai miatt érdemes elolvasni legalább az első fejezetet a mangából. Sok szerencsét!
Szerk.: Ha valaki kedvet kapna az olvasáshoz, ezt ajánlom háttérzenének. Az első fejezethez még nem illik annyira, de a második ívhez szerintem elég jól passzol.
Kitöltöttem. Értem, hogy nyelvészeti tematikájú, de annyira nyelvidegennek éreztem a példamondatokat, hogy el is csodálkoztam, miféle magyart oktatnak azon az egyetemen?iskariotes írta: ↑2017.11.17. 22:12Bár sok helyen bele lehet futni azért itt is reklámozóm Okamoto Ayumi Oszakai Egyetem mester szakos diákjának a kérdőívét.
De ha már itt tartok akkor itt az Oszakai Egyetem magyar szakának a blogja is.
Mostanra tényleg eljutottunk oda, amit már a 20. század elején vizionáltak, vagyis a technológiai fejlesztések kiszorítják az embert a munkaerő piacról. Most még csak az előszelét látjuk, de idővel ez egyre több területen fog elterjedni. Az a baj, hogy hosszútávon ennek nagyok komoly társadalmi deficitje lesz, amivel nem akar senki számolni.iskariotes írta: ↑2017.11.21. 22:31Igazából nem látom érelmét, hogy a teherhordásra kitalált gépjárművek azon versenyeznek, hogy melyikük képes gyorsabban elérni egy sebességhatárt. Jól mutat, de kábé ennyi, egy 384 km-es távon tök mindegy, hogy 1 vagy 7 másodperc alatt éri el a kamion mondjuk a 100-t.
A másik ami foglalkoztat, hogy mi lesz azzal a sok emberrel aki most vezet kamiont és olyan 10-de max 20 év múlva már nem. A csili-vili gépek mellé le kellene tenni az asztalra olyan terveket ami bemutatná, hogy mi lesz a munkásokkal. De nem csak a sofőrökkel is, hanem az út menti étkezdések, szállás adókkal is. Tudom ez nem high tech, de ezzel is érdemes lenne foglalkozni.
Amúgy meg kábé 4 évesen mondtam azt, hogy nekem nem kell jogosítvány mert amikor nagy leszek a kocsik maguktól fognak menni. Most már tényleg csak pár évet kell kibekkelnem![]()
Azért ez nagyon erős túlzás hogy nem foglalkozik senki vele miközben korunk legégetőbb gazdasági kihivása.Foma írta: ↑2017.11.21. 22:48Mostanra tényleg eljutottunk oda, amit már a 20. század elején vizionáltak, vagyis a technológiai fejlesztések kiszorítják az embert a munkaerő piacról. Most még csak az előszelét látjuk, de idővel ez egyre több területen fog elterjedni. Az a baj, hogy hosszútávon ennek nagyok komoly társadalmi deficitje lesz, amivel nem akar senki számolni.iskariotes írta: ↑2017.11.21. 22:31Igazából nem látom érelmét, hogy a teherhordásra kitalált gépjárművek azon versenyeznek, hogy melyikük képes gyorsabban elérni egy sebességhatárt. Jól mutat, de kábé ennyi, egy 384 km-es távon tök mindegy, hogy 1 vagy 7 másodperc alatt éri el a kamion mondjuk a 100-t.
A másik ami foglalkoztat, hogy mi lesz azzal a sok emberrel aki most vezet kamiont és olyan 10-de max 20 év múlva már nem. A csili-vili gépek mellé le kellene tenni az asztalra olyan terveket ami bemutatná, hogy mi lesz a munkásokkal. De nem csak a sofőrökkel is, hanem az út menti étkezdések, szállás adókkal is. Tudom ez nem high tech, de ezzel is érdemes lenne foglalkozni.
Amúgy meg kábé 4 évesen mondtam azt, hogy nekem nem kell jogosítvány mert amikor nagy leszek a kocsik maguktól fognak menni. Most már tényleg csak pár évet kell kibekkelnem![]()
Az nagyjából mindegy, de az már nem, hogy milyen a hatótávolsága, milyen gyorsan tölthető (csak legyen hozzá megfelelő hálózat...), és az is elég meggyőző volt, hogy a jó nehéz akkupakk segít a súlypontján is. Szerintem alakul.iskariotes írta: ↑2017.11.21. 22:31Igazából nem látom érelmét, hogy a teherhordásra kitalált gépjárművek azon versenyeznek, hogy melyikük képes gyorsabban elérni egy sebességhatárt. Jól mutat, de kábé ennyi, egy 384 km-es távon tök mindegy, hogy 1 vagy 7 másodperc alatt éri el a kamion mondjuk a 100-t.
Nagyon Szíveseniskariotes írta: ↑2017.11.22. 23:05^^ Amúgy nem rég volt szerencsém egy közel 80 km-es távolságon át utazni egy elektromos kis autóban. Előnye volt, hogy tényleg halk volt és probléma nélkül megtette az utat, pedig még erősen is esett. Ami nem volt előnye, hogy nagyon-nagyon lassan fűtötte be az utasteret. Nem tudom, hogy ez csupán azért volt mert ez egy kis autó volt és ezért az aksi nem bír még erre is energiát adni vagy ez a legtöbb elektromos autónál is így van-e? A másik problémám, hogy a töltőhálózata nem fejlett, de ez csak egy részlet kérdés. Bár mondjuk volt egy útterelés és így többet kellett menni a tervezetnél, hát a végén drukkoltunk, hogy visszaérjünk.
Amúgy, még valaki azt gondolná én személy szerint támogatom az elektronikus autókat.
ViharTáncos: Köszi a tippet a könyvhöz!![]()
Köszi!Akosss írta: ↑2017.11.26. 20:08Nekem be jön. Pont most töltöttem le egy albumot róla.
szerk: Lehet, hogy csak szerencsém volt, mert most már nekem sem jön be. Ilyenkor egyébként csekkold az isitdownrightnow.com oldalát, hogy csak nálad off, vagy mindenkinél. Ezek szerint offline tegnap óta, de az egyik kommentelő szerint fel-alá váltakozik.
Sajnálom, hogy a KickassTorrents-et felszámolták tavaly, nekem az volt a kedvenc torrentoldalam.![]()
Hogy én hány gépet számoltattam évekkel ezelőtt, hogy újabb és újabb molekulákat teszteljenek rákra jellemző fehérjék (vagy a jó ég tudja micsodák) ellen!ViharTáncos írta: ↑2017.12.10. 18:36Komoly áttörés történt a rákos sejtek kezelése terén
Cancer Cure Hits the Market! [Car-T Cells]
Mesélj érdekesen hangzik.
Na, végre megtaláltam a topikot
Akkor tökéletesen értem a helyzetet révén én is lelkesen dolgoztam fel a SETI adat csomagjait közép sulis koromban.alvaro írta: ↑2017.12.13. 17:16
Egy szó, mint száz, úgy működött, mint a SETI, csak értelmesebbnek és emelkedettebbnek találtam a célját, és csatlakoztam az akkor a hwsw.hu fórumán szervezkedő hwsw UD csapathoz. Az egészben persze a topik közössége volt a poén, lehetett versengeni, polgáris koromban jó pár hivatali gépet beállítottam a szent cél érdekében, amíg le nem szedették velem a klienst
Azóta az UD projektje(i) és a SETI egyaránt a BOINC szárnyai alatt kötöttek ki, azt hiszem, ha még futnak, akkor ma valószínűleg BOINC alkalmazásként lehet őket megtalálni.
Hallottam már olyat, hogy "honleány", de nem tudom, ez ténylegesen a "hazafi" női változata-e.