Igaz, igaz. Igyexem is minél előbb megtenni, mert tényleg érdekel a dolog, de azért így is jó volt a film. Remélem a Square-esek még csinálnak pár FF filmet.Tryst írta: előbb kellett volna a játékot, és akkor SOKKAL másképp látnád a dolgokat.
Final Fantasy VII - Advent Children
- sesam
- Profi
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2005.04.09. 02:37
- Tartózkodási hely: Kobe, Japán
- Kapcsolat:
Hehe. Ettől csak eredetibbé válik a japán környezet. Mindennapos.mikor hajtanak fel motorral az autópályára, és 1 táblát lehet látni.
"W.R.O. Parsonal Only"
na ezért ezt nem kellett volna... ^^
TSW teljesen jó volt. Csak ugye az nem fanservice...végre egy olyan final fantasy film ami megérdemli a Final Fantasy nevet *taps*
Maximálisan egyetértek.Szerintem ez "csak" egy qrva jó fanservice volt.
Az érdekelne, a magyar felirat hogy készül. Angolból? Én spec japánul láttam, és maradtak hokmályos foltok, főleg, hogy sosem játszottam FF-el. Nagyon feltűnő viszont, mennyire japánosak a karakterek. Tifa pl kirívóan japán.
「そこには熊が人より多い」--北の零年
http://www.sesam.hu/
http://www.sesam.hu/
- szír keldorn
- Újonc
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2005.09.02. 22:46
- Tartózkodási hely: Eger
Egyet értek... de jó helyett inkább látványos. (A story kissé erőltetett és Cloud társai csak mutatóban vannak. Ettől függetlenül élvezhető a dolog.)teraflare írta:Szerintem ez "csak" egy qrva jó fanservice volt. (Meg megkedveltették velem a Turks-öket )
A Turks pedig télleg pupák banda és mindenhogy röhelyesek. (Tiszta rakéta csapat.)
Hát, szerintem azért nem ártott volna, ha átolvassák a film készítése előtt a középiskola másodikos fizikakönyvüket, mert igencsak megmosolyogtató jelenetek is születtek ennek következményeként. ;)Szabi írta:(Néhol már félelmetesen realisztikus.)
Give me a chance to redeem myself, and I will sin no more.
Ember ez egy fantasy. Fantasy = semmi köze a real worldhöz. Érted.Rage írta:Hát, szerintem azért nem ártott volna, ha átolvassák a film készítése előtt a középiskola másodikos fizikakönyvüket, mert igencsak megmosolyogtató jelenetek is születtek ennek következményeként. ;)Szabi írta:(Néhol már félelmetesen realisztikus.)
Nekem nagyon tetszett, annak ellenére, h semmit nem értettem belőle... Véleményt nem nagyon tudok mondani, mert a játékot nem ismerem. De a grafika nagyon tetszett, pedig általában nem rajongok az ilyen "realisztikus" animációkért (pl. az Avalon és a Final Fantasy: The Spirits Within sem tetszett különösebben).
- Zelmor
- Sensei
- Hozzászólások: 512
- Csatlakozott: 2003.10.14. 19:04
- Tartózkodási hely: Árnyékmagyarország
Rövid összegzés.
CGI: WHOA 0_0
Sztori: ...volt...?
Még mielőtt megkapom értékelésemre a szokásos 'de hülye vagy, há' ha végigjátszottad volna értetted volna' kommentet megjegyezném, hogy egy filmet nem csakis és kizárólag egy 140-170 órát igénylő játék rajongóinak kellene címezni. Második nézésre sem találtam benne sok sztorit. Jók voltak a karakterek, két hülye cégrabszolga főleg poénos volt. Fujiwara Keiji ownz, egyik legjobb hangszínész ewah.
CGI: WHOA 0_0
Sztori: ...volt...?
Még mielőtt megkapom értékelésemre a szokásos 'de hülye vagy, há' ha végigjátszottad volna értetted volna' kommentet megjegyezném, hogy egy filmet nem csakis és kizárólag egy 140-170 órát igénylő játék rajongóinak kellene címezni. Második nézésre sem találtam benne sok sztorit. Jók voltak a karakterek, két hülye cégrabszolga főleg poénos volt. Fujiwara Keiji ownz, egyik legjobb hangszínész ewah.
- kukurbuki
- Sensei
- Hozzászólások: 524
- Csatlakozott: 2004.06.23. 22:58
- Tartózkodási hely: In a rotten little kingdom where kings and clows alike...
- Kapcsolat:
Hát aki játszott a játékkal annak kicsit érthetőbb a sztori,de a grafikai megjelenítés eccerűen zseniális.(Néhol már félelmetesen realisztikus.)
Ez egyértelműen grafikának szólt, nem a fizikának...Hát, szerintem azért nem ártott volna, ha átolvassák a film készítése előtt a középiskola másodikos fizikakönyvüket, mert igencsak megmosolyogtató jelenetek is születtek ennek következményeként. ;)
De hol vannak a csokobók?
Piracy is charity.
- amcsi
- Törzskommentelő
- Hozzászólások: 365
- Csatlakozott: 2004.05.09. 20:34
- Tartózkodási hely: in America
- Kapcsolat:
én szerintem kár volt várni ezért a filmért.
Csalódott vagyok. Semmi sztori, csak harcolnak benne, és ennyi. Jó, persze, látványos, amit elfogadnék, ha a film címe az lenne, hogy "kardbemutató", de más imázsa van, ha a címe Final Fantasy, és ezértt nagyon vártam, hogy valami nagyon jó története legyen a filmnek.
Csalódott vagyok. Semmi sztori, csak harcolnak benne, és ennyi. Jó, persze, látványos, amit elfogadnék, ha a film címe az lenne, hogy "kardbemutató", de más imázsa van, ha a címe Final Fantasy, és ezértt nagyon vártam, hogy valami nagyon jó története legyen a filmnek.
Hm hát én nem játszottam a FF játékokkal, és ezért a sztoryból egy kukkot sem értettem, bár az előttem szólókat olvasva lehet, hogy nem véletlenül.
A grafika nagyon jó volt, Tifa rulez , csak néhol azért erősen követhetetlen volt az akció számomra. Mármint annyira gyors volt, hogy hátradőltem, hoyg oké, akkor nyomjátok le egymást, aztán majd odafigyelek ha vége.
A grafika nagyon jó volt, Tifa rulez , csak néhol azért erősen követhetetlen volt az akció számomra. Mármint annyira gyors volt, hogy hátradőltem, hoyg oké, akkor nyomjátok le egymást, aztán majd odafigyelek ha vége.
Teron
"Boku wa motto tsuyoku naru,
dare no chikara wo karizu,
mamorubeki mono mo motomezu,
tada boku jishin no tame ni.
Dare yori mo tsuyoku naru!"
"Boku wa motto tsuyoku naru,
dare no chikara wo karizu,
mamorubeki mono mo motomezu,
tada boku jishin no tame ni.
Dare yori mo tsuyoku naru!"
- Edina-chan
- Sensei
- Hozzászólások: 592
- Csatlakozott: 2004.02.07. 08:51
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Kapcsolat:
- Pal-chan
- Sensei
- Hozzászólások: 620
- Csatlakozott: 2005.10.02. 16:27
- Nem: Nő
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Én csak FFV-el és FFX-2-vel játszottam, de ennek ellenére megnéztem ACt. A grafika tényleg csúcs volt, azt már nem lehet fokozni, viszont a történeten lehetne mit csiszolni...
Nem tudom az hogy sikerült, mert annyira pörgött minden, hogy én alig tudtam szemmel követni az eseményeket, nemhogy lehunyni a szemem.Edina-chan írta:a közepefelé majdnem bealudtam.
- amcsi
- Törzskommentelő
- Hozzászólások: 365
- Csatlakozott: 2004.05.09. 20:34
- Tartózkodási hely: in America
- Kapcsolat:
esemény nem volt, csak harc, ami ha csak úgy a semmibõl jön, könnyû elaludni rajta^^'Pal-chan írta:Én csak FFV-el és FFX-2-vel játszottam, de ennek ellenére megnéztem ACt. A grafika tényleg csúcs volt, azt már nem lehet fokozni, viszont a történeten lehetne mit csiszolni...Nem tudom az hogy sikerült, mert annyira pörgött minden, hogy én alig tudtam szemmel követni az eseményeket, nemhogy lehunyni a szemem.Edina-chan írta:a közepefelé majdnem bealudtam.
Takeshi Nozue (Co-Director):Rage írta: Hát, szerintem azért nem ártott volna, ha átolvassák a film készítése előtt a középiskola másodikos fizikakönyvüket, mert igencsak megmosolyogtató jelenetek is születtek ennek következményeként. ;)
I suggested to Nomura a unique way of showing the characters and atmosphere. We tried not to let them become too real. If it had been too real we could have just made a live action movie. CG movies normally intend to be majorly realistic, but we didn't imitate them. We were doing AC thinking of the Final Fantasy VII world from a different perspective.
Tetsuya Nomura:
We were on the same train of thought. We never worried about things like, "Humans can't jump that high or stay in the air for that long." We were only thinking that "We can do anything as long as they look cool".
The Advent Children ProjectZelmor írta:Sztori: ...volt...?
The original AC movie was a 20 minute drama starring Cloud, Tifa and a few children.
De a válasz, volt!
Tetsuya Nomura:
Cloud tried to lead his life positively after the end of FF7 but he cracked. He lost several things during his struggle in FF7 yet found a peaceful life in the midst of that. Still, the life made him somewhat scared and lonely. The sin which Cloud thinks he owns is not anyone's fault in particular. It is something Cloud has to overcome by himself.
Kazushige Nojima:
The story is simple: If you want to be forgiven, you have to take the hard path in life. If you don't do anything, you'll never be healed. Cloud takes his sword, fights and chooses to go through that hard path. Then finally, he is given healing and forgiveness.
És akkor csak Cloud szemszögéből néztük a történteket!
Most direkt idézgetek a hivatalos nyelvekből, de itt van, olvassátok el az egészet ha gondoljátok.
http://flaregamer.com/b2article.php?p=109&more=1
- mufurc
- Fórumdémon
- Hozzászólások: 1792
- Csatlakozott: 2003.03.12. 15:52
- Tartózkodási hely: Neue Sansoucci, Odin
Problem is, they didn't look cool. Teljesen mindegy, milyen eszméletlen CG-technológia volt a mozgások mögött, az ilyen ötven méteres repülések meg ugrások meg hasonlók véleményem szerint ugyanolyan gázul néztek ki, mint a live action filmekben. CG vagy nem CG, úgy nézett ki, mintha a szereplőket dróton rángatták volna.Yuber írta:We never worried about things like, "Humans can't jump that high or stay in the air for that long." We were only thinking that "We can do anything as long as they look cool".
A probléma nálam ott van, hogy (akárcsak az élőszereplős filmek esetében) a készítők nem tudták érzékeltetni rendesen ezeknek a mozgásoknak a fizikáját. Szóval egy animében semmi bajom az ötvenméteres ugrásokkal, mert ott az esetenként eltúlzott rajzzal, speed-vonalakkal, stbvel egyértelműen tudják érzékeltetni a test mozgását, az erőkifejtést. Élőszereplős filmben ez nyilván nem megy, mert az emberi test alapból képtelen ilyesmikre. De egy ilyen animációs filmben igazán odafigyelhettek volna, hogy amikor valaki akkorát rúg vkibe, hogy húsz méterrel arrébb repül, akkor ne csak simán megrúgja, hanem úgy igazán rúgjon bele; vagy ha vki eszméletlen nagyot ugrik, akkor ne csak simán felugorjon, hanem lehessen látni, érezni a testében az erőfeszítést, ami egy ekkora ugráshoz kell. Mert különben olyan lesz az egész, mintha egyszerűen csak repkednének, minden erőkifejtés nélkül.
Igazából ez az egyik bajom a CG animációval: a nagyobb erőkifejtést igényelő mozdulatoknál a karakterek még mindig úgy mozognak, mint a babák (igazából reanimált holttestekre emlékeztettek, de én már csak ilyen morbid vagyok). Szóval ugrani, nagyot ütni, rúgni nem tudnak meggyőzően, és ez pont az ilyen típusú, realistán kinéző filmek esetében nagyon zavaró. Ebben a filmben volt egy jelenet, amikor az egyik szereplő megragadta egy másiknak a vállát, és elvileg erősen megszorította... de gyakorlatilag csak ott volt a keze, mintha valaki odatette volna. Semmi erő nem volt a mozdulatban, nem feszült meg a keze, az ujjai nem gyűrték meg a másik ruháját... stb. Lehet, hogy ez csak engem zavar, de pl. ez a jelenet totál kirángatott az egésznek a hangulatából (már amennyire benne voltam). Ha egy szereplő ennyire realisztikusan néz ki (azt a szerencsétlen porcelánbőrt leszámítva), akkor a mozgása is legyen realisztikus.
現実は現実
アイドルはアイドル
それはそれ、これはこれだ!
アイドルはアイドル
それはそれ、これはこれだ!
Nyugi az is megvan, sőt én írtam az első véleményezést a filmről, még jóval a japán megjelenés előtt.Zelmor írta:Úgy gondolom az embereknek inkább saját véleményt kellene alkotniuk dolgokról, nem másokét visszaköhögni és kizárólag mások leírására támaszkodni, abból idézgetni.
Itt olvasható
Ez az első benyomás, de ahogy többszőr megnéztem, átgondoltam, jobban megbarátkoztam vele.
Cloud visszatéréséről szól, arról aminek eredetileg szánták, később tolódott ki a játékidő 100 percre és így már nem olyan sűrűek a történtek, ezért lehet a sztorit hangsúlyosságát kevésbé érezni.
Ha esetleg valakit érdekel, a Bishounen Paradise-ra most pakoltuk fel az Advent Children ajánlóját és Yazoo karakterlapját elég sok screenshottal, fanarttal, shounen-ai képpel. Ez utóbbi persze elsősorban lányoknak jó hír!
Íme a link: http://www.bishounen.atw.hu
Íme a link: http://www.bishounen.atw.hu
- sesam
- Profi
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2005.04.09. 02:37
- Tartózkodási hely: Kobe, Japán
- Kapcsolat:
Köszi, hogy belinkelted, Yuber, sokmidnenben megvilágosodtam.
「そこには熊が人より多い」--北の零年
http://www.sesam.hu/
http://www.sesam.hu/