Franc, Junchi megelőzött...
Nem baj, azért én is... XD
-GITS: SAC_2045: Ezt már kb. túltárgyaltuk, egyszerűen ez a látvány nem méltó ehhez a brandhez, pláne úgy nem, hogy pl. a két eredeti filmmel mindenki úgy volt, hogy "lehet szeretni vagy nem szeretni, de az adott korszakban kb. mindkettő az anime-filmek csúcstechnológiája volt látvány terén". Erre jön ez az izé, amire kb. a PS 2-es Final Fantasy X cinematicjai is köröket vernek, pedig az a játék jövőre lesz 20 éves... Aztán persze ilyenkor még lehetne reménykedni, hogy ha a külcsín ennyire gáz, talán majd a belbecs felhúzza a dolgot, csak egyrészt nem a legjobb ómen így indítani, másrészt ahogy arra Junchi is "finoman utalt" (
), Netflixék nem igazán erről ismertek. XD
One Piece live action: Ez a nagybetűs "ROTFLOL" kategória. Persze, tisztában vagyok vele, hogy mind Japánban, mind Amcsiföldön a Naruto mellett a másik "No. #1 shounen fight" címvédő népszerűség terén, szóval pénzügyileg megértem, hogy miért erre tette rá a mancsát a Netflix, viszont tényleg felmerül az emberben a kérdés, hogy láttak-e egyetlen képkockát is ebből, mielőtt megvették. Szal a gumiember, a Hulkká változó miniszarvas, a terminátor, a nyolckarú csaj és hasonlóan formabontó kompániájuk felkerekedik, hogy olyan hozzájuk hasonlóan "realista" ellenfelek fejét verjék bucira, mint a párducember, a banánfejű vámpír, vagy pl. a legutóbb egy kövér, családi ház méretű nagymama volt a főboss, akinek tortahadserege, meg hasonló húzásai voltak. Próbálom érzékeltetni, hogy mennyire live action-re kívánkozó darab ez...
Ennyi erővel gyakorlatilag a Looney Tunes-t is megpróbálhatnák "liveolni". De oké, velem lehet beszélni, akkor keressük elő azt a sok évvel ezelőtti fanmade listát, amit most nem tudtam előtúrni a net bugyraiból, de annyi rémlik, hogy csupa A-listás sztár volt rajta: Michael Douglas mint Crocodile, Johnny Depp mint Red-Haired Shanks, vagy személyes kedvencem: Jordana Brewster, mint Nico Robin.
Szal ne tessék itt olcsó, nevenincs színészekkel, meg hasonlókkal megúszósat játszani kedves Netflix (lásd Death Note live action, jajj, az is milyen csodás lett...
), hanem tessék mélyen a zsebbe nyúlni, aztán megadni a 30 vagy hány éve futó szériának a kellő tiszteletet! XD
Pokémon: Mewtwo Strikes Back—Evolution: Ez meg kb. ugyanaz, amit a Disney játszik mostanában: "kapjuk elő a 20 éves, anno sikeres filmünket, aztán csináljunk belőle valami lelketlen bőrlehúzást". Előkapták "A Pokémon Filmet", aztán megcsinálták CGI-ben, épp csak ami ott jól nézett ki, az itt hülyébben néz ki, mert a 2D legtöbbször eleve veri a 3D-t, másrészt meg azért, mert a srácok nem éppen egy DreamWorks vagy Pixar, ezért mindennek, de a főleg a szereplőknek erősen műanyag/gyurmafigura stop-motion hatásuk lett. Alig várom, hogy ezzel a megvalósítással lássam pl. a film klasszikus "síró pokémonok" jelenetét, biztos ugyanazt az érzelmi hatást tudja majd kiváltani a nézőből, mint az eredeti...
Szal ja, tényleg maradnának inkább a valóban "original" animék terén, még mindig a fentebb linkelt Cannon Busters a legjobb cuccuk, az legalább kinéz valahogy, van valami hangulata és nem egy már bejáratott brandet kellett lenyúlniuk hozzá. XD
Junchi írta: ↑2020.02.05. 10:33Szóval én nem tudom (na jó:
de, de hatásvadászabb így bedobni a postot
), mi ütött a japánokba, hogy sorra kiadják a jogokat, meg a szellemi termékeiket ezeknek a kóklererknek...
Hát ugye a pénz, plusz azért ha belegondolsz, a japókat már 20 éve sem nagyon érdekelte, hogy az amcsik mondjuk milyen átszabott/átbaszott formában adták le az ő olyan klasszikusaikat, mint Dragonball, Sailor Moon, később a Yu-Gi-Oh, stb. Ez most kb. ugyanaz a helyzet, csak nagyobb címekkel, most már a Death Note, GITS és hasonlók sem szentek.
(Ezért is értetlenkedtem annyira, hogy pl. a magyar mangakiadásnál mik voltak azok a kemény feltételek, meg "feketelistára kerülés", elvégre mi azért nem csináltunk ilyen szétbarmolást a cuccaikból.)